Komunikaty PR

¬Kup Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm i dobierz dodatkowy pasek w dobrej cenie

2020-03-03  |  11:00
Biuro prasowe

Każdy, kto kupi smartwatch Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm – w wersji sportowej, klasycznej lub eleganckiej – będzie mógł nabyć drugi pasek w kolorze czarnym, różowym, khaki lub cyjan w rekomendowanej cenie detalicznej 39,90 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.

 

Urządzenia Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w zestawie z drugim paskiem w atrakcyjnej cenie dostępne są w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych sklepach.

 

Ultrasmukły design i wygoda użytkowania

Huawei Watch GT 2 wyposażony jest w dotykowy ekran AMOLED o średnicy tarczy 1,2 cala. Na jednej krawędzi zegarka zainstalowano dwa przyciski, które służą do uruchamiania i zmiany wybranych funkcji. Tarcze zegarka można dowolnie zmieniać, co pozwala spersonalizować smartwatch i dostosować go do swojego stylu w zależności od potrzeb.

 

Wydajna bateria

Huawei Watch GT 2 w wersji damskiej napędzany jest przez innowacyjny procesor Kirin A1 – pierwszy układ Huawei zaprojektowany z myślą o urządzeniach wearables. Dzięki zaawansowanej technologii, zegarek może pracować nawet przez siedem dni na jednym ładowaniu, a z włączonym GPS – do 15 godzin.

 

Profesjonalny asystent sportowy

Huawei Watch GT 2 (42 mm) obsługuje 15 dyscyplin sportowych, między innymi bieg, ćwiczenia fitness, spacery czy jazdę na rowerze. Rejestruje również takie dane jak dystans, spalone kalorie, tętno i tempo. Smartwatch monitoruje również aktywność w czasie treningu, na przykład ostrzega, gdy tętno zbyt szybko rośnie lub informuje o czasie potrzebnym do pełnej regeneracji.

 

Huawei Watch GT 2 wyposażony jest w funkcję Huawei TruSeen™, która umożliwia wydajniejszy i dokładniejszy pomiar tętna, dzięki czemu osoby aktywne fizycznie mogą na bieżąco monitorować parametry. Zegarek ma również funkcję TruSleep™, która monitoruje czas i fazy snu. Funkcja pozwala śledzić i diagnozować aż 6 najbardziej powszechnych problemów ze snem oraz podpowie, jak sobie z nimi radzić.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.