Komunikaty PR

Butelki Rainbow od Waterdrop oraz Conchity Wurst

2023-06-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Pride Month to święto radości, które honoruje społeczność LGBTQ+, ich historie, osiągnięcia oraz walkę o równość. Każdego roku, czas między 1 a 30 czerwca przypomina nam o tym jak ważna jest akceptacja, różnorodność oraz miłość. Badanie Eurobarometru wykazało, że prawie połowa Europejczyków uważa, że równość społeczna oraz tolerancja i otwartość na innych ludzi należą do wartości, które najlepiej uosabiają Unię Europejską i jej ideały.

Świat zmierza ku tęczowej tolerancji

Najnowsze badanie, przeprowadzone z okazji Miesiąca Dumy w 30 krajach, dowodzi, że Polacy stają się coraz bardziej tolerancyjnym narodem. Co trzeci Polak popiera legalizację małżeństw jednopłciowych, a 38 procent akceptuje wychowywanie przez te pary dzieci. Na przestrzeni lat, możemy zaobserwować wyraźny trend wzrostowy. Ostatnia dekada przyniosła w Polsce zwiększenie poparcia dla ślubów tego typu par z 21 procent do 32 procent. Wyniki ankiety mówią, że 5 procent Polaków określa swoją orientację jako inną niż heteroseksualna. Największymi orędownikami zmian w prawie oraz liberalnego podejścia wobec odmienności są kobiety, oraz pokolenie gen Z – 61 procent.

Waterdrop i Conchita Wurst wspierają akceptacje

Z okazji Pride Month Waterdrop oferuje limitowaną edycję uniwersalnej butelki termicznej Rainbow, zaprojektowanej w kolorze tęczy. Wyprodukowano ją z nierdzewnej stali. Jej innowacyjny kształt, zapewnia odpowiedni uchwyt, a ponadto zapewnia ona do 6 godzin – ciepło napojów oraz ich zimno do 24 godzin. To przydatne rozwiązanie na nadchodzące lato, kiedy dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i w ciepłej temperaturze. Co ważne, Waterdrop przekaże 10 procent zysku ze sprzedaży każdej butelki Rainbow na rzecz organizacji LGBTQIA+. 5 procent trafi do OutRight Action, natomiast kolejne 5 do Queer Base. W ofercie dostępny będzie również limitowany zestaw micodrinków Love o smaku granatu, jagód goji oraz aceroli.

Waterdrop, w ramach edycji butelki Rainbow, po raz kolejny nawiązał współpracę z Conchitą Wurst jako ambasadorką. To utalentowana artystka i performerka, która od czasu zwycięstwa w Konkursie Piosenki Eurowizji nadal inspiruje ludzi do dążenia do szczęścia poprzez swoją sztukę i muzykę. Jest osobą zaangażowaną w walkę o brak dyskryminacji. 

Conchita oraz Waterdrop marzą o świecie, w którym ludzie są równi, ich prawa szanowane. Marka oferuje również mikrodrinki bez dodatku cukru oraz konserwantów. Firma wierzy w idee zrównoważonego rozwoju oraz możliwość wyeliminowania nadmiaru plastiku ze świata. 

 


 

Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.

Ekologiczny rozwój

Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest legendarny tenisista Novak Djoković, łączy rozwój swojej oferty produktowej z dbaniem o środowisko. Marka zapewnia klientom dostęp do ekologicznych produktów, projektowanych przez wybitnych specjalistów. Firma uważa, że warto ograniczyć spożycie cukru oraz ilość plastiku na świecie. Waterdrop stale dostosowuje się do potrzeb rynku, promując zarazem spożywanie odpowiedniej ilości płynów. Niezwykle ważne dla firmy jest pielęgnowanie idei zrównoważonego rozwoju. Stosując ją, marka chce zdobyć pozycję lidera w branży napojów.


https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Farmacja

Polscy naukowcy jako pierwsi na świecie stworzyli cyrkularne mRNA metodą chemiczną. To może pomóc w leczeniu genetycznych chorób rzadkich

Zespół badaczy, w skład którego wchodzą przedstawiciele Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Medycznego w Warszawie i Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej, dokonał bezprecedensowych osiągnięć w zakresie cyrkularyzacji mRNA – cząsteczki dostarczającej lecznicze geny. Jej kolista struktura uzyskana przez naukowców przyczynia się do wydłużenia czasu życia RNA, a co za tym idzie, dłuższej produkcji białek terapeutycznych. Jest to przełomowe dokonanie, które jest ważnym krokiem w projektowaniu nowej generacji leków RNA. W przyszłości mogą wspomóc leczenie genetycznych chorób rzadkich, w tym mukowiscydozy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.