Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i dostępne w przedsprzedaży za 449 zł
Huawei wprowadził na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i, wyróżniające się wysoką jakością dźwięku, funkcją redukcji szumów oraz długim czasem pracy na jednym ładowaniu. W przedsprzedaży między 1 a 14 czerwca, FreeBuds 3i dostępne są w rekomendowanej cenie 449 zł i z prezentem – 60-dniowym dostępem do audiobooków w serwisie Audioteka. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.
Aby uzyskać 60-dniowy bezpłatny dostęp do blisko 2000 audiobooków w serwisie Audioteka, wystarczy wejść na stronę: https://consumer.huawei.com/pl/campaign/freebuds3i-audioteka/ i tam wpisać numer seryjny (SN) słuchawek, który znajduje się na pudełku. Zostanie wygenerowany kod, który należy aktywować na stronie promo.audioteka.com i następnie zalogować się lub zarejestrować w Audiotece. Kod trzeba wygenerować do 17 czerwca, a aktywować najpóźniej do 30 września.
Huawei przygotował również konkurs dla fanów w Społeczności Huawei, w którym do wygrania są najnowsze FreeBuds 3i. Aby je zdobyć, należy odpowiedzieć na pytanie na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/Uwolnij-si%c4%99-w-czerwcu:-Testuj-najnowsze-Freebuds-3i/topicId_28676/. Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzenia bezprzewodowymi słuchawkami. Osoby, które otrzymają FreeBuds 3i, po tygodniu użytkowania, będą zobowiązani do pozostawienia opinii o nich. Szczegóły konkursu i regulamin znajdują się na stronie.
Redukcja szumów i krystalicznie czysty dźwięk
Bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i wykorzystują technologię podwójnego mikrofonu ANC, który umożliwia aktywną redukcję szumów aż do 32 decybeli. Dzięki temu prowadzenie rozmów, słuchanie muzyki czy audiobooków jest możliwe nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Przykładowo, natężenie dźwięku na ulicy, w autobusie czy metrze może dochodzić nawet do 90 decybeli – ludzkie ucho najlepiej reaguje na natężenie, które nie przekracza 35 decybeli. Powyżej tej normy pojawia się zmęczenie i dekoncentracja.
Za najwyższą jakość dźwięku w Huawei FreeBuds 3i odpowiada również czuły przetwornik dynamiczny o średnicy 10 mm.
Ergonomiczny kształt i długi czas pracy
Komfort użytkowania zapewniają ergonomiczne, stożkowe wkładki douszne, które dopasowują się do kształtu ucha, dzięki czemu słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas intensywnych ćwiczeń, jazdy na rowerze czy biegania.
Huawei FreeBuds 3i wyróżniają się również długim czasem działania na jednym ładowaniu. Naładowane do pełna słuchawki pozwalają na 2,5 godziny rozmów lub 3,5 godziny odtwarzania muzyki czy audiobooków. Etui, w którym przechowywane są słuchawki, pełni również funkcję powerbanka, dzięki któremu słuchawki mogą odtwarzać muzykę nawet do 14,5 godziny.
Obsługa słuchawek jest bardzo prosta – dwukrotne dotknięcie lewej słuchawki włącza lub zatrzymuje muzykę. Odtwarzanie zostaje też automatycznie wstrzymane w momencie wyjęcia słuchawki i wznowione po jej ponownym włożeniu. Aby wyłączyć aktywną redukcję szumów wystarczy dotknąć i przytrzymać prawą słuchawkę. Gesty można spersonalizować w aplikacji Huawei AI Life – aplikacja pozwala również śledzić poziom naładowania urządzenia.
Bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i spełniają normę IPX4, dzięki czemu nie ulegną uszkodzeniu nawet podczas zamoczenia czy zakurzenia, na przykład w czasie intensywnego deszczu. FreeBuds 3i razem z etui ładującym ważą jedynie 51 gramów. Ładowanie etui odbywa się za pomocą USB typu C, a łączenie słuchawek ze smartfonem – poprzez Bluetooth 5.0.
Huawei FreeBuds 3i z 60-dniowym dostępem do Audioteki można kupić w przedsprzedaży do 14 czerwca w rekomendowanej cenie 449 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach: Empik, Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, Neonet. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.