Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i dostępne w przedsprzedaży za 449 zł
Huawei wprowadził na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i, wyróżniające się wysoką jakością dźwięku, funkcją redukcji szumów oraz długim czasem pracy na jednym ładowaniu. W przedsprzedaży między 1 a 14 czerwca, FreeBuds 3i dostępne są w rekomendowanej cenie 449 zł i z prezentem – 60-dniowym dostępem do audiobooków w serwisie Audioteka. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.
Aby uzyskać 60-dniowy bezpłatny dostęp do blisko 2000 audiobooków w serwisie Audioteka, wystarczy wejść na stronę: https://consumer.huawei.com/pl/campaign/freebuds3i-audioteka/ i tam wpisać numer seryjny (SN) słuchawek, który znajduje się na pudełku. Zostanie wygenerowany kod, który należy aktywować na stronie promo.audioteka.com i następnie zalogować się lub zarejestrować w Audiotece. Kod trzeba wygenerować do 17 czerwca, a aktywować najpóźniej do 30 września.
Huawei przygotował również konkurs dla fanów w Społeczności Huawei, w którym do wygrania są najnowsze FreeBuds 3i. Aby je zdobyć, należy odpowiedzieć na pytanie na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/Uwolnij-si%c4%99-w-czerwcu:-Testuj-najnowsze-Freebuds-3i/topicId_28676/. Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzenia bezprzewodowymi słuchawkami. Osoby, które otrzymają FreeBuds 3i, po tygodniu użytkowania, będą zobowiązani do pozostawienia opinii o nich. Szczegóły konkursu i regulamin znajdują się na stronie.
Redukcja szumów i krystalicznie czysty dźwięk
Bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i wykorzystują technologię podwójnego mikrofonu ANC, który umożliwia aktywną redukcję szumów aż do 32 decybeli. Dzięki temu prowadzenie rozmów, słuchanie muzyki czy audiobooków jest możliwe nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Przykładowo, natężenie dźwięku na ulicy, w autobusie czy metrze może dochodzić nawet do 90 decybeli – ludzkie ucho najlepiej reaguje na natężenie, które nie przekracza 35 decybeli. Powyżej tej normy pojawia się zmęczenie i dekoncentracja.
Za najwyższą jakość dźwięku w Huawei FreeBuds 3i odpowiada również czuły przetwornik dynamiczny o średnicy 10 mm.
Ergonomiczny kształt i długi czas pracy
Komfort użytkowania zapewniają ergonomiczne, stożkowe wkładki douszne, które dopasowują się do kształtu ucha, dzięki czemu słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas intensywnych ćwiczeń, jazdy na rowerze czy biegania.
Huawei FreeBuds 3i wyróżniają się również długim czasem działania na jednym ładowaniu. Naładowane do pełna słuchawki pozwalają na 2,5 godziny rozmów lub 3,5 godziny odtwarzania muzyki czy audiobooków. Etui, w którym przechowywane są słuchawki, pełni również funkcję powerbanka, dzięki któremu słuchawki mogą odtwarzać muzykę nawet do 14,5 godziny.
Obsługa słuchawek jest bardzo prosta – dwukrotne dotknięcie lewej słuchawki włącza lub zatrzymuje muzykę. Odtwarzanie zostaje też automatycznie wstrzymane w momencie wyjęcia słuchawki i wznowione po jej ponownym włożeniu. Aby wyłączyć aktywną redukcję szumów wystarczy dotknąć i przytrzymać prawą słuchawkę. Gesty można spersonalizować w aplikacji Huawei AI Life – aplikacja pozwala również śledzić poziom naładowania urządzenia.
Bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i spełniają normę IPX4, dzięki czemu nie ulegną uszkodzeniu nawet podczas zamoczenia czy zakurzenia, na przykład w czasie intensywnego deszczu. FreeBuds 3i razem z etui ładującym ważą jedynie 51 gramów. Ładowanie etui odbywa się za pomocą USB typu C, a łączenie słuchawek ze smartfonem – poprzez Bluetooth 5.0.
Huawei FreeBuds 3i z 60-dniowym dostępem do Audioteki można kupić w przedsprzedaży do 14 czerwca w rekomendowanej cenie 449 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach: Empik, Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, Neonet. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.