Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie
Od 28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie. MatePad Pro, najbardziej zaawansowany technologicznie tablet Huawei do pracy mobilnej, można teraz kupić w rekomendowanej cenie 2099 zł, natomiast MatePad – urządzenie opracowane z myślą o rozrywce multimedialnej – dostępny jest już za 1199 zł.
Tablety MatePad Pro i MatePad w nowej ofercie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Komputronik, Neonet oraz x-kom.
Huawei MatePad Pro – nowy poziom pracy wielozadaniowej
Huawei MatePad Pro to najpotężniejszy tablet marki, opracowany z myślą o mobilnej pracy, szczególnie po sparowaniu go z klawiaturą i rysikiem dostępnymi w ofercie Huawei. Urządzenie ma funkcje ułatwiające wykonywanie wielu zadań równocześnie, między innymi błyskawiczne i bezpośrednie przesyłanie plików między tabletem a smartfonem oraz obsługę trzech aplikacji równocześnie.
Sercem Huawei MatePad Pro jest potężny, flagowy procesor marki – Kirin 990. Płynne działanie urządzenia zapewnia również pamięć 6 GB RAM + 128 GB ROM. Urządzenie zostało wyposażone w baterię o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet wspiera też technologię Huawei SuperCharge 40W – zaledwie 30 minut ładowania pozwala na korzystania z urządzenia przez 3 godziny. Jest to też pierwszy tablet na świecie, który obsługuje funkcję ładowania bezprzewodowego i bezprzewodowego ładowania zwrotnego.
Huawei MatePad Pro został wyposażony w wyświetlacz FullView 2K QHD (2560 × 1600)
o przekątnej 10,8 cala i proporcjach 16:10 z bardzo wąskimi ramkami. Dzięki temu ekran pokrywa aż 90 procent przedniej obudowy tabletu. Żadne inne urządzenie w tej kategorii nie może pochwalić się takim parametrem. Zastosowanie czterokanałowego stereofonicznego głośnika Harman Kardon sprawia, że Huawei MatePad Pro wyróżnia się także wyjątkową jakością dźwięku. Huawei MatePad Pro wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.0, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).
Huawei MatePad Pro dostępny jest w Polsce w wersji kolorystycznej Midnight Grey. Rekomendowana cena sprzedaży modelu WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi
2099 zł, natomiast wersji LTE – 2399 zł.
Huawei MatePad – tablet do rozrywki multimedialnej
Huawei MatePad to tablet do multimedialnej rozrywki, który zapewnia wysokiej jakości wrażenia audio-wizualne, bez względu na to, czy treści odtwarzane są w zamkniętym pomieszczeniu, czy też na przykład podczas podróży samochodem. Urządzenie zostało wyposażone w wysokiej jakości ekran FullView 2K, który wyświetla blisko 17 milionów kolorów. Rozdzielczość ekranu wynosi 2000 × 1200, a jego przekątna – 10,4 cala. System audio tabletu jest złożony z czterech głośników Harman Kardon, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się z wysokich wrażeń dźwiękowych. Dzięki zastosowaniu technologii Huawei Histen, efekty dźwiękowe mogą być dostosowane do preferencji użytkownika.
Tablet w inteligentny sposób dostosowuje jakość i kontrast ekranu do otoczenia oraz skutecznie redukuje niebieskie światło. Potwierdzeniem jest specjalny certyfikat TÜV Rheinland. Tablet automatycznie zasygnalizuje też, jeśli użytkownik trzyma ekran zbyt blisko oczu. Huawei MatePad został wyposażony również kącik dla dzieci.
Istotną zaletą tabletu Huawei MatePad, szczególnie dla osób korzystających z urządzenia w podróży, jest bateria o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet jest wyposażony w procesor HiSilicon Kirin 810 oraz pamięć 64 GB ROM i 4 GB RAM. Huawei MatePad wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).
Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi 1199 zł, natomiast wersji LTE – 1399 zł.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.