G-SHOCK przedstawia najnowszy zegarek GM-B2100GD w kolorze złota
Nowy G-SHOCK GM-B2100GD przyciąga wzrok kolorem żółtego złota. Powłoka nie tylko nadaje zegarkowi szyku, ale również jest symbolem zastosowanego w nim unikatowego systemu ładowania Tough Solar. Dzięki niemu zegarek czerpie energię ze słońca.
W 2019 roku pojawiła się pierwsza nowoczesna interpretacja G-SHOCK z serii GA-2100. Zegarek łączył cyfrowy i analogowy wyświetlacz. Linia, znana z charakterystycznej, ośmiokątnej lunety i smukłego, prostego designu, zdobyła popularność na całym świecie. Dziś do tej serii dołącza kolejny model premium, poszerzając linię o nowy kolor.
Żółto-złota powłoka zegarka została zastosowana nie tylko na lunecie i bransolecie, ale także na miniaturowych elementach designu, takich jak przyciski boczne i śruby. Połączenie matowego wykończenia górnej powierzchni lunety oraz lustrzanego na jej nachylonych bokach podkreśla teksturalny wygląd lśniącego metalu. Złote akcenty, takie jak indeksy czy wskazówki, wyróżniają się na czarnej tarczy, nadając zegarkowi szykowny wygląd.
Strona wizualna to jednak nie jedyna przewaga nowego modelu. Zegarek ma wbudowany system Tough Solar, który zapewnia około 7 miesięcy pracy zegarka po pełnym naładowaniu, a w trybie oszczędzania energii nawet 18 miesięcy. Dodatkowo, dzięki funkcji Mobile Link, zegarek może łączyć się ze smartfonem. Dzięki temu możliwe jest dokładne wyświetlanie czasu, ustawianie budzika, czasu światowego, a także korzystanie z opcji znalezienia zgubionego telefonu.
GM-B2100GD to także szereg funkcji charakterystycznych dla marki G-SHOCK. Oprócz wytrzymałej na wstrząsy konstrukcji zegarek jest również wodoszczelny (20 bar), ma wbudowany stoper, minutnik oraz możliwość ustawienia 5 codziennych alarmów. To idealna propozycja dla osób, które cenią sobie wysoką jakość wykonania, funkcjonalność i stylowy wygląd.
Zegarek dostępny wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.