Naładuj błyskawicznie smartfon w aucie dzięki ładowarce samochodowej Hama
Do oferty producenta dołączyła ładowarka, wyposażona w technologie Power Delivery i Qualcomm Quick Charge 3.0. oraz diodę LED. Z telefonem łączy się ją za pomocą wygodnego złącza USB-C.
Niemiecka marka Hama postanowiła rozszerzyć swoje portoflio o kolejny użyteczny gadżet dla kierowców. Jest to ładowarka samochodowa Hama o mocy wyjściowej 20 watów. Może się pochwalić kompaktowymi wymiarami i jest utrzymana w czarnej kolorystyce, pasującej stylistycznie do większości kokpitów aut. Podłącza się ją oczywiście do gniazdka zapalniczki, a o tym czy urządzenie pracuje poinformuje nas zapalająca się lampka LED.
Zasilanie rozładowanego smartfona czy innego urządzenia mobilnego, jak np. tabletu, przebiega szybko (Turbo Fast Charge) i sprawnie dzięki zastosowaniu najnowszych technologii Qualcomm Quick Charge 2.0 i 3.0 oraz Power Delivery. Ta pierwsza w porównaniu do standardowych, starszych rozwiązań pozwala na czterokrotnie szybsze ładowanie urządzeń mobilnych. Natomiast PD gwarantuje bezpieczne pod kątem doboru napięcia i mocy prądu ładowanie urządzenia nawet do 5 razy szybciej. Podłączony sprzęt jest więc automatycznie rozpoznawany i optymalnie zasilany energią. Kolejnym plusem jest również oszczędność akumulatora telefonu i wydłużenie jego żywotności. Mamy pewność ochrony przed przeładowaniem, przepięciem i zwarciem.
Smartfon podłącza się do ładowarki za pomocą wygodnego obustronnego i bardzo dziś popularnego złącza USB-C. Oznacza to koniec obaw o niewłaściwe przyłożenie i wyłamanie wtyku.
Sugerowana cena detaliczna urządzenia to 39,90 zł.
Producent zapewnia 2 lata gwarancji na tę nowość produktową.
Więcej na temat ładowarki samochodowej Hama o mocy 20 W przeczytamy na oficjalnej stronie producenta https://pl.hama.com.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.