Polska premiera nowej na europejskim rynku marki wearable – Kieslect
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Na polski rynek wchodzi nowa marka urządzeń wearable – Kieslect. Polska jest pierwszym rynkiem europejskim, na którym dostępne są smartwatche tej firmy, a jej wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju jest 4cv Mobile. Produkty Kieslect dostępne są już w ponad 7,5 tys. punktów sprzedaży w 68 krajach świata, a liczba ich użytkowników przekroczyła 12 mln osób. Na polskim rynku dostępne są już pierwsze modele z portfolio marki: Lora 2 oraz KS Pro.
Smartwatch Kieslect Lora 2 ma baterię o pojemności 210 mAh, która po pełnym naładowaniu pozwala na 5 dni użytkowania urządzenia. Okrągła koperta wykonana jest z wysokiej jakości aluminium, a wyświetlacz 1.3 cala ma rozdzielczość 360x360. Smartwatch wyróżnia nowoczesny design, pastelowe kolory oraz oryginalny, charakterystyczna dla urządzeń tej marki silikonowy pasek. Model Lora 2 jest już dostępny w cenie 437 zł w kolorach złotym, fioletowym oraz różowym.
Kieslect KS Pro posiada akumulator o pojemności 300 mAh, co umożliwia korzystanie z niego przez 7 dni na jednym ładowaniu. Jego prostokątna koperta jest wykonana z metalu, natomiast duży wyświetlacz o rozmiarze 2.01 cala ma rozdzielczość 410x502. Urządzenie posiada ochronę IP68, dzięki czemu jest odporne na działanie wody i pyłów, a dodatkowo możliwe jest używanie go niemal w każdych warunkach, także podczas uprawiania sportów wodnych. Model KS Pro w wersji ze srebrną kopertą oraz granatowym paskiem dostępny jest w cenie 592 zł.
Oba modele korzystają z komunikacji Bluetooth w standardzie 5.2, posiadają wiele trybów sportowych, m.in. tenis, jogę, bieganie i taniec oraz funkcję krokomierza. Dodatkowo smartwatche Kieslect wyposażono w narzędzia monitorowania podstawowych parametrów zdrowotnych oraz jakości i długości snu. Ekrany urządzeń zabezpieczone są szkłem hartowanym.
Według prognoz światowy rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Natomiast do 2027 roku osiągnie on wartość 84 mld dolarów.
O 4cv Mobile: Spółka 4cv już od 2001 r. z powodzeniem działa na rynku nowych technologii. 4cv Mobile jest również wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim deskorolek elektrycznych i akcesoriów renomowanej marki Kawasaki, Jeep i Fiat-500, jak również nawigacji uznanego niemieckiego producenta – firmy Becker. Spółka wprowadziła na polski rynek inteligentne zegarki marki BEMI i TicWatch. W zakresie obsługi posprzedażowej najważniejszym elementem aktywności firmy jest oficjalne centrum serwisowe Samsunga. Od 2020 roku firma 4cv Mobile jest również oficjalnym dystrybutorem produktów AGD hiszpańskiego producenta Cecotec, a od 2022 roku także sprzętu RTV marki Niceboy. Marki własne 4cv to Rider oraz Inoly.
www.4cv.pl
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.