Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK
Historia marki G-SHOCK to tak naprawdę historia rewolucji w świecie zegarków. Pierwszy model, zaprojektowany przez japońskiego inżyniera Kikuo Ibe, powstał w odpowiedzi na wyzwanie stworzenia zegarka odpornego na wstrząsy i uderzenia. Dzięki innowacyjnej konstrukcji koperty i solidnej ochronie modułu, G-SHOCK stał się symbolem niezawodności nawet w najtrudniejszych warunkach.
40 lat temu, kiedy G-SHOCK pojawił się na rynku od razu zdobył serca miłośników zegarków. Dziś, marka nie tylko kontynuuje swoją misję dostarczania niezawodnych czasomierzy, ale także inspiruje się rozwijającymi się trendami i subkulturami, tworząc nowe, stylowe modele. Z okazji 40-lecia, G-SHOCK zorganizował wyjątkowe wydarzenie, które miało na celu połączenie tradycji i nowoczesności, które stanowią serce samej marki.Wieczór pełen muzyki i niespodzianek, z udziałem ambasadora marki, rapera Janusza Walczuka, oraz kultowego zespołu JWP, był hołdem dla dwóch twarzy G-SHOCK, old schoolowej i new schoolowej.
Wydarzenie to było także okazją do zaprezentowania najnowszych modeli zegarków, które kontynuują dziedzictwo marki. “Zderzenie oldschool vs newschool nastąpiło też na poziomie produktowym. Podczas wydarzenia zestawiliśmy klasyczny model G-SHOCK DW-5600, tzw. “kostkę”, która nawiązuje do pierwszego modelu marki z najbardziej współczesnym kształtem koperty G-SHOCK widocznym w linii 2100 OCTAGON. Aktualnie linia ta jest mocno rozwijana przez G-SHOCK. To zestawienie pokazuje ewolucję G-SHOCK na przestrzeni minionych 40 lat - od masywnych kopert i cyfrowych wyświetlaczy o sportowym charakterze, które dominowały ofertę G po cieńszą, lżejszą oktagonalną odsłonę analogowo-cyfrową, która jest bardziej klasyczną i równie odporną na wstrząsy odsłoną G-SHOCK” – mówi Anna Miksztal, Brand Manager G-SHOCK.
G-SHOCK zawsze stawia na niezawodność i jakość, co sprawia, że pozostaje jednym z najbardziej szanowanych producentów zegarków na świecie. 40 lat to okazja do podsumowań, ale także do patrzenia w przyszłość, dlatego w Polsce marka postanowiła pokazać jak mocno obserwuje zmieniające się trendy i zamiłowanie lokalnego świata hip hopu do stylu G-SHOCK’a.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje
Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Transport
Polscy inżynierowie pracują w Częstochowie nad systemami do zautomatyzowanej jazdy. Opracowali jeden z najszybszych komputerów na świecie

870 inżynierów w Częstochowie opracowuje, buduje i testuje zaawansowane komponenty dla motoryzacji, szczególnie w obszarze elektroniki i systemów wspomagania kierowcy ADAS. Jednym z nich jest superszybki komputer dla funkcji zautomatyzowanej jazdy. Centrum Inżynieryjne Elektroniki to część Grupy ZF, która jest jednym z największych dostawców branży motoryzacyjnej na świecie. To oznacza, że z rozwiązań opracowywanych przez polskich inżynierów korzystają producenci aut na całym świecie. Przed branżą stoi szereg wyzwań związanych m.in. z sytuacją geopolityczną i trendami, które definiują kierunek jej rozwoju.
Transport
Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.