Komunikaty PR

Naładuj błyskawicznie smartfon w aucie dzięki ładowarce samochodowej Hama

2021-12-22  |  09:53
Biuro prasowe

Do oferty producenta dołączyła ładowarka, wyposażona w technologie Power Delivery i Qualcomm Quick Charge 3.0. oraz diodę LED. Z telefonem łączy się ją za pomocą wygodnego złącza USB-C.

Niemiecka marka Hama postanowiła rozszerzyć swoje portoflio o kolejny użyteczny gadżet dla kierowców. Jest to ładowarka samochodowa Hama o mocy wyjściowej 20 watów. Może się pochwalić kompaktowymi wymiarami i jest utrzymana w czarnej kolorystyce, pasującej stylistycznie do większości kokpitów aut. Podłącza się ją oczywiście do gniazdka zapalniczki, a o tym czy urządzenie pracuje poinformuje nas zapalająca się lampka LED.

Zasilanie rozładowanego smartfona czy innego urządzenia mobilnego, jak np. tabletu, przebiega szybko (Turbo Fast Charge) i sprawnie dzięki zastosowaniu najnowszych technologii Qualcomm Quick Charge 2.0 i 3.0 oraz Power Delivery. Ta pierwsza w porównaniu do standardowych, starszych rozwiązań pozwala na czterokrotnie szybsze ładowanie urządzeń mobilnych. Natomiast PD gwarantuje bezpieczne pod kątem doboru napięcia i mocy prądu ładowanie urządzenia nawet do 5 razy szybciej. Podłączony sprzęt jest więc automatycznie rozpoznawany i optymalnie zasilany energią. Kolejnym plusem jest również oszczędność akumulatora telefonu i wydłużenie jego żywotności. Mamy pewność ochrony przed przeładowaniem, przepięciem i zwarciem.

Smartfon podłącza się do ładowarki za pomocą wygodnego obustronnego i bardzo dziś popularnego złącza USB-C. Oznacza to koniec obaw o niewłaściwe przyłożenie i wyłamanie wtyku.

Sugerowana cena detaliczna urządzenia to 39,90 zł.

Producent zapewnia 2 lata gwarancji na tę nowość produktową.

Więcej na temat ładowarki samochodowej Hama o mocy 20 W przeczytamy na oficjalnej stronie producenta https://pl.hama.com

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.