Komunikaty PR

Fresh 'n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy

2024-02-20  |  15:08

Holenderska marka ogłasza premierę małego urządzenia w formie breloka, dzięki któremu ławo odnajdziemy zaginione przedmioty. Gadżet można łatwo przyczepić do kluczy, portfela lub innej rzeczy, którą chcemy mieć stale na oku. Dzięki aplikacji na iPhone'y i inne urządzenia mobilne Apple użytkownik za pomocą sygnału dźwiękowego lub śledzeniem na mapie jest w stanie szybko zlokalizować zgubę dzięki technologii Bluetooth.

Problem gorączkowego poszukiwania zaginionych nagle przedmiotów codziennego użytku to w mniejszym lub większym stopniu zmora nas wszystkich. Im mniejszy gadżet, tym trudniej go znaleźć. W odpowiedzi na potrzeby współczesnych miejskich, żyjących na najwyższych obrotach nomadów marka Fresh 'n Rebel wprowadza na rynek swoje malutkie innowacyjne urządzenie. Smart Finder, bo o nim mowa, ma za zadanie uwolnić nas wszystkich od bolączki gubienia różnych akcesoriów.  Stanowi też przykład harmonijnego połączenia funkcjonalności z nowoczesnym designem.

Kluczowe przeznaczenie i cechy

Smart Finder to niezaprzeczalny niezbędnik każdego, kto ceni sobie spokój ducha i porządek w życiu osobistym. Urządzenie, przypominające brelok, można łatwo przyczepić do kluczy, portfela, torby, bagażu, roweru lub innego przedmiotu, który chcemy mieć zawsze przy sobie. Znajdziemy je na swoim iPhonie, iPadzie czy Macu oraz w aplikacji Znajdź przedmioty na zegarku Apple Watch.

Jak to możliwe? Smart Finder wysyła bezpieczny sygnał Bluetooth na dowolne znajdujące się w okolicy urządzenia w sieci aplikacji Apple Znajdź (głównie na iPhone'y). Te z kolei wysyłają lokalizację Smart Findera z powrotem do urządzenia marki Apple użytkownika. W aplikacji Apple Znajdź można śledzić na mapie lokalizację swojego Smart Findera. Tak oto wystarczy go przytroczyć do kluczy, bagażu czy plecaka, a zawsze mamy pewność bezpiecznego zlokalizowania ich położenia w dowolnym miejscu na świecie.

Jeśli tylko włączymy funkcję Powiadamiaj o pozostawieniu, dostaniemy powiadomienie na swoim urządzeniu, gdy Smart Finder znajdzie się poza zasięgiem sygnału Bluetooth. Tak samo gdy przypniemy Smart Finder do kluczy i zorientujemy się, że nie mamy pojęcia, gdzie je zostawiliśmy, dostaniemy o tym powiadomienie. W aplikacji Znajdź można wyświetlić lokalizację Smart Findera albo aktywować opcję Nie powiadamiaj o tym miejscu. To drugie rozwiązanie przewidziano w przypadku sytuacji, gdy intencjonalnie zostawimy dany przedmiot w konkretnej lokalizacji i wszystko jest pod kontrolą.

Jeśli mamy włączoną funkcję Powiadom o znalezieniu i Smart Finder znajdzie się poza zasięgiem Bluetooth urządzenia, otrzymamy powiadomienie, gdy tylko znajdzie się on w zasięgu innego urządzenia w sieci Znajdź. Następnie poznamy jego lokalizację właśnie w tej aplikacji.

Pamiętajmy tylko, że gdy zgubimy przedmiot musimy ustawić opcję Tryb utracony i dodać swoje dane kontaktowe. Osoba, która znajdzie Smart Finder może w każdej chwili skorzystać z opcji Zidentyfikuj znaleziony przedmiot w aplikacji Znajdź, aby uzyskać dostęp do podanych przez nas informacji kontaktowych i w ten sposób do nas dotrzeć.

Solidne i estetyczne wykonanie

Jedną z najważniejszych cech Smart Finder jest jego wysoka odporność na wodę i pył (klasa IP67) oraz wymienna płaska bateria CR-2032, której żywotność jest w stanie sięgać nawet do 8 miesięcy. Dzięki dodatkowej baterii Smart Finder posłuży nam nawet w sumie przez 16 miesięcy. W każdej chwili można sprawdzić stan baterii w aplikacji Znajdź.

Nie mogło tu oczywiście zabraknąć wbudowanego głośniczka do emisji dźwięku. Dodajmy do tego, że najnowszy gadżet od firmy Fresh 'n Rebel został wyposażony w dwie zdejmowalne osłony: jedną w formie breloka na klucze i jedną standardową. Dlatego można go przyczepić do kluczy albo umieścić w portfelu lub torbie, zgodnie z indywidualnym uznaniem.

Do wyboru dostajemy aż osiem wersji kolorystycznych gadżetu: storm grey, dive blue, deep mauve, safari red, dreamy lilac, dried green, silky sand i ice grey.   

Fresh 'n Rebel Smart Finder znajduje już w sprzedaży na polskim rynku. Sugerowana cena detaliczna tej nowości wynosi 89 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™ Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne
Gadgety Roboty na 32 p. Olivii Star
2024-06-27 | 10:30

Roboty na 32 p. Olivii Star

Roboty na wysokości   Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL  Czy roboty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.