Komunikaty PR

Premiera LESWIM S1 – deski do pływania z napędem elektrycznym dla dzieci

2020-07-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

LESWIM S1 to pierwsza i jedyna w Polsce deska do nauki pływania dla dzieci z elektrycznym wspomaganiem. Została zaprojektowana w taki sposób, aby móc swobodnie poruszać się w wodzie, nawet jeśli nie potrafi się jeszcze pływać. Dzięki specjalnym uchwytom i możliwości włączenia napędu utrzymanie się na powierzchni jest łatwe i przyjemne. Zapewnia ona stabilność, lepszą wyporność i – przede wszystkim -  poczucie bezpieczeństwa, które umożliwia skupienie się na nauce. LESWIM w naturalny sposób może więc pomóc początkującym pływakom pokonać strach i zbudować pewność siebie.

 

LESWIM S1, dzięki wymiennej litowej baterii, na pełnym ładowaniu działa przez 30 minut. Czas jego ładowania to jedynie 2,5 godziny.  Deska jest poręczna i lekka – waży zaledwie 2,6 kg – dzięki temu można ją zabrać ze sobą wszędzie. Urządzenie jest przeznaczone dla dzieci powyżej 5 lat.


Elektryczna deska do nauki i doskonalenia pływania kosztuje  999 złotych i jest dostępna na stronie dystrybutora, firmy 4cv oraz w sieci Orange.  

 

Tutaj  możecie zobaczyć jak wygląda nauka pływania z elektryczną deską: https://www.youtube.com/watch?v=j_WP0cIAGLI

 

SPECYFIKACJA:

  • moc silnika: 250W
  • max głębokość użytkowa: 2 m
  • max prędkość: 1 m/s
  • akumulator – typ:  wymienna bateria litowa
  • akumulator – pojemność: 6000 mAh / 86.4 Wh
  • masa akumulatora: 900 g
  • napięcie zasilania: 14.4 V
  • czas ładowania: ok. 2.5h
  • ładowarka: wej.100-240V; wyj. 16.8V/2A
  • wymiary: 455*369*161 mm
  • masa urządzenia z baterią:  2.6 kg
  • temp. pracy: 0-40 ºC
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™ Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne
Gadgety Roboty na 32 p. Olivii Star
2024-06-27 | 10:30

Roboty na 32 p. Olivii Star

Roboty na wysokości   Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL  Czy roboty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.