Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK
Historia marki G-SHOCK to tak naprawdę historia rewolucji w świecie zegarków. Pierwszy model, zaprojektowany przez japońskiego inżyniera Kikuo Ibe, powstał w odpowiedzi na wyzwanie stworzenia zegarka odpornego na wstrząsy i uderzenia. Dzięki innowacyjnej konstrukcji koperty i solidnej ochronie modułu, G-SHOCK stał się symbolem niezawodności nawet w najtrudniejszych warunkach.
40 lat temu, kiedy G-SHOCK pojawił się na rynku od razu zdobył serca miłośników zegarków. Dziś, marka nie tylko kontynuuje swoją misję dostarczania niezawodnych czasomierzy, ale także inspiruje się rozwijającymi się trendami i subkulturami, tworząc nowe, stylowe modele. Z okazji 40-lecia, G-SHOCK zorganizował wyjątkowe wydarzenie, które miało na celu połączenie tradycji i nowoczesności, które stanowią serce samej marki.Wieczór pełen muzyki i niespodzianek, z udziałem ambasadora marki, rapera Janusza Walczuka, oraz kultowego zespołu JWP, był hołdem dla dwóch twarzy G-SHOCK, old schoolowej i new schoolowej.
Wydarzenie to było także okazją do zaprezentowania najnowszych modeli zegarków, które kontynuują dziedzictwo marki. “Zderzenie oldschool vs newschool nastąpiło też na poziomie produktowym. Podczas wydarzenia zestawiliśmy klasyczny model G-SHOCK DW-5600, tzw. “kostkę”, która nawiązuje do pierwszego modelu marki z najbardziej współczesnym kształtem koperty G-SHOCK widocznym w linii 2100 OCTAGON. Aktualnie linia ta jest mocno rozwijana przez G-SHOCK. To zestawienie pokazuje ewolucję G-SHOCK na przestrzeni minionych 40 lat - od masywnych kopert i cyfrowych wyświetlaczy o sportowym charakterze, które dominowały ofertę G po cieńszą, lżejszą oktagonalną odsłonę analogowo-cyfrową, która jest bardziej klasyczną i równie odporną na wstrząsy odsłoną G-SHOCK” – mówi Anna Miksztal, Brand Manager G-SHOCK.
G-SHOCK zawsze stawia na niezawodność i jakość, co sprawia, że pozostaje jednym z najbardziej szanowanych producentów zegarków na świecie. 40 lat to okazja do podsumowań, ale także do patrzenia w przyszłość, dlatego w Polsce marka postanowiła pokazać jak mocno obserwuje zmieniające się trendy i zamiłowanie lokalnego świata hip hopu do stylu G-SHOCK’a.
Fresh 'n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy
Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two
Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.