Komunikaty PR

Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc

2021-01-05  |  15:03
Biuro prasowe

Obecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie – sprawiła, że stresujemy się bardziej niż przed pandemią, a cierpi na tym nasz sen. Obecnie, już co trzeci Polak przyznaje, że z powodu stresu zmaga się z problemami ze snem i nie jest zadowolony z jego jakości, przez co rano czuje rozdrażnienie i… jeszcze większy stres. Z pomocą może przyjść zmiana nawyków oraz... innowacyjna technologia w postaci inteligentnego zegarka Huawei Watch GT 2 Pro.

Jak radzić sobie ze stresem? Oczywiście najważniejsza jest próba zminimalizowania poziomu stresu, między innymi dzięki ćwiczeniom fizycznym i relaksacyjnym czy zmianie nawyków dietycznych, równolegle powinniśmy też zadbać o higienę snu. Składają się na nią właściwe nawyki, na przykład ustalenie stałej godziny wstawania rano czy pory na kolację, ale również zadbanie na przykład o właściwie oświetlenie w sypialni.

Coraz więcej Polaków sięga też po inteligentny sprzęt elektroniczny, który wspomaga dbanie o właściwą jakość snu poprzez dostarczanie niezbędnych informacji o jakości nocnego odpoczynku. Jak wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Huawei, już blisko połowa zapytanych respondentów przyznaje, że aplikacje i urządzenia elektroniczne są pomocne w wspieraniu w walce ze stresem oraz służy polepszaniu jakości nocnego odpoczynku. Jakie dokładnie funkcje smartwatcha są pomocne w staraniach o zdrowszy sen?

Wybrane, inteligentne zegarki, jak na przykład Huawei Watch GT 2 Pro, wyposażone są już w specjalne technologie, które pozwalają poznać swój organizm, a także wyrobić w sobie nawyk przestrzegania higieny snu. Taki smartfon, noszony podczas snu, rozpoznaje poszczególne etapy nocnego odpoczynku, takie jak godzina zaśnięcia, obudzenia, przejścia w fazę snu głębokiego lub płytkiego oraz wyjścia z tych faz. Równolegle, inteligentny zegarek dopasowuje do analizy snu, dane dotyczące tętna oraz oddechu, a następnie synchronizuje wszystkie informacje z aplikacją Huawei Zdrowie. Po przebudzeniu, użytkownik ma wgląd w kompleksowe informacje na temat jakości snu, które można porówynać w różnych przedziałach czasowych, na przykład tygodniowych czy miesięcznych. Co więcej, smartwatch nie tylko pozwala sprawdzić przebieg snu, ale również umożliwia zidentyfikowanie ewentualnych problemów z jego jakością, na podstawie sześciu kategorii zaburzeń. Inteligentny zegarek diagnozuje potencjalną przyczynę zaburzeń i wysyła spersonalizowane porady, w jaki sposób poprawić jakość snu.

Inteligentne smartwatche wyposażone w technologię analizy jakości snu są zazwyczaj bardzo uniwersalnymi rozwiązanami, opracowanymi z myślą o szerokim gronie użytkowników. Można je sparować z praktycznie każdym smartfonem, bez wględu na system operacyjny czy markę. Tak samo jest z Huawei Watch GT 2 Pro. Urządzenie jest kompatybilne ze smartfonami z systemem operacyjnym Andorid i iOS. Wystarczy pobrać i zainstalować na telefonie aplikację Huawei Zdrowie, służącą do analizy zbieranych przez smartwatch danych i z jej pomoca sparować smartfon z zegarkiem. Aplikacja dostępna jest do ściągnięcia za pomocą kodu QR znajdującego się na pudełku smartwatcha lub można ją też pobrać ze sklepu Huawei AppGallery lub z innych oficjalnych sklepów z aplikacjami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.