Komunikaty PR

Getac uznany za globalnego lidera produkcji wytrzymałych urządzeń mobilnych

2023-07-12  |  11:42
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Getac Technology Corporation, wiodący producent rozwiązań technologicznych klasy rugged, ogłosił dziś, że w dwóch nowych raportach IDC MarketScape został uznany za globalnego lidera w dziedzinie wytrzymałych urządzeń mobilnych oraz wytrzymałych tabletów i komputerów PC.

 

W raportach IDC MarketScape: Worldwide Rugged Mobile Devices 2023 Vendor Assessment oraz IDC MarketScape: Worldwide Tablet and PC 2023 Vendor Assessment wskazano "Pomimo wyzwań, przyszłość wzmocnionych urządzeń mobilnych jest bezpieczna. Wykonują one zadania, których nie mogą podjąć się urządzenia klasy konsumenckiej i wyróżniają się w wysoce wyspecjalizowanych procesach roboczych w przedsiębiorstwach. Ponieważ coraz więcej firm stara się umożliwić pracę większym segmentom swojej siły roboczej, pracownicy pierwszej linii stanowią wyraźną szansę na rozwój”.

 

Wierzymy, że te rezultaty są kolejnym dowodem na to, że Getac jest liderem w wyznaczaniu standardów w zakresie wytrzymałych urządzeń komputerowych, oprogramowania, akcesoriów i profesjonalnych usług dostosowanych do każdego klienta” - mówi James Hwang, Prezes Getac Technology Corporation. “Aktywnie współpracujemy z naszymi klientami w celu rozwiązywania problemów operacyjnych na każdym poziomie, aby zapewnić wydajność w ekstremalnych środowiskach pracy. Skutkuje to niższym całkowitym kosztem eksploatacji, ponieważ urządzenia Getac są projektowane od podstaw z myślą o pracy w trudnych warunkach”.

 

IDC MarketScape zauważył, że "organizacje, które wymagają w pełni wytrzymałych rozwiązań opartych na systemie Android lub Windows, zaprojektowanych do wielu zastosowań na pierwszej linii, powinny rozważyć Getac wysoko na swojej liście dostawców wytrzymałych urządzeń".

Więcej informacji w raportach IDC MarketScape.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.