Nowy kosmiczny model G-SHOCK
Za nazwą G-SHOCK—110 EARTH-1AER kryje się to, co w tych znanych, japońskich zegarkach najlepsze. Wytrzymałość, wstrząsoodporność, wodoszczelność, a przy tym wyjątkowy wygląd, inspirowany kolorami oraz wyglądem naszej planety.
W modelu GM-110 charakterystyczna dla G-SHOCK masywna tarcza, została pokryta niebieską jonową powłoką. Na ramce ze stali nierdzewnej widoczna jest grafika, która przypomina widok Ziemi z kosmosu. Oceany, chmury na bezelu oraz nadruk lądów na tarczy tworzą niepowtarzalny charakter nowego zegarka. Dodatkowym smaczkiem jest wskaźnik, który ma kształt satelity.
Specjalny system wstrząsoodporny chroni zegarek przed uderzeniami i wstrząsami, a obudowa przed polem magnetycznym. Grube szkło mineralne, którym pokryta jest tarcza zabezpiecza ją przed zarysowaniami. Dodatkowo obudowa została poddana tzw. procesowi platerowania jonowego, co zapewnia jeszcze większą odporność na rysy. Automatycznie podświetlana dioda, aktywuje się, gdy jest mało światła w otoczeniu, dzięki czemu z zegarka można korzystać w każdych warunkach. A o komfort noszenia zadba elastyczny i wytrzymały pasek.
Również wnętrze zegarka może zachwycić. Inżynierowie G-SHOCK zawarli w nim naprawdę wiele: stoper, timer, automatyczny kalendarz, który raz ustawiony zawsze będzie już wyświetlał poprawną datę, możliwość wyświetlenia czasu w różnych krajach i strefach czasowych oraz ustawienia pięciu, niezależnych alarmów dziennych, by
przypominały o powtarzalnych wydarzeniach. Jak w przypadku każdego G-SHOCK model GM-110 jest również wodoszczelny do 20 barów, dlatego nadaje się nawet do nurkowania z akwalungiem.
G-SHOCK-110EARTH-1AER to zegarek, który idealnie sprawdzi się dla osób, które żyją dynamicznie, podróżują, są w ciągłym ruchu i wciąż są głodne przygód. Wizualna strona zegarka będzie ich prawdziwą wizytówką, bo jego wygląd przypomina o tym, jak ważna jest planeta, na której żyjemy. Wnętrze zaś będzie niezawodnym kompanem w każdych warunkach.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.