Komunikaty PR

Masz smartwatch lub słuchawki Huawei? Łącz je ze smartfonami innych marek

2021-01-13  |  10:00

Jeśli używasz smartwatcha lub bezprzewodowych słuchawek Huawei, możesz je z łatwością połączyć ze smartfonem dowolnej marki, niezależnie od tego, czy działa on w oparciu o system Android, czy iOS. Huawei wystartował z kampanią edukującą użytkowników o możliwości korzystania ze wszystkich funkcji jego urządzeń wearable, niezależnie z jakim smartfonem zostaną one sparowane.

 

Smartwatche i słuchawki Huawei można połączyć ze smartfonami dowolnej marki w prosty i szybki sposób dzięki dedykowanym aplikacjom. Aplikacja Huawei Zdrowie służy do parowania smartfona ze smartwatchem lub opaską sportową Huawei i korzystania ze wszystkich funkcjonalności urządzenia, natomiast poprzez aplikację AI Life można sparować smartfon m.in. z bezprzewodowymi słuchawkami i opaską sportową Huawei.

 

Aplikacje Huawei Zdrowie i AI Life można pobrać na smartfony wszystkich producentów działające w oparciu o system Android, jak i iOS, korzystając z QR kodu umieszczonego na opakowaniu produktów Huawei. Aplikacje można pobrać także ze sklepu Huawei AppGallery, jak również z innych oficjalnych sklepów z aplikacjami. W przypadku sklepu App Store, aktualna wersja aplikacji AI Life będzie dostępna do pobrania po 15 stycznia.

 

Kampania „Połącz swoje akcesorium Huawei z dowolnym smartfonem”

Jak wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Huawei, coraz więcej Polaków sięga po inteligentny sprzęt elektroniczny, aby kontrolować jakość swojego snu czy stan zdrowia. Blisko połowa respondentów przyznaje, że aplikacje i urządzenia elektroniczne są pomocne w walce ze stresem czy w polepszaniu jakości snu.

 

Kampania podnosząca wiedzę konsumentów o możliwości parowania urządzeń Huawei ze smartfonami innych producentów będzie prowadzona w kanałach społecznościowych marki i poprzez działania PR, z dodatkową promocją na stronie głównej sklepu internetowego huawei.pl.

 

- Ta kampania odpowiada na trafiające do nas pytania konsumentów. Urządzenia wearable to szybko rosnąca kategoria, wielu Polaków zaufało nam wybierając inteligentne zegarki, słuchawki czy opaski sportowe z naszej oferty, a wielu rozważa właśnie ich zakup. Chcemy, by mieli świadomość, że mogą się cieszyć ich innowacyjnymi funkcjami niezależnie od tego, jakiego smartfona używają – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

Smartwatche i słuchawki Huawei – innowacyjne funkcje i wygoda użytkowania

Najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro umożliwia dokładne mierzenie aktywności fizycznej, monitoruje zdrowie i sen, a także wyposażony jest w funkcję pomiaru saturacji krwi (Sp02), pozwalającą sprawdzać poziom natlenienia krwi. Urządzenie obsługuje ponad 100 trybów treningowych, w tym 17 trybów profesjonalnych i 85 niestandardowych. Po sparowaniu zegarka ze słuchawkami bezprzewodowymi, można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu. Watch GT 2 Pro wyróżnia się też dopracowanym designem – odporna na zużycie szafirowa tarcza zegarka płynnie przechodzi w tytanową ramkę, tworząc lekką, ale solidną konstrukcję. Przyjazny dla skóry ceramiczny tył zapewnia wygodne noszenie.

 

W portfolio Huawei znajduje się też szeroki wybór słuchawek bezprzewodowych. FreeBuds Pro – to pierwsze na świecie bezprzewodowe słuchawki z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Technologia ta identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, dzięki czemu można słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami.

 

W sprzedaży dostępne się też najnowsze FreeBuds Studio, pierwsze w portfolio marki nauszne słuchawki bezprzewodowe. Wyróżniają się one wygodą noszenia, designem klasy premium oraz krystalicznym dźwiękiem, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™ Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne
Gadgety Roboty na 32 p. Olivii Star
2024-06-27 | 10:30

Roboty na 32 p. Olivii Star

Roboty na wysokości   Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL  Czy roboty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.