G-SHOCK świętuje 40-lecie marki nowymi modelami zegarków
Zainspirowana minerałami seria zegarków G-SHOCK, dostępna w kształtach i kolorach, które podbiją serce każdego poszukiwacza przygód!
Seria zegarków z okazji 40-lecia marki została zaprojektowana tak, by odzwierciedlać ducha przygody. Inspiracja minerałami to nie tylko atrakcyjny wygląd zegarków. To także symbol wartości G-SHOCK wyznawanych przez lata istnienia. Kamień słoneczny, kalcyt i kordieryt od średniowiecza służyły jako amulety odkrywców i podróżników. Były symbolami zwycięstwa, odwagi, sukcesu. Wskazywały także drogę do celu, bo dzięki unikatowym rozbłyskom pozwalały określić pozycję względem słońca. Dziś, połączone z niezawodną konstrukcją G-SHOCK, mogą wspierać fanów marki w ich codziennych przygodach.
Metalowe koperty zegarków zostały wykonane specjalną technologią kucia i obróbki, dzięki czemu mają szorstką, kamienistą fakturę, a także wielobarwny połysk, który zmienia się w zależności od kąta patrzenia na zegarek. Poszczególne modele zawierają także unikalne elementy projektowe, które oddają ducha wybranego minerału:
-
GM-5640GEM × Sunstone swoją strukturą odzwierciedla wielobarwny połysk kamienia słonecznego,
-
GM-2140GEM × Cordierite ma piękną niebieską tarczę oraz pasek wykonany z mieszanej żywicy w różnych barwach,
-
Zegarek GM-114GEM × Calcite ma metalową lunetę w złoto-czarnych kolorach, nawiązujących do rudy kalcytu,
-
GM-S5640GEM × Calcite ma z kolei tęczową kopertę, która odtwarza krystaliczną strukturę kalcytu i jego niepowtarzalny blask.
Oprócz unikalnego wyglądu nowe modele G-SHOCK mają także specjalne symbole zwracające uwagę na okrągłą rocznicę istnienia marki. To logo rocznicowe wygrawerowane na deklu oraz laserowy grawerunek na pasku z czterema gwiazdami i słowami „od 1983”. Każdy zegarek dostępny jest w ekologicznym opakowaniu wykonanym z recyklingowych materiałów, które mają kształt litery G.
To zegarki idealne dla poszukiwaczy przygód, którzy szukają stylowego i wytrzymałego dodatku, który może sprostać każdemu wyzwaniu.
Fresh 'n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy
Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two
Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci
Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.
Ochrona środowiska
Sprzedaż pomp ciepła spadła o 1/3. Branża liczy na odbicie dzięki aktywnej polityce rządu
Ubiegły rok nie był udany dla branży urządzeń grzewczych – przyznaje Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Sprzedaż w tym sektorze spadła o ponad 30 proc., a w przypadku domów jednorodzinnych o około 40 proc. Prezes zarządu tej organizacji liczy na aktywną politykę rządu. Wśród możliwych rozwiązań wymienia m.in. wprowadzenie specjalnej taryfy dla pomp ciepła oraz obniżenie VAT–u na energię elektryczną. Ocenia, że przy sprzyjających okolicznościach sprzedaż pomp ciepła w 2024 roku może wzrosnąć o 20 proc.
Edukacja
Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych. Rząd chce zaangażować w edukację media publiczne
W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla Marzena Okła-Drewnowicz, ministra ds. polityki senioralnej. Jak wskazuje, w tej grupie potrzebna jest przede wszystkim szersza edukacja, w którą zaangażowane będą m.in. media publiczne. Nowa perspektywa finansowa UE stwarza możliwość skorzystania z dużej puli środków przeznaczonych specjalnie na ten cel.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.