DNA marki G-SHOCK zaklęte w nowym, limitowanym modelu FULL METAL GM-B2100PC
G-SHOCK, marka od 40 lat znana ze swojej innowacyjności i wytrzymałości, wprowadza do swojej kolekcji nowy, ekskluzywny zegarek - FULL METAL GM-B2100PC. Ten limitowany model prezentowany był podczas urodzin G-SHOCK w Newonce Bar w Warszawie, a teraz oficjalnie trafia do sprzedaży w sieci salonów JUBITOM. Ten zegarek to nie tylko kwintesencja stylu, ale także hołd dla oryginalnego DNA, które sprawiło, że G-SHOCK stał się ikoną w świecie zegarków.
Pierwsza pełnometalowa wersja zegarka, wpisująca się w ciągle ewoluującą linii 2100, to prawdziwy spadkobierca tożsamości pierwszego G-SHOCKa. Konstrukcja z najwyższej jakości metalu nie tylko podkreśla wyjątkowy charakter zegarka, ale również odzwierciedla niezawodność, z którego G-SHOCK jest znany.
Zachowując oryginalny, dopracowany design o minimalistycznym wyrazie, FULL METAL GM-B2100PC nie tylko prezentuje się stylowo, ale także oferuje komfort noszenia. Dopasowuje się do nadgarstka, sprawiając, że noszenie zegarka staje się czystą przyjemnością.
To jednak nie koniec zalet tego unikalnego modelu. FULL METAL GM-B2100PC to nie tylko zegarek, to również inteligentne urządzenie dostosowane do potrzeb współczesnego życia. Funkcje takie jak Smartfon Link pozwalają na połączenie zegarka z telefonem, zapewniając łatwy dostęp do powiadomień i funkcji z poziomu nadgarstka. Tough Solar to kolejna innowacyjna funkcja, która sprawia, że zegarek jest bardziej energooszczędny, wykorzystując energię słoneczną do zasilania.
Jednak to nie wszystko, co wyróżnia FULL METAL GM-B2100PC. Ten limitowany model, podkreśla swoją wyjątkowość fioletowymi akcentami na indeksach. To niepowtarzalne połączenie klasycznego wzornictwa z nowoczesnym stylem, które sprawia, że zegarek staje się nie tylko narzędziem do mierzenia czasu, ale również wyrazem osobistego stylu. Ten wyjątkowy projekt to idealny pomysł na prezent dla osób, które lubią dodać charakteru swoim stylizacjom.
FULL METAL GM-B2100PC to nie tylko zegarek, to unikalne doświadczenie dla miłośników marki G-SHOCK. Limitowana edycja tego modelu dostępna wyłącznie w sieci JUBITOM to gratka dla kolekcjonerów i pasjonatów, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłego zegarka – poszukują prawdziwej ikony stylu i innowacji.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.