Green Caffè Nero doceniona przez ekspertów i klientów. Dwie prestiżowe nagrody
Green Caffè Nero może pochwalić się kolejnymi dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej” oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards. Pierwsza nagroda to wyróżnienie ze strony zadowolonych klientów, drugą zaś przyznali eksperci sektora retail.
Wyróżnienie od klientów
Z danych KMPG wynika, że wskaźnik Customer Experience Excellence, czyli tzw. doświadczenia klienta, wzrósł w Polsce o 3,5 proc. w skali roku. Na poziom zadowolenia klientów składa się wiele czynników – to już nie tylko niska cena czy dobra jakość obsługi, ale również wiarygodność czy możliwość personalizacji oferty. By w możliwie jak najlepszy sposób zmierzyć poziom zadowolenia klientów i zrozumieć ich prawdziwe doświadczenia, w badaniu zastosowano metodologię Sześciu Filarów™ Customer Experience, Wspomniane filary to wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia.
To między innymi te aspekty zdecydowały o docenieniu przez klientów marki Green Caffè Nero. Kawiarnie Green Caffe Nero zajęły pierwsze miejsce w sektorze gastronomii, a w filarze Czas i Wysiłek Green Caffè Nero znalazły się w pierwszej trójce, obok marek Pandora oraz Hebe. Spośród wszystkich 202 marek z 10 sektorów firma zajęła 20. miejsce, ex aequo ze startupem Revolut.
Eksperci docenili – po raz drugi z rzędu
Druga z nagród to CEE Retailer Award, przyznana na gali, organizowanej przez Europa Property. Uroczystość skupiała przedsiębiorców z branży retail. Marka Green Caffè Nero została nagrodzona w kategorii Coffeeshop Retailer. W odróżnieniu od wyróżnienia w raporcie KMPG, w tym przypadku – zamiast klientów - o przyznaniu nagrody decydowało jury złożone z ponad 60 ekspertów z branży. Warto zauważyć, że to drugie z rzędu wyróżnienie dla marki – również w 2019 roku marka Green Caffè Nero zdobyła nagrodę dla najlepszego przedsiębiorstwa w swojej kategorii.
- Obie nagrody przysporzyły nam wiele radości, zostaliśmy docenieni przez jury, w którym znaleźli się znakomici fachowcy z branży retail, jak i przez samych klientów. Jesteśmy dumni, że nasze kawiarnie i to co robimy jest doceniane przez naszych gości, bo to ich zadowolenie jest dla nas miarą i podstawą sukcesu. Cieszymy się, że postrzegają nas jako godnych zaufania, wiarygodnych i „swoich” – podkreśla Agata Milewska, Head of Marketing & Brand Green Caffè Nero.
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Eskalacja konfliktu w Afryce Środkowej. Europosłowie wzywają do zawieszenia umowy UE–Rwanda na dostawy surowców
Narasta konflikt między wspieranymi przez rwandyjską armię rebeliantami a Demokratyczną Republiką Konga. Wojna toczy się przede wszystkim o ogromne złoża surowców – przede wszystkim kobaltu, koltanu, tantalu czy złota. Sieć EurAc, skupiająca europejskie organizacje pozarządowe, oskarżyła UE jako współwinną kryzysu. W 2024 roku Unia podpisała z Rwandą umowę o wydobyciu minerałów, która miała zabezpieczyć dostawy materiałów niezbędnych do zielonej transformacji. O zawieszenie umowy zaapelowali europosłowie w rezolucji przyjętej 13 lutego.
Polityka
Europa zapowiada ogromne inwestycje w sztuczną inteligencję. UE i USA mają wspólne interesy w obszarze AI

– Europa musi zrobić bardzo wiele, żeby przyspieszyć rozwój rozwiązań sztucznej inteligencji – mówi europarlamentarzysta Michał Kobosko. Zapowiedzi takich inicjatyw oraz ogromnych inwestycji w europejskie gigafabryki AI słychać było podczas paryskiego szczytu z ust przedstawicieli UE. Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów, w których produkcji specjalizują się amerykańskie firmy. Te z kolei chcą utrzymać swoją przewagę, dlatego pod koniec prezydencji Joe Bidena zapowiedziały ograniczenia eksportowe dla części krajów, w tym również dla Polski.
Bankowość
Europejski Bank Centralny ma być lepiej przygotowany na przyszłe szoki inflacyjne. Walka o stabilność cen powinna być głównym celem

Parlament Europejski przyjął na plenarnym posiedzeniu zalecenia dla Europejskiego Banku Centralnego po przeprowadzonej debacie na temat jego priorytetów i działań z przewodniczącą Christine Lagarde. Zdaniem europosła PiS Bogdana Rzońcy, który uczestniczył w debacie, zduszenie inflacji przez EBC jest sukcesem, ale wciąż poważnym wyzwaniem. Jak podkreśla, w kwestii obniżek stóp procentowych bank powinien uwzględniać interesy wszystkich przedsiębiorców działających w strefie euro, także tych rozliczających się w innych walutach. Istotne jest również zachowanie neutralności ideologicznej, np. w aspektach ekologicznych, oraz kontrola nad wydatkami na ten cel.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.