Komunikaty PR

Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie

2020-09-29  |  16:11
Biuro prasowe

Od  28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie. MatePad Pro, najbardziej zaawansowany technologicznie tablet Huawei do pracy mobilnej, można teraz kupić w rekomendowanej cenie 2099 zł, natomiast MatePad – urządzenie opracowane z myślą o rozrywce multimedialnej – dostępny jest już za 1199 zł.

 

Tablety MatePad Pro i MatePad w nowej ofercie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Komputronik, Neonet oraz x-kom.

 

Huawei MatePad Pro – nowy poziom pracy wielozadaniowej

Huawei MatePad Pro to najpotężniejszy tablet marki, opracowany z myślą o mobilnej pracy, szczególnie po sparowaniu go z klawiaturą i rysikiem dostępnymi w ofercie Huawei. Urządzenie ma funkcje ułatwiające wykonywanie wielu zadań równocześnie, między innymi błyskawiczne i bezpośrednie przesyłanie plików między tabletem a smartfonem oraz obsługę trzech aplikacji równocześnie.

 

Sercem Huawei MatePad Pro jest potężny, flagowy procesor marki – Kirin 990. Płynne działanie urządzenia zapewnia również pamięć 6 GB RAM + 128 GB ROM. Urządzenie zostało wyposażone w baterię o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet wspiera też technologię Huawei SuperCharge 40W – zaledwie 30 minut ładowania pozwala na korzystania z urządzenia przez 3 godziny. Jest to też pierwszy tablet na świecie, który obsługuje funkcję ładowania bezprzewodowego i bezprzewodowego ładowania zwrotnego.

 

Huawei MatePad Pro został wyposażony w wyświetlacz FullView 2K QHD (2560 × 1600)
o przekątnej 10,8 cala i proporcjach 16:10 z bardzo wąskimi ramkami. Dzięki temu ekran pokrywa aż 90 procent przedniej obudowy tabletu. Żadne inne urządzenie w tej kategorii nie może pochwalić się takim parametrem. Zastosowanie czterokanałowego stereofonicznego głośnika Harman Kardon sprawia, że Huawei MatePad Pro wyróżnia się także wyjątkową jakością dźwięku. Huawei MatePad Pro wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.0, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).

 

Huawei MatePad Pro dostępny jest w Polsce w wersji kolorystycznej Midnight Grey. Rekomendowana cena sprzedaży modelu WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi
2099 zł, natomiast wersji LTE – 2399 zł.

 

 

Huawei MatePad – tablet do rozrywki multimedialnej

Huawei MatePad to tablet do multimedialnej rozrywki, który zapewnia wysokiej jakości wrażenia audio-wizualne, bez względu na to, czy treści odtwarzane są w zamkniętym pomieszczeniu, czy też na przykład podczas podróży samochodem. Urządzenie zostało wyposażone w wysokiej jakości ekran FullView 2K, który wyświetla blisko 17 milionów kolorów. Rozdzielczość ekranu wynosi 2000 × 1200, a jego przekątna – 10,4 cala. System audio tabletu jest złożony z czterech głośników Harman Kardon, dzięki czemu użytkownik może cieszyć się z wysokich wrażeń dźwiękowych. Dzięki zastosowaniu technologii Huawei Histen, efekty dźwiękowe mogą być dostosowane do preferencji użytkownika.

 

Tablet w inteligentny sposób dostosowuje jakość i kontrast ekranu do otoczenia oraz skutecznie redukuje niebieskie światło. Potwierdzeniem jest specjalny certyfikat TÜV Rheinland. Tablet automatycznie zasygnalizuje też, jeśli użytkownik trzyma ekran zbyt blisko oczu. Huawei MatePad został wyposażony również kącik dla dzieci.

 

Istotną zaletą tabletu Huawei MatePad, szczególnie dla osób korzystających z urządzenia w podróży, jest bateria o pojemności 7250 mAh, która pozwala nawet na cały dzień pracy bez potrzeby doładowania. Tablet jest wyposażony w procesor HiSilicon Kirin 810 oraz pamięć 64 GB ROM i 4 GB RAM. Huawei MatePad wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, które bazuje na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).

 

Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad WiFi w ofercie obowiązującej od 28 września do 18 października wynosi 1199 zł, natomiast wersji LTE – 1399 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Fresh n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy Biuro prasowe
2024-02-20 | 15:08

Fresh 'n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy

Holenderska marka ogłasza premierę małego urządzenia w formie breloka, dzięki któremu ławo odnajdziemy zaginione przedmioty. Gadżet można łatwo przyczepić do kluczy, portfela lub
Gadgety Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two
2024-02-07 | 12:00

Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two

Dzięki połączeniu innowacyjnych funkcji z łatwością obsługi, TrueLife NannyCam stają się niezastąpionym elementem nowoczesnego rodzicielstwa. Zapraszamy do wspólnego
Gadgety Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach
2023-11-30 | 11:10

Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach

Najnowsze badanie dowodzi, że mikroplastik może wpływać na warunki pogodowe. Chmury modyfikują plastik mniejszy niż 5 mm w sposób, który może umożliwić cząstkom wpływanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.