Polska premiera odpornego i cienkiego smartwatcha Niceboy
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Globalny rynek smartwatchy według najnowszych prognoz wzrośnie do 2027 r. do 84 mld dolarów. Nowością w polskiej ofercie czeskiej marki Niceboy jest zegarek X-fit Watch 2, który został wyposażony w akumulator 200 mAh, Bluetooth 5.0 oraz ochronę IP68. Wytrzymałość urządzenia podnosi zastosowany w kopercie stop cynku – metalu, który wyróżnia duża odporność. Zegarek posiada funkcję monitorowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów, a także aż 23 tryby sportowe.
Z najnowszych danych wynika, że globalny rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy skumulowanej rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Jednocześnie według przewidywań do 2027 r. wzrośnie on do 84 mld dolarów przy CAGR na poziomie 6,9 proc. Z raportu wynika, że rosnąca świadomość zdrowotna konsumentów jest kluczowym czynnikiem napędzającym rozwój rynku smartwatchy. Firma 4cv – dystrybutor elektroniki użytkowej – wprowadza na polski rynek smartwatche czeskiej marki Niceboy.
Wodoodporność IP68 oraz wytrzymała, metalowa koperta
Niceboy X-fit Watch 2 wyposażony jest w akumulator o pojemności 200 mAh, który pozwala nawet na 10 dni nieprzerwanej pracy. W zegarku zastosowano magnetyczne złącze ładowania, co podnosi komfort jego użytkowania. Smartwatch posiada Bluetooth 5.0, który gwarantuje zasięg do 10 metrów, dzięki czemu użytkownik utrzymuje kontrolę nad połączeniami oraz powiadomieniami bez konieczności, aby telefon nieustannie znajdował się w zasięgu ręki.
W smartwatchu Niceboy zastosowano ochronę IP68, co oznacza, że urządzenie jest w pełni chronione przed pyłem, a także odporne nie tylko na zachlapania i deszcz, lecz także całkowite zanurzenie w wodzie na głębokość do 3 metrów. Trwałość zegarka dodatkowo podnosi materiał wykorzystany w kopercie. Wykonana jest ona ze stopu cynku – metalu, który charakteryzuje się dużą wytrzymałością i wysoką odpornością na korozję, czyli stopniowe niszczenie materiałów, zachodzące na ich powierzchni na skutek działania otaczającego środowiska.
Kompaktowy rozmiar oraz funkcje monitorujące zdrowie kobiet
Grubość koperty smartwatcha Niceboy to jedynie 9 mm, dzięki czemu jest on odpowiedni także dla użytkowników preferujących kompaktowe zegarki. Smartwatch posiada funkcje kontroli cyklu miesiączkowego, co umożliwia łatwe monitorowanie zdrowia u kobiet. Urządzenie wyposażone jest w funkcję monitowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów. Przypomnienie o regularnym piciu wody wspiera wyrabianie zdrowych nawyków. Niceboy X-fit Watch 2 posiada aż 23 tryby sportowe, takie jak gimnastyka, joga, taniec czy kajak. Dodatkowo zegarek posiada opcje pomiaru tętna oraz ciśnienia i natlenienia krwi. Smartwatch Niceboy X-fit Watch 2 dostępny jest w kolorze czarnym w cenie 239 zł w Media Expert.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.