Masz smartwatch lub słuchawki Huawei? Łącz je ze smartfonami innych marek
Jeśli używasz smartwatcha lub bezprzewodowych słuchawek Huawei, możesz je z łatwością połączyć ze smartfonem dowolnej marki, niezależnie od tego, czy działa on w oparciu o system Android, czy iOS. Huawei wystartował z kampanią edukującą użytkowników o możliwości korzystania ze wszystkich funkcji jego urządzeń wearable, niezależnie z jakim smartfonem zostaną one sparowane.
Smartwatche i słuchawki Huawei można połączyć ze smartfonami dowolnej marki w prosty i szybki sposób dzięki dedykowanym aplikacjom. Aplikacja Huawei Zdrowie służy do parowania smartfona ze smartwatchem lub opaską sportową Huawei i korzystania ze wszystkich funkcjonalności urządzenia, natomiast poprzez aplikację AI Life można sparować smartfon m.in. z bezprzewodowymi słuchawkami i opaską sportową Huawei.
Aplikacje Huawei Zdrowie i AI Life można pobrać na smartfony wszystkich producentów działające w oparciu o system Android, jak i iOS, korzystając z QR kodu umieszczonego na opakowaniu produktów Huawei. Aplikacje można pobrać także ze sklepu Huawei AppGallery, jak również z innych oficjalnych sklepów z aplikacjami. W przypadku sklepu App Store, aktualna wersja aplikacji AI Life będzie dostępna do pobrania po 15 stycznia.
Kampania „Połącz swoje akcesorium Huawei z dowolnym smartfonem”
Jak wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Huawei, coraz więcej Polaków sięga po inteligentny sprzęt elektroniczny, aby kontrolować jakość swojego snu czy stan zdrowia. Blisko połowa respondentów przyznaje, że aplikacje i urządzenia elektroniczne są pomocne w walce ze stresem czy w polepszaniu jakości snu.
Kampania podnosząca wiedzę konsumentów o możliwości parowania urządzeń Huawei ze smartfonami innych producentów będzie prowadzona w kanałach społecznościowych marki i poprzez działania PR, z dodatkową promocją na stronie głównej sklepu internetowego huawei.pl.
- Ta kampania odpowiada na trafiające do nas pytania konsumentów. Urządzenia wearable to szybko rosnąca kategoria, wielu Polaków zaufało nam wybierając inteligentne zegarki, słuchawki czy opaski sportowe z naszej oferty, a wielu rozważa właśnie ich zakup. Chcemy, by mieli świadomość, że mogą się cieszyć ich innowacyjnymi funkcjami niezależnie od tego, jakiego smartfona używają – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Smartwatche i słuchawki Huawei – innowacyjne funkcje i wygoda użytkowania
Najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro umożliwia dokładne mierzenie aktywności fizycznej, monitoruje zdrowie i sen, a także wyposażony jest w funkcję pomiaru saturacji krwi (Sp02), pozwalającą sprawdzać poziom natlenienia krwi. Urządzenie obsługuje ponad 100 trybów treningowych, w tym 17 trybów profesjonalnych i 85 niestandardowych. Po sparowaniu zegarka ze słuchawkami bezprzewodowymi, można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu. Watch GT 2 Pro wyróżnia się też dopracowanym designem – odporna na zużycie szafirowa tarcza zegarka płynnie przechodzi w tytanową ramkę, tworząc lekką, ale solidną konstrukcję. Przyjazny dla skóry ceramiczny tył zapewnia wygodne noszenie.
W portfolio Huawei znajduje się też szeroki wybór słuchawek bezprzewodowych. FreeBuds Pro – to pierwsze na świecie bezprzewodowe słuchawki z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Technologia ta identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, dzięki czemu można słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami.
W sprzedaży dostępne się też najnowsze FreeBuds Studio, pierwsze w portfolio marki nauszne słuchawki bezprzewodowe. Wyróżniają się one wygodą noszenia, designem klasy premium oraz krystalicznym dźwiękiem, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.