¬Kup Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm i dobierz dodatkowy pasek w dobrej cenie
Każdy, kto kupi smartwatch Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm – w wersji sportowej, klasycznej lub eleganckiej – będzie mógł nabyć drugi pasek w kolorze czarnym, różowym, khaki lub cyjan w rekomendowanej cenie detalicznej 39,90 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Urządzenia Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w zestawie z drugim paskiem w atrakcyjnej cenie dostępne są w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych sklepach.
Ultrasmukły design i wygoda użytkowania
Huawei Watch GT 2 wyposażony jest w dotykowy ekran AMOLED o średnicy tarczy 1,2 cala. Na jednej krawędzi zegarka zainstalowano dwa przyciski, które służą do uruchamiania i zmiany wybranych funkcji. Tarcze zegarka można dowolnie zmieniać, co pozwala spersonalizować smartwatch i dostosować go do swojego stylu w zależności od potrzeb.
Wydajna bateria
Huawei Watch GT 2 w wersji damskiej napędzany jest przez innowacyjny procesor Kirin A1 – pierwszy układ Huawei zaprojektowany z myślą o urządzeniach wearables. Dzięki zaawansowanej technologii, zegarek może pracować nawet przez siedem dni na jednym ładowaniu, a z włączonym GPS – do 15 godzin.
Profesjonalny asystent sportowy
Huawei Watch GT 2 (42 mm) obsługuje 15 dyscyplin sportowych, między innymi bieg, ćwiczenia fitness, spacery czy jazdę na rowerze. Rejestruje również takie dane jak dystans, spalone kalorie, tętno i tempo. Smartwatch monitoruje również aktywność w czasie treningu, na przykład ostrzega, gdy tętno zbyt szybko rośnie lub informuje o czasie potrzebnym do pełnej regeneracji.
Huawei Watch GT 2 wyposażony jest w funkcję Huawei TruSeen™, która umożliwia wydajniejszy i dokładniejszy pomiar tętna, dzięki czemu osoby aktywne fizycznie mogą na bieżąco monitorować parametry. Zegarek ma również funkcję TruSleep™, która monitoruje czas i fazy snu. Funkcja pozwala śledzić i diagnozować aż 6 najbardziej powszechnych problemów ze snem oraz podpowie, jak sobie z nimi radzić.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.