Co trzeci powstający dom posiada elementy smart home. Nowy smartwatch Bemi Remo

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Rozwiązania smart home są coraz popularniejsze w naszym kraju – obecnie już co trzeci nowo powstający dom je posiada. Nowością na rynku jest smartwatch Bemi Remo z funkcją smart home, przy pomocy którego możliwa jest kontrola inteligentnych urządzeń wyposażenia domowego. Za jego pośrednictwem możliwe jest grupowanie urządzeń z ekosystemem Tuya Smart w dedykowanej aplikacji i zarządzanie ich działaniem. Dodatkowo urządzenie pozwala na kontrolę zużycia energii elektrycznej oraz zdalną opiekę nad pupilami. Tryb opuszczania domu umożliwia wyłączanie i włączanie wybranych urządzeń oraz oświetlenia zarówno przed domem, jak i w środku, za pomocą jednego przycisku.
Rozwiązania smart home nie tracą na popularności
Wyniki badania przeprowadzonego w styczniu 2022 r. wskazują, że elementy smart home występują w co trzecim nowo powstającym domu. Co ciekawe, odsetek ten utrzymuje się od trzech lat na zbliżonym poziomie. Z raportu wynika, że decyzja o wdrożeniu tego typu rozwiązań wynika najczęściej z potrzeby zwiększenia komfortu mieszkania. Jedynie 17 proc. badanych nigdy nie słyszało o systemach smart home. W związku ze stałą popularnością takich rozwiązań w polskich domach dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv wprowadza na nasz rynek smartwatch Bemi Remo, umożliwiający zdalną kontrolę urządzeń inteligentnego domu.
Zdalne zarządzanie urządzeniami z systemem Tuya Smart
Smartwatch Bemi Remo posiada integrację ze wszystkimi urządzeniami z ekosystemu Tuya Smart, dzięki czemu można połączyć go poprzez dedykowaną aplikację z każdym kompatybilnym z tym systemem urządzeniem. Smartwatch Bemi Remo pozwala zdalnie sterować wieloma inteligentnymi urządzeniami w domu, takimi jak m.in. klimatyzacja, ogrzewanie, smart TV, alarm, a także oświetlenie, które może być modyfikowane do indywidualnych potrzeb i preferencji oraz dowolnie personalizowane. Za pośrednictwem smartwatcha Bemi Remo możliwa jest również kontrola oraz zarządzanie oświetleniem i nawadnianiem w ogrodzie.
Kontrola kosztów zużycia energii elektrycznej oraz zdalna opieka nad pupilem
Bemi Remo pozwala na wgląd w zużycie energii elektrycznej i zastosowanie energooszczędnych rozwiązań, które z jednej strony umożliwią obniżenie rachunków, a z drugiej są przyjazne dla środowiska. Za pośrednictwem smartwatcha możliwa jest także zdalna obsługa automatycznego podajnika karmy dla pupili, który wyda ustaloną porcję w wyznaczonym czasie. Dodatkowo możliwe jest pogrupowanie sprzętów i jednoczesne sterowanie nimi. Zegarek umożliwia korzystanie z trybu opuszczania domu – pozwala on jednym kliknięciem włączyć lub wyłączyć wybrane urządzenia oraz oświetlenie. System może być także wykorzystywany jako dodatkowe zabezpieczenie przed włamaniem – ustawienie automatycznego włączania światła na krótki czas stworzy wrażenie obecności mieszkańców w domu.
Monitorowanie aktywności fizycznej, zdrowia oraz snu
Smartwatch Bemi Remo jest wodoszczelny – posiada ochronę IP67, dzięki czemu jest odporny na kurz, wilgoć i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie. Urządzenie posiada 7 trybów sportowych, pozwalających na dopasowanie aktywności do potrzeb użytkownika. Dodatkowo zegarek ma wbudowany licznik kroków, a także mierzy przebyty dystans i liczbę spalonych kalorii. Bemi Remo posiada także funkcje monitorowania snu, tętna, saturacji oraz ciśnienia krwi. Zegarek posiada również ćwiczenia oddechowe, które z jednej strony mogą pomóc w obniżeniu stresu, a z drugiej – wzmocnić płuca.
Obsługa przez dedykowaną aplikację
Bemi Remo jest kompatybilny ze smartfonami z systemem operacyjnym Android (4.4 lub nowszymi) oraz iOS (11.0 lub nowszymi). Obsługa możliwa jest przez bezpłatną aplikację „Tuya Smart”, która dostępna jest w Google Play Store oraz App Store. Smartwatch w kolorze czarnym oraz szarym dostępny jest w sklepach sieci Media Expert oraz Avans w cenie 289,99 zł.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.