Komunikaty PR

Nowe modele G-SHOCK

2023-07-06  |  14:40
Biuro prasowe

Obchodząca w tym roku 40. rocznicę powstania marka G-SHOCK nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne wyjątkowe zegarki. Wśród nowości znajdziemy model MRG-BF1000R z serii MR-G, GMW-B5000PS i GMW-B5000PG z serii G-SHOCK Recrystallized oraz DW-5040PG, które powstały z okazji okrągłego jubileuszu.

 

Zegarki G-SHOCK są uznawane za najbardziej wytrzymałe na rynku. Ale marka nie ustaje w poszukiwaniu coraz lepszych, bardziej trwałych rozwiązań oraz unikatowego designu. 

 

W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, poszukujących niezawodnych produktów, G-SHOCK opracował innowacyjny proces głębokiego utwardzania stali nierdzewnej, dzięki czemu osiągnięto trzykrotnie twardszy materiał od powszechnie wykorzystywanego. Rozwiązanie to przenosi zegarki G-SHOCK na nowy poziom.

 

Hołd dla pionierów

 

GMW-B5000PS i GMW-B5000PG to modele, które odtwarzają kultowy kształt pierwszego zegarka G-SHOCK, DW-5000C. Niezwykle twarda stal nierdzewna pokrywa lunetę i bransoletę. Dodatkowo każdy model ma swój unikatowy wzór krystaliczny, nadający zegarkom niepowtarzalnego charakteru. Srebrny model GMW-B5000PS i pozłacany jonami złota GMW-B5000PG mają także specjalne cechy — logo 40. rocznicy marki, napis „SINCE 1983” na tarczy oraz gwiazdkę na przycisku Mode.

 

DW-5040PG to kolejny już model, który powstał, aby uczcić 40-lecie obecności marki na rynku. Na jego tarczy widnieje wygrawerowany napis PROJECT TEAM „Tough”. Jest to hołd dla zespołu, który po wielu latach prób i błędów, opracował pierwszy wytrzymały zegarek G-SHOCK. W nowym modelu zastosowano proces głębokiego utwardzania metalowych elementów, zaś do stworzenia lunety i bransolety użyto tworzyw sztucznych z biomasy, co z pewnością docenią fani ekologicznych rozwiązań.  

 

Zegarki zachwycają nie tylko designem, ale także bogatym wnętrzem. Wodoszczelne i wyjątkowo wytrzymałe modele, skrywają w sobie mechanizm ładowania baterii energią słoneczną, a integracja z Bluetooth umożliwia łatwe połączenie zegarków z urządzeniami mobilnymi. Pozwala to na zarządzanie szeregiem ustawień z poziomu aplikacji oraz na dostęp do dodatkowych funkcji. 

 

Idealny dla nurków

 

Inną nowością jest zegarek z flagowej serii MR-G. Idealny produkt dla nurków, który przyciąga wzrok swoim asymetrycznym kształtem. Ponieważ pierwotnie model ten wykonany był z żywicy, by zachować jego strukturę oraz odpowiednią ruchomość obudowa zegarka została podzielona na 76 komponentów, wśród których znajdują się uszczelki typu O-ring, amortyzatory i inne drobne części. Wszystkie są polerowane przed montażem, dzięki czemu zegarek ma niepowtarzalną i atrakcyjną fakturę. Dzięki użyciu ultra-wytrzymałej tytanowej koperty i szafirowego szkła model odporny jest na zarysowania.

 

Czasomierz jest także wstrząsoodporny, dzięki zastosowaniu amortyzatorów z kauczuku, które również chronią szkło. Posiada certyfikat ISO gwarantujący wodoodporność do 200 metrów i dzięki równoległemu obracaniu się wskazówek godzin i minut, w trybie nurkowania, pozwala na intuicyjne odczytywanie czasu spędzonego w wodzie, zapewniając prawdziwy komfort użytkowania. Dodatkowo w zegarku zastosowano TOUGH SOLAR, illuminator o doskonałej widoczności i czytelności tarczy, które są kluczowe pod wodą.  

 

Po sparowaniu z dedykowaną aplikacją CASIO WATCHES na smartfony użytkownicy mogą przejrzeć historię swoich nurkowań, w tym czas i miejsca nurkowania, oraz łatwo uzyskać dostęp do wykresów przypływów i odpływów dla ponad 3000 miejsc na całym świecie. 

 

MR-G Frogman należy do najwyższej linii w serii G-SHOCK. Model produkowany jest w bardzo limitowanej ilości, wyłącznie na dedykowanej mu linii produkcyjnej przeznaczonej dla zegarków G-SHOCK EXCLUSIVE w Japonii, w fabryce YAMAGATA.

 

Nowe modele zachwycają wyglądem i funkcjonalnością. A wykorzystane technologie i materiały gwarantują nie tylko niezrównaną wytrzymałość, ale także komfort użytkowania na najwyższym poziomie. 

 

Nowości z serii TEAM TOUGH oraz MR-G FROGMAN dostępne są wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.