Komunikaty PR

Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

2020-02-03  |  15:40
Biuro prasowe

Tegoroczny konkurs konsumencki w Tesco

W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka zachęca Polaków do wspólnego przeżywania radości z sukcesów podczas skoków narciarskich naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 28 stycznia 2020 r. i trwającego do 1 marca 2020 r. konkursu konsumenckiego w sieci Tesco, Milka daje możliwość wygrania rodzinnych wyjazdów oraz ponad 150 fioletowych walizek wypełnionych słodyczami.

Aby zostać uczestnikiem konkursu wystarczy kupić dowolny produkt Milka, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl a następnie odpowiedzieć na pytanie zawarte w regulaminie.

Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco. Szczegóły dostępne w regulaminie na stronie www.kibicujzmilka.pl.

 

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Konkurs konsumencki jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym liczne akcje sprzedażowe. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę konkursu – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™ Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne
Gadgety Roboty na 32 p. Olivii Star
2024-06-27 | 10:30

Roboty na 32 p. Olivii Star

Roboty na wysokości   Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL  Czy roboty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.