Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK
Historia marki G-SHOCK to tak naprawdę historia rewolucji w świecie zegarków. Pierwszy model, zaprojektowany przez japońskiego inżyniera Kikuo Ibe, powstał w odpowiedzi na wyzwanie stworzenia zegarka odpornego na wstrząsy i uderzenia. Dzięki innowacyjnej konstrukcji koperty i solidnej ochronie modułu, G-SHOCK stał się symbolem niezawodności nawet w najtrudniejszych warunkach.
40 lat temu, kiedy G-SHOCK pojawił się na rynku od razu zdobył serca miłośników zegarków. Dziś, marka nie tylko kontynuuje swoją misję dostarczania niezawodnych czasomierzy, ale także inspiruje się rozwijającymi się trendami i subkulturami, tworząc nowe, stylowe modele. Z okazji 40-lecia, G-SHOCK zorganizował wyjątkowe wydarzenie, które miało na celu połączenie tradycji i nowoczesności, które stanowią serce samej marki.Wieczór pełen muzyki i niespodzianek, z udziałem ambasadora marki, rapera Janusza Walczuka, oraz kultowego zespołu JWP, był hołdem dla dwóch twarzy G-SHOCK, old schoolowej i new schoolowej.
Wydarzenie to było także okazją do zaprezentowania najnowszych modeli zegarków, które kontynuują dziedzictwo marki. “Zderzenie oldschool vs newschool nastąpiło też na poziomie produktowym. Podczas wydarzenia zestawiliśmy klasyczny model G-SHOCK DW-5600, tzw. “kostkę”, która nawiązuje do pierwszego modelu marki z najbardziej współczesnym kształtem koperty G-SHOCK widocznym w linii 2100 OCTAGON. Aktualnie linia ta jest mocno rozwijana przez G-SHOCK. To zestawienie pokazuje ewolucję G-SHOCK na przestrzeni minionych 40 lat - od masywnych kopert i cyfrowych wyświetlaczy o sportowym charakterze, które dominowały ofertę G po cieńszą, lżejszą oktagonalną odsłonę analogowo-cyfrową, która jest bardziej klasyczną i równie odporną na wstrząsy odsłoną G-SHOCK” – mówi Anna Miksztal, Brand Manager G-SHOCK.
G-SHOCK zawsze stawia na niezawodność i jakość, co sprawia, że pozostaje jednym z najbardziej szanowanych producentów zegarków na świecie. 40 lat to okazja do podsumowań, ale także do patrzenia w przyszłość, dlatego w Polsce marka postanowiła pokazać jak mocno obserwuje zmieniające się trendy i zamiłowanie lokalnego świata hip hopu do stylu G-SHOCK’a.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.