Połowa kierujących e-hulajnogami jeździ za szybko. Premiera RIDER Monster Turbo

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Kierujący hulajnogami elektrycznymi jeżdżą średnio o 2 km/h szybciej od rowerzystów. W ubiegłym roku w ponad 3,3 tys. przypadków skończyło się to mandatem. Premierowa hulajnoga RIDER Monster Turbo posiada ograniczenie maksymalnej prędkości jazdy do dozwolonych 20 km/h. Producent wyposażył ją w pojemną baterię 19,2 Ah, która pozwala na przejechanie dystansu do 60 km. Duże koła – przednie 20- i tylne 16- calowe sprawiają, że pojazd ma większą przyczepność do podłoża, a użytkownik lepszą nad nim kontrolę, co przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo jazdy.
Polacy hulajnogach elektrycznych jeżdżą szybko i przeważnie bez kasku
Z danych wynika, że użytkownicy hulajnóg elektrycznych poruszają się z wyższą prędkością średnią niż rowerzyści (20,6 km/h w porównaniu 18,6 km/h), blisko 55 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych lub urządzeniami transportu osobistego (UTO) przekroczyło dozwoloną prędkość jazdy, czyli 20 km/h. Jednocześnie jednak rzadziej utrzymują niebezpieczną odległość. Jedynie 6 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych sięga po kask, w znacznej większości są to osoby korzystające z pojazdów prywatnych. Elementy odblaskowe są jeszcze mniej popularne – posiada je jedynie 5 proc. kierujących e-hulajnogami.
Policjanci w 2022 roku wystawili osobom poruszającym się na hulajnogach elektrycznych ponad 3,3 tys. mandatów, a aż 2,4 tys. udzielili pouczeń. Ochronę przed konsekwencjami prawnymi, ale i bezpieczną jazdę, zagwarantuje wysokiej jakości sprzęt z ograniczeniem prędkości do maksymalnej dozwolonej. Dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv wprowadza na nasz rynek hulajnogę marki własnej: RIDER Monster Turbo.
Duże koła gwarantujące większą wygodę, przyczepność i kontrolę
Hulajnoga RIDER Monster Turbo jest wyposażona w duże koła – przednie 20-calowe oraz tylne 16-calowe. Wykorzystanie większych kół w pojeździe podnosi wygodę – wstrząsy i uderzenia spowodowane nierównym terenem są tłumione. Dodatkowo lepsza przyczepność oraz większa kontrola nad pojazdem sprawiają, że jazda nim jest nie tylko bardziej komfortowa, lecz także bezpieczniejsza. Duże koła w połączeniu z regulowaną kierownicą (105-120 cm), sprawiają, że w komfortowy sposób mogą z niej korzystać nastolatkowie i dorośli o różnym wzroście i wadze nawet do 120 kg.
Do 60 km na jednym ładowaniu i podwójny hamulec tarczowy
Dystans możliwy do przejechania hulajnogą RIDER na jednym ładowaniu to aż 60 km. Model Monster Turbo posiada pojemną baterię o pojemności 19,2 Ah, której pełne naładowanie trwa 9-10 godz. Pojazd jest wyposażony w wydajny silnik o mocy 350 W, który umożliwia jazdę do 20 km/h, co jest ograniczoną w przepisach maksymalną dozwoloną prędkością. Bezpieczeństwo użytkowania hulajnogi RIDER gwarantuje przedni i tylny hamulec tarczowy, natomiast wygodę codziennego użytkowania podnosi cyfrowy wyświetlacz, pozwalający na łatwą kontrolę poziomu naładowania baterii. Dodatkowo urządzenie posiada oświetlenie oraz system dźwiękowy.
Hulajnoga RIDER Monster Turbo dostępna jest w kolorze grafitowym, jej waga to 19,9 kg, a wymiary – 156 x 53 x 105-120 cm. Pojazd dostępny jest w sieci Media Expert w cenie 3 499 zł.
RIDER to polska marka, która powstała w 2014 roku, zajmuje się produkcją hulajnóg elektrycznych i akcesoriów samochodowych, w tym głównie nawigacji GPS i wideorejestratorów jazdy. Marka należy do firmy 4cv, która jest dystrybutorem i importerem sprzętu elektronicznego w Polsce.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Bankowość
Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.