Wypatruj nowych smartfonów Huawei z serii P i odbierz 50 zł na zakupy
Huawei zachęca konsumentów do śledzenia informacji na temat nadchodzącej premiery nowych smartfonów z serii P. Z tej okazji, każdy, kto do południa 4 marca zapisze się do newslettera marki na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser.html, otrzyma 50 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl. Zaraz po zakończeniu akcji promocyjnej, Huawei odkryje karty co do polskiej oferty dla dwóch modeli z nowej serii – P40 lite i P40 lite E.
„Przygotuj się na mistrzowską ofertę” – to hasło nowej akcji promocyjnej Huawei. Aby wziąć w niej udział i otrzymać 50 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl, wystarczy do 4 marca do 12:00 wejść na stronę https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser.html i w odpowiednim polu wpisać swój adres e-mail. Następnie, na ten sam adres, zostanie wysłany kupon rabatowy, który będzie można wykorzystać do 25 marca. Warunkiem jest, aby minimalna wartość zamówienia wynosiła 200 zł.
Promocją objęte są również dwa nowe smartfony, które Huawei zaprezentuje oficjalnie podczas konferencji 4 marca.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.