Komunikaty PR

Premiera LESWIM S1 – deski do pływania z napędem elektrycznym dla dzieci

2020-07-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

LESWIM S1 to pierwsza i jedyna w Polsce deska do nauki pływania dla dzieci z elektrycznym wspomaganiem. Została zaprojektowana w taki sposób, aby móc swobodnie poruszać się w wodzie, nawet jeśli nie potrafi się jeszcze pływać. Dzięki specjalnym uchwytom i możliwości włączenia napędu utrzymanie się na powierzchni jest łatwe i przyjemne. Zapewnia ona stabilność, lepszą wyporność i – przede wszystkim -  poczucie bezpieczeństwa, które umożliwia skupienie się na nauce. LESWIM w naturalny sposób może więc pomóc początkującym pływakom pokonać strach i zbudować pewność siebie.

 

LESWIM S1, dzięki wymiennej litowej baterii, na pełnym ładowaniu działa przez 30 minut. Czas jego ładowania to jedynie 2,5 godziny.  Deska jest poręczna i lekka – waży zaledwie 2,6 kg – dzięki temu można ją zabrać ze sobą wszędzie. Urządzenie jest przeznaczone dla dzieci powyżej 5 lat.


Elektryczna deska do nauki i doskonalenia pływania kosztuje  999 złotych i jest dostępna na stronie dystrybutora, firmy 4cv oraz w sieci Orange.  

 

Tutaj  możecie zobaczyć jak wygląda nauka pływania z elektryczną deską: https://www.youtube.com/watch?v=j_WP0cIAGLI

 

SPECYFIKACJA:

  • moc silnika: 250W
  • max głębokość użytkowa: 2 m
  • max prędkość: 1 m/s
  • akumulator – typ:  wymienna bateria litowa
  • akumulator – pojemność: 6000 mAh / 86.4 Wh
  • masa akumulatora: 900 g
  • napięcie zasilania: 14.4 V
  • czas ładowania: ok. 2.5h
  • ładowarka: wej.100-240V; wyj. 16.8V/2A
  • wymiary: 455*369*161 mm
  • masa urządzenia z baterią:  2.6 kg
  • temp. pracy: 0-40 ºC
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.