Komunikaty PR

Stylowy i wydajny. Nowy smartwatch od Huawei - Watch GT 2 Pro – po 2 tygodniach

2020-09-29  |  14:12
Biuro prasowe

Huawei Watch GT 2 Pro to nowa propozycja w portfolio marki i bardzo udany następca popularnej już serii Watch GT 2. Nowy model łączy popularne funkcje z poprzednich serii, ale oferuje też wiele nowości, w tym design klasy premium. Sprawdzamy, jak zegarek działa w praktyce, zaledwie po dwóch tygodniach testów.

Elegancki i wydajny

Watch GT 2 Pro to innowacyjne funkcje zamknięte w bardzo eleganckim i wytrzymałym „opakowaniu”. Ekran pokryty jest szafirowym szkłem, jednym z najbardziej wytrzymałych materiałów na świecie. Koperta, wykonana z tytanu, zabezpiecza zegarek przed wstrząsami. Tylna część obudowy, gdzie zlokalizowany jest czujnik monitorujący między innymi tętno czy poziom stresu, jest ceramiczna, dzięki czemu jest bardzo przyjemna w dotyku i spawia, że od razu widać, że mamy do czynienia z urządzeniem klasy premium. Huawei Watch GT 2 Pro został wyposażony w wyświetlacz AMOLED o rozdzielczości 454x454, a dzięki rozwiązaniu ALS, ekran automatycznie dostosowuje jasność do warunków i pory dnia.

Huawei Watch GT 2 Pro to zdecydowanie jeden z nielicznych, o ile nie jedyny, smartwatch dostępny na rynku, który w 100% może zastąpić tradycyjny zegarek – świetnie wygląda zarówno z jeansami i podkoszulkiem, jak i garniturem.

Zdecydowanie największą zaletą nowego smartwatcha są dwa tygodnie pracy na jednym ładowaniu. Dodatkowym atutem jest bezprzewodowe ładowanie zwrotne, które pozwala podładować zegarek przy użyciu smartfona z tą funkcją – już 5 minut ładowania pozwala na jego działanie przez kolejne 10 godzin. Smartwatch wykrywa również moment zdejmowania go z nadgarstka i samodzielnie przechodzi w tryb oszczędzania energii.

Innowacyjne funkcje i stały monitoring

Huawei Watch GT 2 Pro wyposażono w wiele innowacyjnych funkcji – 4 GB wbudowanej pamięci pozwalają na przechowywanie setek plików muzycznych, a po połączeniu smartwatcha ze słuchawkami, muzyka może być odtwarzana bez konieczności zabierania ze sobą smartfona. Możliwe jest również odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych – lista kontaktów przenoszona jest do zegarka po sparowaniu go ze smartfonem. Watch GT 2 Pro został wyposażony w rozbudowaną funkcję mierzącą ciśnienie atmosferyczne – zmiany pogodowe są na bieżąco monitorowane, a użytkownik dowiaduje się o zmianach pogody dzięki wysyłanym ostrzeżeniom. Zegarek umożliwia również robienie zdjęć, dzięki funkcji „zdalnej migawki”.

Asystent treningowy

Huawei Watch GT 2 Pro obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych – 17 z nich jest wgranych, a pozostałe 85 można dodać z poziomu zegarka. Do wyboru jest między innymi bieganie, triathlon, joga, czy fitness, a także nowe dyscypliny takie jak golf, narciarstwo czy snowboard. Niestety, nie udało mi się przetestować wszystkich funkcji, ale te, z których korzystałem, czyli bieganie, kolarstwo i trening wolny, wypadają bardzo solidnie. Smartwatch rejestruje też dystans, spalane kalorie, tętno, tempo, a także zmieniający się poziom wysiłku aerobowego i anaerobowego. Najwięcej korzyści daje połączenie smartwatcha ze smartfonem Huawei, co pozwala analizować i zbierać dane w aplikacji Huawei Zdrowie.

Huawei Watch GT 2 Pro świetnie radzi sobie również z analizą snu – monitoruje fazy snu, mówi o pobudkach, ale przede wszystkim podpowiada, co zrobić, aby sen był bardziej optymalny. Smartwatch 24/7 monitoruje również tętno, a także natlenienie krwi, co jest niezwykle przydatne dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.