¬Kup Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm i dobierz dodatkowy pasek w dobrej cenie
Każdy, kto kupi smartwatch Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm – w wersji sportowej, klasycznej lub eleganckiej – będzie mógł nabyć drugi pasek w kolorze czarnym, różowym, khaki lub cyjan w rekomendowanej cenie detalicznej 39,90 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Urządzenia Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w zestawie z drugim paskiem w atrakcyjnej cenie dostępne są w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych sklepach.
Ultrasmukły design i wygoda użytkowania
Huawei Watch GT 2 wyposażony jest w dotykowy ekran AMOLED o średnicy tarczy 1,2 cala. Na jednej krawędzi zegarka zainstalowano dwa przyciski, które służą do uruchamiania i zmiany wybranych funkcji. Tarcze zegarka można dowolnie zmieniać, co pozwala spersonalizować smartwatch i dostosować go do swojego stylu w zależności od potrzeb.
Wydajna bateria
Huawei Watch GT 2 w wersji damskiej napędzany jest przez innowacyjny procesor Kirin A1 – pierwszy układ Huawei zaprojektowany z myślą o urządzeniach wearables. Dzięki zaawansowanej technologii, zegarek może pracować nawet przez siedem dni na jednym ładowaniu, a z włączonym GPS – do 15 godzin.
Profesjonalny asystent sportowy
Huawei Watch GT 2 (42 mm) obsługuje 15 dyscyplin sportowych, między innymi bieg, ćwiczenia fitness, spacery czy jazdę na rowerze. Rejestruje również takie dane jak dystans, spalone kalorie, tętno i tempo. Smartwatch monitoruje również aktywność w czasie treningu, na przykład ostrzega, gdy tętno zbyt szybko rośnie lub informuje o czasie potrzebnym do pełnej regeneracji.
Huawei Watch GT 2 wyposażony jest w funkcję Huawei TruSeen™, która umożliwia wydajniejszy i dokładniejszy pomiar tętna, dzięki czemu osoby aktywne fizycznie mogą na bieżąco monitorować parametry. Zegarek ma również funkcję TruSleep™, która monitoruje czas i fazy snu. Funkcja pozwala śledzić i diagnozować aż 6 najbardziej powszechnych problemów ze snem oraz podpowie, jak sobie z nimi radzić.
SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.