Komunikaty PR

Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie

2020-09-29  |  16:11
Biuro prasowe

Od  28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie. MatePad Pro, najbardziej zaawansowany technologicznie tablet Huawei do pracy mobilnej, można teraz kupić w rekomendowanej cenie 2099 zł, natomiast MatePad – urządzenie opracowane z myślą o rozrywce multimedialnej – dostępny jest już za 1199 zł.

 

Tablety MatePad Pro i MatePad w nowej ofercie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Komputronik, Neonet oraz x-kom.

 

Huawei MatePad Pro – nowy poziom pracy wielozadaniowej

Huawei MatePad Pro to najpotężniejszy tablet marki, opracowany z myślą o mobilnej pracy, szczególnie po sparowaniu go z klawiaturą i rysikiem dostępnymi w ofercie Huawei. Urządzenie ma funkcje ułatwiające wykonywanie wielu zadań równocześnie, między innymi błyskawiczne i bezpośrednie przesyłanie plików między tabletem a smartfonem oraz obsługę trzech aplikacji równocześnie.

 

Sercem Huawei MatePad Pro jest potężny, flagowy procesor marki – Kirin 990. Płynne działanie urządzenia zapewnia również pamięć 6 GB RAM + 128 GB ROM. Urządzenie zostało wyposażone w baterię o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet wspiera też technologię Huawei SuperCharge 40W – zaledwie 30 minut ładowania pozwala na korzystania z urządzenia przez 3 godziny. Jest to też pierwszy tablet na świecie, który obsługuje funkcję ładowania bezprzewodowego i bezprzewodowego ładowania zwrotnego.

 

Huawei MatePad Pro został wyposażony w wyświetlacz FullView 2K QHD (2560 × 1600)
o przekątnej 10,8 cala i proporcjach 16:10 z bardzo wąskimi ramkami. Dzięki temu ekran pokrywa aż 90 procent przedniej obudowy tabletu. Żadne inne urządzenie w tej kategorii nie może pochwalić się takim parametrem. Zastosowanie czterokanałowego stereofonicznego głośnika Harman Kardon sprawia, że Huawei MatePad Pro wyróżnia się także wyjątkową jakością dźwięku. Huawei MatePad Pro wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.0, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).

 

Huawei MatePad Pro dostępny jest w Polsce w wersji kolorystycznej Midnight Grey. Rekomendowana cena sprzedaży modelu WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi
2099 zł, natomiast wersji LTE – 2399 zł.

 

 

Huawei MatePad – tablet do rozrywki multimedialnej

Huawei MatePad to tablet do multimedialnej rozrywki, który zapewnia wysokiej jakości wrażenia audio-wizualne, bez względu na to, czy treści odtwarzane są w zamkniętym pomieszczeniu, czy też na przykład podczas podróży samochodem. Urządzenie zostało wyposażone w wysokiej jakości ekran FullView 2K, który wyświetla blisko 17 milionów kolorów. Rozdzielczość ekranu wynosi 2000 × 1200, a jego przekątna – 10,4 cala. System audio tabletu jest złożony z czterech głośników Harman Kardon, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się z wysokich wrażeń dźwiękowych. Dzięki zastosowaniu technologii Huawei Histen, efekty dźwiękowe mogą być dostosowane do preferencji użytkownika.

 

Tablet w inteligentny sposób dostosowuje jakość i kontrast ekranu do otoczenia oraz skutecznie redukuje niebieskie światło. Potwierdzeniem jest specjalny certyfikat TÜV Rheinland. Tablet automatycznie zasygnalizuje też, jeśli użytkownik trzyma ekran zbyt blisko oczu. Huawei MatePad został wyposażony również kącik dla dzieci.

 

Istotną zaletą tabletu Huawei MatePad, szczególnie dla osób korzystających z urządzenia w podróży, jest bateria o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet jest wyposażony w procesor HiSilicon Kirin 810 oraz pamięć 64 GB ROM i 4 GB RAM. Huawei MatePad wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).

 

Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi 1199 zł, natomiast wersji LTE – 1399 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™ Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne
Gadgety Roboty na 32 p. Olivii Star
2024-06-27 | 10:30

Roboty na 32 p. Olivii Star

Roboty na wysokości   Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL  Czy roboty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.