Komunikaty PR

Premiera LESWIM S1 – deski do pływania z napędem elektrycznym dla dzieci

2020-07-02  |  01:00
Biuro prasowe

LESWIM S1 to pierwsza i jedyna w Polsce deska do nauki pływania dla dzieci z elektrycznym wspomaganiem. Została zaprojektowana w taki sposób, aby móc swobodnie poruszać się w wodzie, nawet jeśli nie potrafi się jeszcze pływać. Dzięki specjalnym uchwytom i możliwości włączenia napędu utrzymanie się na powierzchni jest łatwe i przyjemne. Zapewnia ona stabilność, lepszą wyporność i – przede wszystkim -  poczucie bezpieczeństwa, które umożliwia skupienie się na nauce. LESWIM w naturalny sposób może więc pomóc początkującym pływakom pokonać strach i zbudować pewność siebie.

 

LESWIM S1, dzięki wymiennej litowej baterii, na pełnym ładowaniu działa przez 30 minut. Czas jego ładowania to jedynie 2,5 godziny.  Deska jest poręczna i lekka – waży zaledwie 2,6 kg – dzięki temu można ją zabrać ze sobą wszędzie. Urządzenie jest przeznaczone dla dzieci powyżej 5 lat.


Elektryczna deska do nauki i doskonalenia pływania kosztuje  999 złotych i jest dostępna na stronie dystrybutora, firmy 4cv oraz w sieci Orange.  

 

Tutaj  możecie zobaczyć jak wygląda nauka pływania z elektryczną deską: https://www.youtube.com/watch?v=j_WP0cIAGLI

 

SPECYFIKACJA:

  • moc silnika: 250W
  • max głębokość użytkowa: 2 m
  • max prędkość: 1 m/s
  • akumulator – typ:  wymienna bateria litowa
  • akumulator – pojemność: 6000 mAh / 86.4 Wh
  • masa akumulatora: 900 g
  • napięcie zasilania: 14.4 V
  • czas ładowania: ok. 2.5h
  • ładowarka: wej.100-240V; wyj. 16.8V/2A
  • wymiary: 455*369*161 mm
  • masa urządzenia z baterią:  2.6 kg
  • temp. pracy: 0-40 ºC
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Fresh n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy Biuro prasowe
2024-02-20 | 15:08

Fresh 'n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy

Holenderska marka ogłasza premierę małego urządzenia w formie breloka, dzięki któremu ławo odnajdziemy zaginione przedmioty. Gadżet można łatwo przyczepić do kluczy, portfela lub
Gadgety Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two
2024-02-07 | 12:00

Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two

Dzięki połączeniu innowacyjnych funkcji z łatwością obsługi, TrueLife NannyCam stają się niezastąpionym elementem nowoczesnego rodzicielstwa. Zapraszamy do wspólnego
Gadgety Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach
2023-11-30 | 11:10

Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach

Najnowsze badanie dowodzi, że mikroplastik może wpływać na warunki pogodowe. Chmury modyfikują plastik mniejszy niż 5 mm w sposób, który może umożliwić cząstkom wpływanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.

Edukacja

Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]

Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.