Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Design
Huawei, podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Mate 40, zaprezentował ekskluzywną wersję swojego najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2 Pro – wersję Porsche Design. Klasyczny i zarazem luksusowy design oraz innowacyjne funkcje czynią zegarek najbardziej zaawansowanym modelem w portfolio smartwatchy marki.
Kultowy design inspirowany kultowymi samochodami
Zegarek inspirowany jest kultowymi samochodami sportowymi – tytanowa, opływowa tarcza oraz logo Porsche Design wkomponowane w tarczę zegarka nadają smartwatchowi eleganckiego wyglądu. Watch GT 2 Pro w nowej wersji wyposażony jest w pasek wykonany z tytanu, który w procesie piaskowania uzyskał matowe wykończenie, a tytanowa klamra z logo Porsche Design pozwala na jego szybkie odpięcie. Dedykowane temu modelowi tarcze zegarka podkreślają niepowtarzalny design. Informacje wyświetlane na tarczy są czytelne dzięki E-PURE, która przenosi kultową tarczę analogową w erę cyfrową.
Innowacyjne funkcje i długi czas pracy
Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design wyposażony jest w baterię, która pozwala na dwa tygodnie pracy bez ładowania. Smartwatch obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym trening na świeżym powietrzu i w pomieszczeniu, między innymi golf, narciarstwo czy wspinaczka górska. Zegarek jest również wodoodporny do 50 metrów.
Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design jeszcze dokładniej monitoruje tętno dzięki ulepszonej technologii Huawei TruSeen™ 4.0+ oraz soczewce LED 6 w 1 umieszczonej na tylnej, ceramicznej części zegarka. Soczewka wykonana jest z szafiru, aby zapewnić jeszcze lepsze przewodzenie światła i dokładne śledzenie tętna. Smartwatch oferuje również całodobowe monitorowanie stanu zdrowia, poziomu stresu czy snu, a także mierzy natlenienie krwi Sp02.
Informacje o dostępności Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.
Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla
CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn
MC600 - nowy mobot od MiR i UR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.