Połowa kierujących e-hulajnogami jeździ za szybko. Premiera RIDER Monster Turbo

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Kierujący hulajnogami elektrycznymi jeżdżą średnio o 2 km/h szybciej od rowerzystów. W ubiegłym roku w ponad 3,3 tys. przypadków skończyło się to mandatem. Premierowa hulajnoga RIDER Monster Turbo posiada ograniczenie maksymalnej prędkości jazdy do dozwolonych 20 km/h. Producent wyposażył ją w pojemną baterię 19,2 Ah, która pozwala na przejechanie dystansu do 60 km. Duże koła – przednie 20- i tylne 16- calowe sprawiają, że pojazd ma większą przyczepność do podłoża, a użytkownik lepszą nad nim kontrolę, co przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo jazdy.
Polacy hulajnogach elektrycznych jeżdżą szybko i przeważnie bez kasku
Z danych wynika, że użytkownicy hulajnóg elektrycznych poruszają się z wyższą prędkością średnią niż rowerzyści (20,6 km/h w porównaniu 18,6 km/h), blisko 55 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych lub urządzeniami transportu osobistego (UTO) przekroczyło dozwoloną prędkość jazdy, czyli 20 km/h. Jednocześnie jednak rzadziej utrzymują niebezpieczną odległość. Jedynie 6 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych sięga po kask, w znacznej większości są to osoby korzystające z pojazdów prywatnych. Elementy odblaskowe są jeszcze mniej popularne – posiada je jedynie 5 proc. kierujących e-hulajnogami.
Policjanci w 2022 roku wystawili osobom poruszającym się na hulajnogach elektrycznych ponad 3,3 tys. mandatów, a aż 2,4 tys. udzielili pouczeń. Ochronę przed konsekwencjami prawnymi, ale i bezpieczną jazdę, zagwarantuje wysokiej jakości sprzęt z ograniczeniem prędkości do maksymalnej dozwolonej. Dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv wprowadza na nasz rynek hulajnogę marki własnej: RIDER Monster Turbo.
Duże koła gwarantujące większą wygodę, przyczepność i kontrolę
Hulajnoga RIDER Monster Turbo jest wyposażona w duże koła – przednie 20-calowe oraz tylne 16-calowe. Wykorzystanie większych kół w pojeździe podnosi wygodę – wstrząsy i uderzenia spowodowane nierównym terenem są tłumione. Dodatkowo lepsza przyczepność oraz większa kontrola nad pojazdem sprawiają, że jazda nim jest nie tylko bardziej komfortowa, lecz także bezpieczniejsza. Duże koła w połączeniu z regulowaną kierownicą (105-120 cm), sprawiają, że w komfortowy sposób mogą z niej korzystać nastolatkowie i dorośli o różnym wzroście i wadze nawet do 120 kg.
Do 60 km na jednym ładowaniu i podwójny hamulec tarczowy
Dystans możliwy do przejechania hulajnogą RIDER na jednym ładowaniu to aż 60 km. Model Monster Turbo posiada pojemną baterię o pojemności 19,2 Ah, której pełne naładowanie trwa 9-10 godz. Pojazd jest wyposażony w wydajny silnik o mocy 350 W, który umożliwia jazdę do 20 km/h, co jest ograniczoną w przepisach maksymalną dozwoloną prędkością. Bezpieczeństwo użytkowania hulajnogi RIDER gwarantuje przedni i tylny hamulec tarczowy, natomiast wygodę codziennego użytkowania podnosi cyfrowy wyświetlacz, pozwalający na łatwą kontrolę poziomu naładowania baterii. Dodatkowo urządzenie posiada oświetlenie oraz system dźwiękowy.
Hulajnoga RIDER Monster Turbo dostępna jest w kolorze grafitowym, jej waga to 19,9 kg, a wymiary – 156 x 53 x 105-120 cm. Pojazd dostępny jest w sieci Media Expert w cenie 3 499 zł.
RIDER to polska marka, która powstała w 2014 roku, zajmuje się produkcją hulajnóg elektrycznych i akcesoriów samochodowych, w tym głównie nawigacji GPS i wideorejestratorów jazdy. Marka należy do firmy 4cv, która jest dystrybutorem i importerem sprzętu elektronicznego w Polsce.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.