Nowe modele G-SHOCK
Obchodząca w tym roku 40. rocznicę powstania marka G-SHOCK nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne wyjątkowe zegarki. Wśród nowości znajdziemy model MRG-BF1000R z serii MR-G, GMW-B5000PS i GMW-B5000PG z serii G-SHOCK Recrystallized oraz DW-5040PG, które powstały z okazji okrągłego jubileuszu.
Zegarki G-SHOCK są uznawane za najbardziej wytrzymałe na rynku. Ale marka nie ustaje w poszukiwaniu coraz lepszych, bardziej trwałych rozwiązań oraz unikatowego designu.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, poszukujących niezawodnych produktów, G-SHOCK opracował innowacyjny proces głębokiego utwardzania stali nierdzewnej, dzięki czemu osiągnięto trzykrotnie twardszy materiał od powszechnie wykorzystywanego. Rozwiązanie to przenosi zegarki G-SHOCK na nowy poziom.
Hołd dla pionierów
GMW-B5000PS i GMW-B5000PG to modele, które odtwarzają kultowy kształt pierwszego zegarka G-SHOCK, DW-5000C. Niezwykle twarda stal nierdzewna pokrywa lunetę i bransoletę. Dodatkowo każdy model ma swój unikatowy wzór krystaliczny, nadający zegarkom niepowtarzalnego charakteru. Srebrny model GMW-B5000PS i pozłacany jonami złota GMW-B5000PG mają także specjalne cechy — logo 40. rocznicy marki, napis „SINCE 1983” na tarczy oraz gwiazdkę na przycisku Mode.
DW-5040PG to kolejny już model, który powstał, aby uczcić 40-lecie obecności marki na rynku. Na jego tarczy widnieje wygrawerowany napis PROJECT TEAM „Tough”. Jest to hołd dla zespołu, który po wielu latach prób i błędów, opracował pierwszy wytrzymały zegarek G-SHOCK. W nowym modelu zastosowano proces głębokiego utwardzania metalowych elementów, zaś do stworzenia lunety i bransolety użyto tworzyw sztucznych z biomasy, co z pewnością docenią fani ekologicznych rozwiązań.
Zegarki zachwycają nie tylko designem, ale także bogatym wnętrzem. Wodoszczelne i wyjątkowo wytrzymałe modele, skrywają w sobie mechanizm ładowania baterii energią słoneczną, a integracja z Bluetooth umożliwia łatwe połączenie zegarków z urządzeniami mobilnymi. Pozwala to na zarządzanie szeregiem ustawień z poziomu aplikacji oraz na dostęp do dodatkowych funkcji.
Idealny dla nurków
Inną nowością jest zegarek z flagowej serii MR-G. Idealny produkt dla nurków, który przyciąga wzrok swoim asymetrycznym kształtem. Ponieważ pierwotnie model ten wykonany był z żywicy, by zachować jego strukturę oraz odpowiednią ruchomość obudowa zegarka została podzielona na 76 komponentów, wśród których znajdują się uszczelki typu O-ring, amortyzatory i inne drobne części. Wszystkie są polerowane przed montażem, dzięki czemu zegarek ma niepowtarzalną i atrakcyjną fakturę. Dzięki użyciu ultra-wytrzymałej tytanowej koperty i szafirowego szkła model odporny jest na zarysowania.
Czasomierz jest także wstrząsoodporny, dzięki zastosowaniu amortyzatorów z kauczuku, które również chronią szkło. Posiada certyfikat ISO gwarantujący wodoodporność do 200 metrów i dzięki równoległemu obracaniu się wskazówek godzin i minut, w trybie nurkowania, pozwala na intuicyjne odczytywanie czasu spędzonego w wodzie, zapewniając prawdziwy komfort użytkowania. Dodatkowo w zegarku zastosowano TOUGH SOLAR, illuminator o doskonałej widoczności i czytelności tarczy, które są kluczowe pod wodą.
Po sparowaniu z dedykowaną aplikacją CASIO WATCHES na smartfony użytkownicy mogą przejrzeć historię swoich nurkowań, w tym czas i miejsca nurkowania, oraz łatwo uzyskać dostęp do wykresów przypływów i odpływów dla ponad 3000 miejsc na całym świecie.
MR-G Frogman należy do najwyższej linii w serii G-SHOCK. Model produkowany jest w bardzo limitowanej ilości, wyłącznie na dedykowanej mu linii produkcyjnej przeznaczonej dla zegarków G-SHOCK EXCLUSIVE w Japonii, w fabryce YAMAGATA.
Nowe modele zachwycają wyglądem i funkcjonalnością. A wykorzystane technologie i materiały gwarantują nie tylko niezrównaną wytrzymałość, ale także komfort użytkowania na najwyższym poziomie.
Nowości z serii TEAM TOUGH oraz MR-G FROGMAN dostępne są wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.