Smartwatche dla dzieci marki Bemi już dostępne w Polsce
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Wirtualne ogrodzenie dla większego bezpieczeństwa
Seria zegarków dla dzieci Bemi stworzona została nie tylko dla najmłodszych, ale także w celu wspierania ich opiekunów, pozwalając im na czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci i pozostawanie z nimi w kontakcie. Modele Sport i Fun posiadają moduł LTE/4G, a Kid – 2G, co pozwala na używanie zegarka jak telefonu. Poza rozmowami głosowymi, zegarki zapewniają również możliwość nawiązywania połączeń wideo z wykorzystaniem wbudowanej kamery. Z kolei dzięki modułom GPS, LBS oraz AGPS (dostępnym w Bemi Sport i Bemi Fun) możliwa jest weryfikacja lokalizacji dziecka w czasie rzeczywistym.
Pomocną dla rodziców będzie także funkcja wirtualnego ogrodzenia, która dostępna jest w smartwatchach dla dzieci Bemi. Umożliwia ona wyznaczenie obszaru, po którym może się swobodnie się poruszać. Jeśli go opuści, rodzic dostanie powiadomienie na swoim smartfonie. A wszystko to dzięki specjalnej aplikacji na smartfony z systemem Android i iOS, dostępnej w Google Play i AppStore. W komfortowy sposób pozwala ona nie tylko na szybką weryfikację lokalizacji, ale umożliwia także m.in. tworzenie listy kontaktów, aby uniknąć odbierania przez dziecko połączeń z nieznanych numerów. W celu zwiększenia jego bezpieczeństwa, smartwatche Bemi wyposażone zostały również w funkcję SOS. Dzięki niej, w razie potrzeby, dziecko może szybko wezwać pomoc za pomocą przycisku na smartwatchu.
Motywacja do aktywności i pomoc w organizacji dnia
Smartwatche Bemi Sport i Fun posiadają funkcje, które pozwolą zarówno dzieciom, jak i rodzicom, na weryfikację aktywności fizycznej w ciągu dnia, zachęcając do niej najmłodszych. Pozwalają ustalać cele i nagradzają za ich wykonanie. We obydwu modelach dostępne są funkcje monitorowania tętna i snu, co może pomóc najmłodszym w dbaniu o zdrowy tryb życia.
Pomocna w organizacji planu zajęć może okazać się, dostępna w modelach Sport i Fun, funkcja harmonogramu. Pozwoli ona lepiej zorganizować dzień, w tym zarówno plan lekcji, jak i zajęcia pozalekcyjne oraz wszelkie aktywności w czasie wolnym. Urządzenie przypomni o ważnych wydarzeniach – wystarczy wprowadzić wszystkie potrzebne informacje w aplikacji. Oba zegarki zostały wyposażone także w odtwarzacz muzyczny mp3. Wszystkie modele spełniają normy IP67, co oznacza, że są odporne na pył, wilgoć oraz krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.
Modele Bemi dla dzieci dostępne na polskim rynku
Bemi Sport – został wyposażony w procesor Spreadtrum 8521E, 4GB pamięci wewnętrznej, 512 MB RAM oraz akumulator o pojemności 700 mAh. Model posiada złącze SIM, moduły WiFi, LTE/4G oraz GPS, AGPS i LBS, a także kamerę. Jest odporny na kurz, zachlapania oraz krótkotrwałe zanurzenie w wodzie – spełnia normy IP67. Wśród dostępnych funkcji znajdują się m.in. monitorowanie tętna i snu, funkcja harmonogramu umożliwiająca wprowadzanie ważnych wydarzeń, a następnie wyświetlanie przypomnień. Bemi Sport wyposażono także w funkcję wirtualnego ogrodzenia, która wysyła powiadomienie za każdym razem, gdy dziecko opuści wyznaczony w aplikacji obszar, a także przycisk SOS. Bemi Sport jest dostępny w 4. kolorach – czarnym, białym, niebieskim i różowym w cenie 498 zł.
Bemi Fun – model posiada procesor Spreadtrum 8521E, 4GB pamięci wewnętrznej i 512 MB RAM, akumulator o pojemności 700 mAh, a także moduły WiFi, LTE/4G, umożliwiające połączenia głosowe i wideo, GPS, AGPS i LBS oraz wbudowaną kamerę. Smartwatch śledzi aktywność fizyczną – posiada funkcję monitorowania kroków, tętna, snu, a także przycisk SOS, dzięki któremu możliwe jest łatwe i natychmiastowe powiadomienie zdefiniowanych kontaktów oraz funkcję wirtualnego ogrodzenia. Wyposażono go również w odtwarzacz muzyczny mp3, funkcję wyszukiwania zegarka, dyktafon, latarkę, budzik i stoper. Spełnia normy IP67 – jest odporny na zachlapania, kurz i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie. Model dostępny jest w kolorach czarnym, niebieskim i różowym w cenie 299 zł.
Bemi Kid – smartwatch wyposażono w procesor RDA8955, akumulator o pojemności 400 mAh, moduły 2G – umożliwiający połączenia głosowe, GPRS i LBS oraz kamerę. Posiada funkcję SOS, pozwalającą na szybkie powiadomienie zdefiniowanych kontaktów, wirtualnego ogrodzenia, informującą o opuszczeniu przez dziecko wyznaczonego obszaru, budzik oraz lokalizator smartwatcha. Model dostępny jest w kolorach niebieskim, czarnym i różowym w cenie 248 zł.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.