Komunikaty PR

Co trzeci powstający dom posiada elementy smart home. Nowy smartwatch Bemi Remo

2022-09-29  |  11:20

Rozwiązania smart home są coraz popularniejsze w naszym kraju – obecnie już co trzeci nowo powstający dom je posiada. Nowością na rynku jest smartwatch Bemi Remo z funkcją smart home, przy pomocy którego możliwa jest kontrola inteligentnych urządzeń wyposażenia domowego. Za jego pośrednictwem możliwe jest grupowanie urządzeń z ekosystemem Tuya Smart w dedykowanej aplikacji i zarządzanie ich działaniem. Dodatkowo urządzenie pozwala na kontrolę zużycia energii elektrycznej oraz zdalną opiekę nad pupilami. Tryb opuszczania domu umożliwia wyłączanie i włączanie wybranych urządzeń oraz oświetlenia zarówno przed domem, jak i w środku, za pomocą jednego przycisku.

 

Rozwiązania smart home nie tracą na popularności

Wyniki badania przeprowadzonego w styczniu 2022 r. wskazują, że elementy smart home występują w co trzecim nowo powstającym domu. Co ciekawe, odsetek ten utrzymuje się od trzech lat na zbliżonym poziomie. Z raportu wynika, że decyzja o wdrożeniu tego typu rozwiązań wynika najczęściej z potrzeby zwiększenia komfortu mieszkania. Jedynie 17 proc. badanych nigdy nie słyszało o systemach smart home. W związku ze stałą popularnością takich rozwiązań w polskich domach dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv wprowadza na nasz rynek smartwatch Bemi Remo, umożliwiający zdalną kontrolę urządzeń inteligentnego domu.

 

Zdalne zarządzanie urządzeniami z systemem Tuya Smart

Smartwatch Bemi Remo posiada integrację ze wszystkimi urządzeniami z ekosystemu Tuya Smart, dzięki czemu można połączyć go poprzez dedykowaną aplikację z każdym kompatybilnym z tym systemem urządzeniem. Smartwatch Bemi Remo pozwala zdalnie sterować wieloma inteligentnymi urządzeniami w domu, takimi jak m.in. klimatyzacja, ogrzewanie, smart TV, alarm, a także oświetlenie, które może być modyfikowane do indywidualnych potrzeb i preferencji oraz dowolnie personalizowane. Za pośrednictwem smartwatcha Bemi Remo możliwa jest również kontrola oraz zarządzanie oświetleniem i nawadnianiem w ogrodzie.

 

Kontrola kosztów zużycia energii elektrycznej oraz zdalna opieka nad pupilem

Bemi Remo pozwala na wgląd w zużycie energii elektrycznej i zastosowanie energooszczędnych rozwiązań, które z jednej strony umożliwią obniżenie rachunków, a z drugiej są przyjazne dla środowiska. Za pośrednictwem smartwatcha możliwa jest także zdalna obsługa automatycznego podajnika karmy dla pupili, który wyda ustaloną porcję w wyznaczonym czasie. Dodatkowo możliwe jest pogrupowanie sprzętów i jednoczesne sterowanie nimi. Zegarek umożliwia korzystanie z trybu opuszczania domu – pozwala on jednym kliknięciem włączyć lub wyłączyć wybrane urządzenia oraz oświetlenie. System może być także wykorzystywany jako dodatkowe zabezpieczenie przed włamaniem – ustawienie automatycznego włączania światła na krótki czas stworzy wrażenie obecności mieszkańców w domu.

 

Monitorowanie aktywności fizycznej, zdrowia oraz snu

Smartwatch Bemi Remo jest wodoszczelny – posiada ochronę IP67, dzięki czemu jest odporny na kurz, wilgoć i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie. Urządzenie posiada 7 trybów sportowych, pozwalających na dopasowanie aktywności do potrzeb użytkownika. Dodatkowo zegarek ma wbudowany licznik kroków, a także mierzy przebyty dystans i liczbę spalonych kalorii. Bemi Remo posiada także funkcje monitorowania snu, tętna, saturacji oraz ciśnienia krwi. Zegarek posiada również ćwiczenia oddechowe, które z jednej strony mogą pomóc w obniżeniu stresu, a z drugiej – wzmocnić płuca.

 

Obsługa przez dedykowaną aplikację

Bemi Remo jest kompatybilny ze smartfonami z systemem operacyjnym Android (4.4 lub nowszymi) oraz iOS (11.0 lub nowszymi). Obsługa możliwa jest przez bezpłatną aplikację „Tuya Smart”, która dostępna jest w Google Play Store oraz App Store. Smartwatch w kolorze czarnym oraz szarym dostępny jest w sklepach sieci Media Expert oraz Avans w cenie 289,99 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™ Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne
Gadgety Roboty na 32 p. Olivii Star
2024-06-27 | 10:30

Roboty na 32 p. Olivii Star

Roboty na wysokości   Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL  Czy roboty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.