Huawei prezentuje nowy smartwatch Watch GT 3 oraz słuchawki FreeBuds Lipstick
Podczas dzisiejszej premiery w Wiedniu, Huawei zaprezentował nowy smartwatch Watch GT 3 z wydajną baterią umożliwiającą pracę do 2 tygodni na jednym ładowaniu i designem klasy premium. Nowością jest też luksusowa edycja bezprzewodowych słuchawek FreeBuds Lipstick, które wyróżniają się czerwonym kolorem, a spakowane zostały w unikalne, eleganckie etui w kształcie szminki, które pełni też rolę ładowarki.
Huawei pokazał smartwatch i słuchawki obok swoich najnowszych smartfonów nova 9 i nova 8i, które od dziś dostępne są w Polsce w przedsprzedaży. O dostępności Watch GT 3 i FreeBuds Lipstick marka będzie informować na bieżąco.
Huawei Watch GT 3 – wydajna bateria i design klasy premium
Mocne strony Huawei Watch GT 3 to długi czas pracy oraz szereg innowacyjnych funkcji, między innymi monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej. Bateria w Watch GT 3 działa nawet do 2 tygodni na jednym ładowaniu, a zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20%. Tarcza Huawei Watch GT 3, tak jak tarcze pozostałych smartwatchy z serii, pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Smartwatch będzie dostępny w dwóch wariantach: 46 mm (Active, Classic i Elite) oraz 42 mm (Active i Elite).
Huawei Watch GT 3 obsługuje aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenie rejestruje kluczowe dane takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Urządzenie obsługuje także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu. Watch GT 3 został wyposażony w aż osiem sensorów, dzięki którym użytkownik otrzymuje jeszcze dokładniejszy pomiar tętna w porównaniu do poprzedniej generacji urządzenia.
Nowy smartwatch Huawei przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Urządzenie wyposażone jest również w obrotową koronkę, która pozwala na jego szybką i wygodną obsługę.
Huawei FreeBuds Lipstick – bezprzewodowe słuchawki z eleganckim etui w kształcie szminki
Słuchawki FreeBuds Lipstick to stylowa edycja słuchawek dousznych łącząca w sobie luksusowy design z technologią zapewniającą dźwięk najwyższej jakości. Urządzenie zostało wyposażone w wyjątkowe etui w kształcie szminki, wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem. Wewnątrz etui znajdują się eleganckie słuchawki douszne w czerwonym kolorze. FreeBuds Lipstick są kompatybilne ze smartfonami różnych marek, działających w oparciu o system Android lub iOS.
Wyniki biznesowe Huawei i siła marki
Obok premierowych urządzeń, Derek Yu, prezes Huawei CBG na Europę Środkowo-Wschodnią, Skandynawię i Kanadę, przedstawił w Wiedniu najnowsze wyniki biznesowe firmy i informacje o sile marki Huawei. Od stycznia do października tego roku Huawei wygenerował przychody w wysokości 320,4 miliardów juanów, przy marży zysku netto wynoszącej 9,8% i przychodach z działalności konsumenckiej sięgających 135,7 miliardów juanów.
- Oczekujemy, że ten rok zamkniemy dobrym wynikiem finansowym, podobnie jak zeszły. Nieustannie rozwijamy nasze produkty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Z myślą o nich otwieramy nowe sklepy, wczoraj otworzyliśmy flagowy salon marki w Wiedniu. Rozbudowujemy też sieć dystrybucji naszych produktów – liczba sklepów, w których jesteśmy obecni w skali świata, to prawie 60 tysięcy – powiedział Derek Yu.
Huawei poinformował również o skali inwestycji w badania i rozwój swoich produktów i usług, które w ciągu dziesięciu lat przekroczyły łączną sumę 720 milionów juanów. Firma awansowała również w rankingu największych przedsiębiorstw Fortune 500 o pięć punktów w stosunku do 2020 roku i zajmuje obecnie 44. miejsce. W tym roku Huawei znalazł się też na liście dziesięciu najlepszych pracodawców na świecie według magazynu Forbes, zajmując obecnie 8. miejsce.
SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.