Polska premiera odpornego i cienkiego smartwatcha Niceboy

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Globalny rynek smartwatchy według najnowszych prognoz wzrośnie do 2027 r. do 84 mld dolarów. Nowością w polskiej ofercie czeskiej marki Niceboy jest zegarek X-fit Watch 2, który został wyposażony w akumulator 200 mAh, Bluetooth 5.0 oraz ochronę IP68. Wytrzymałość urządzenia podnosi zastosowany w kopercie stop cynku – metalu, który wyróżnia duża odporność. Zegarek posiada funkcję monitorowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów, a także aż 23 tryby sportowe.
Z najnowszych danych wynika, że globalny rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy skumulowanej rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Jednocześnie według przewidywań do 2027 r. wzrośnie on do 84 mld dolarów przy CAGR na poziomie 6,9 proc. Z raportu wynika, że rosnąca świadomość zdrowotna konsumentów jest kluczowym czynnikiem napędzającym rozwój rynku smartwatchy. Firma 4cv – dystrybutor elektroniki użytkowej – wprowadza na polski rynek smartwatche czeskiej marki Niceboy.
Wodoodporność IP68 oraz wytrzymała, metalowa koperta
Niceboy X-fit Watch 2 wyposażony jest w akumulator o pojemności 200 mAh, który pozwala nawet na 10 dni nieprzerwanej pracy. W zegarku zastosowano magnetyczne złącze ładowania, co podnosi komfort jego użytkowania. Smartwatch posiada Bluetooth 5.0, który gwarantuje zasięg do 10 metrów, dzięki czemu użytkownik utrzymuje kontrolę nad połączeniami oraz powiadomieniami bez konieczności, aby telefon nieustannie znajdował się w zasięgu ręki.
W smartwatchu Niceboy zastosowano ochronę IP68, co oznacza, że urządzenie jest w pełni chronione przed pyłem, a także odporne nie tylko na zachlapania i deszcz, lecz także całkowite zanurzenie w wodzie na głębokość do 3 metrów. Trwałość zegarka dodatkowo podnosi materiał wykorzystany w kopercie. Wykonana jest ona ze stopu cynku – metalu, który charakteryzuje się dużą wytrzymałością i wysoką odpornością na korozję, czyli stopniowe niszczenie materiałów, zachodzące na ich powierzchni na skutek działania otaczającego środowiska.
Kompaktowy rozmiar oraz funkcje monitorujące zdrowie kobiet
Grubość koperty smartwatcha Niceboy to jedynie 9 mm, dzięki czemu jest on odpowiedni także dla użytkowników preferujących kompaktowe zegarki. Smartwatch posiada funkcje kontroli cyklu miesiączkowego, co umożliwia łatwe monitorowanie zdrowia u kobiet. Urządzenie wyposażone jest w funkcję monitowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów. Przypomnienie o regularnym piciu wody wspiera wyrabianie zdrowych nawyków. Niceboy X-fit Watch 2 posiada aż 23 tryby sportowe, takie jak gimnastyka, joga, taniec czy kajak. Dodatkowo zegarek posiada opcje pomiaru tętna oraz ciśnienia i natlenienia krwi. Smartwatch Niceboy X-fit Watch 2 dostępny jest w kolorze czarnym w cenie 239 zł w Media Expert.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.