Komunikaty PR

Huawei Challenge 2.0 – podejmij wyzwanie i wygraj atrakcyjne nagrody

2021-11-19  |  14:00
Biuro prasowe

Trwa wyzwanie Huawei Challenge 2.0., w którym fani marki, skupieni w Społeczności, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs trwa 7 tygodni i polega na realizacji zadań związanych z tematem przewodnim każdego z etapów konkursu.

Uczestnicy podejmujący miniwyzwania walczą o nagrody tygodniowe – obecnie do wygrania jest m.in. najnowszy smartwatch Watch GT 3. Ponadto, wszyscy, którzy podejmą co najmniej 12 z 14 zadań, powalczą o nagrody główne: smartfon Huawei nova 8i (który został zaprezentowany w zeszłym miesiącu, równocześnie z premierą smartfona Huawei nova 9), słuchawki FreeBuds 4 i opaskę sportową Band 6. Akcja trwa do 13 grudnia.

Aby wziąć udział w wyzwaniu tygodniowym, wystarczy zostawić komentarz pod postem konkursowym. We wtorki i piątki na stronie Społeczności Huawei publikowane są miniwyzwania nawiązujące do tematu danego tygodnia. W trwającym, czwartym tygodniu wyzwania, motywem jest „Watch GT 3”, a uczestnicy poznali już pierwsze zadanie, w którym na zdjęciu mają zaprezentować swój sposób na jesienne smutki. Ci, którzy opublikują swoją propozycję rozwiązania zadań zawalczą o nagrody przewidziane na ten tydzień – zwycięzca otrzyma kupon zniżkowy uprawniający do zakupu smartwatcha Watch GT 3 Active 42mm, drugie miejsce zostanie nagrodzone kuponem zniżkowym o wartości 200 zł do sklepu huawei.pl, a trzecie – kuponem z kodem do Huawei Video. W poprzednich tygodniach uczestnicy wyzwania mieli szansę zdobyć m.in. słuchawki FreeBuds Lipstick. Zwycięzcy tygodniowi wybierani są na podstawie kreatywnego i ciekawego podejścia do tematu zadania.

Każdy, kto podejmie co najmniej jedno miniwyzwanie związane z aktualnym motywem, weźmie udział w tygodniowym rozdaniu nagród. Ponadto wszyscy, którzy wypełnią co najmniej 12 z 14 miniwyzwań publikowanych w trakcie trwania całej akcji, będą mieć szansę na zdobycie nagród głównych.

Do Huawei Challenge 2.0 i walki o nagrody główne można dołączyć w każdej chwili – nie tylko wypełniając miniwyzwania dotyczące aktualnego tematu, pozwalające na zdobycie nagród tygodnia, ale także uzupełniając komentarz pod postami z zadaniami z poprzednich etapów. Zadania i motywy z poprzednich tygodni konkursu są opublikowane na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_70473/. Kupony uprawniające do zakupu urządzeń i kupony zniżkowe zostaną wysłane do zwycięzców w ciągu trzech dni roboczych w wiadomości prywatnej w Społeczności.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries Biuro prasowe
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.