G-SHOCK świętuje 40-lecie marki nowymi modelami zegarków
Zainspirowana minerałami seria zegarków G-SHOCK, dostępna w kształtach i kolorach, które podbiją serce każdego poszukiwacza przygód!
Seria zegarków z okazji 40-lecia marki została zaprojektowana tak, by odzwierciedlać ducha przygody. Inspiracja minerałami to nie tylko atrakcyjny wygląd zegarków. To także symbol wartości G-SHOCK wyznawanych przez lata istnienia. Kamień słoneczny, kalcyt i kordieryt od średniowiecza służyły jako amulety odkrywców i podróżników. Były symbolami zwycięstwa, odwagi, sukcesu. Wskazywały także drogę do celu, bo dzięki unikatowym rozbłyskom pozwalały określić pozycję względem słońca. Dziś, połączone z niezawodną konstrukcją G-SHOCK, mogą wspierać fanów marki w ich codziennych przygodach.
Metalowe koperty zegarków zostały wykonane specjalną technologią kucia i obróbki, dzięki czemu mają szorstką, kamienistą fakturę, a także wielobarwny połysk, który zmienia się w zależności od kąta patrzenia na zegarek. Poszczególne modele zawierają także unikalne elementy projektowe, które oddają ducha wybranego minerału:
-
GM-5640GEM × Sunstone swoją strukturą odzwierciedla wielobarwny połysk kamienia słonecznego,
-
GM-2140GEM × Cordierite ma piękną niebieską tarczę oraz pasek wykonany z mieszanej żywicy w różnych barwach,
-
Zegarek GM-114GEM × Calcite ma metalową lunetę w złoto-czarnych kolorach, nawiązujących do rudy kalcytu,
-
GM-S5640GEM × Calcite ma z kolei tęczową kopertę, która odtwarza krystaliczną strukturę kalcytu i jego niepowtarzalny blask.
Oprócz unikalnego wyglądu nowe modele G-SHOCK mają także specjalne symbole zwracające uwagę na okrągłą rocznicę istnienia marki. To logo rocznicowe wygrawerowane na deklu oraz laserowy grawerunek na pasku z czterema gwiazdami i słowami „od 1983”. Każdy zegarek dostępny jest w ekologicznym opakowaniu wykonanym z recyklingowych materiałów, które mają kształt litery G.
To zegarki idealne dla poszukiwaczy przygód, którzy szukają stylowego i wytrzymałego dodatku, który może sprostać każdemu wyzwaniu.

Co drugi Polak daje prezenty na Dzień Matki. Premiera Bemi Trevio i Verfit

G-SHOCK przedstawia najnowszy zegarek GM-B2100GD w kolorze złota

Nowy kosmiczny model G-SHOCK
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli i młodzież rozmijają się w postrzeganiu cyberzagrożeń. Dzieci najbardziej boją się hejtu ze strony rówieśników
W Polsce cyberprzemoc dotyka przynajmniej raz w miesiącu 13 proc. dzieci w wieku szkolnym, czyli nawet dwukrotnie częściej niż w innych krajach Europy – wynika z danych projektu EU Kids Online, przytaczanych w raporcie Fundacji Orange „Dojrzeć do praw”. Jak wynika z wypowiedzi dzieci i młodzieży uczestniczących w badaniach jakościowych przeprowadzonych na potrzeby tego raportu, to właśnie cyberprzemoc rówieśnicza i mowa nienawiści są największym zagrożeniem w sieci, którego się obawiają. Podobnie jak upubliczniane screeny wiadomości prywatnych czy filmów i zdjęć robionych z ukrycia, z czym wiąże się narażenie na kpiny i hejt. Z jednej strony młodzi są zmęczeni korzystaniem z sieci, ale z drugiej – czują przymus bycia ciągle online, obawiając się wykluczenia z grupy.
Partner serwisu
Firma
Wpływ sztucznej inteligencji na rynek pracy nie jest powodem do paniki. Żadna ze zmian technologicznych nie wywołała masowego bezrobocia

Sztuczna inteligencja jest w stanie optymalizować procesy oraz ułatwiać przewidywalne, powtarzalne zadania. Dlatego z czasem może wyprzeć część zawodów, choć w ich miejsce pojawią się nowe. Eksperci różnią się też w ocenach, które profesje czekają największe zmiany albo całkowita automatyzacja. Wśród tych „nietykalnych” wymienia się m.in. te, w których niezbędne są typowo ludzkie cechy, jak inteligencja emocjonalna, nieszablonowe myślenie albo umiejętności nawiązywania relacji międzyludzkich. AI raczej nie wyprze też zawodów takich jak hydraulik, murarz czy elektryk. Powody do obaw mogą mieć jednak matematycy i księgowi, chociaż eksperci wspominają raczej o zwiększaniu ich produktywności, a nie znikaniu tych zawodów z rynku.
Finanse
Start-upy nie narzekają na brak dostępu do finansowania. Równie ważny jest dla nich mentoring i wsparcie ekspertów

Polskie start-upy dobrze sobie radzą na europejskim i globalnym rynku, chętnie kierują swoje rozwiązania do dużych firm i korporacji, a ich domeną jest głównie software – wynika z ostatniego raportu Fundacji StartUp Poland. Jak wskazuje założyciel funduszu EEC Ventures Konrad Sitnik, tym, co warunkuje sukces, jest przede wszystkim determinacja founderów i dobry, skalowalny model biznesowy. – Ostatni element do tej układanki to jest mądry inwestor, który poza pieniędzmi zapewni również mentoring i wsparcie intelektualne – mówi ekspert. Taką rolę chce pełnić Tauron, który ze start-upami ściśle współpracuje już od kilku lat, oferując im autorski program akceleracyjny.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.