Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra zadebiutuje w Polsce już 5 kwietnia
Marka Roborock, wiodący producent inteligentnych robotów sprzątających, ogłasza zbliżającą się premierę swojego flagowego produktu - Roborock S8 MaxV Ultra. Rewolucyjne urządzenie łączy w sobie innowacyjną stację bazową All-in-One RockDock z unikalną technologią szczotki bocznej FlexiArm oraz ulepszoną funkcją mopowania sonicznego. Ponadto kompatybilność z aplikacją umożliwia sterowanie głosowe oraz połączenia wideo.
S8 MaxV Ultra zapewnia niezrównaną w branży moc ssania 10 000 Pa oraz zaawansowaną technologię czyszczenia od narożnika do krawędzi. Ponadto ulepszona stacja bazowa wraz z funkcją rozpoznawania przeszkód sprawiają, że sprzątanie jest skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Ten przełomowy model gwarantuje również możliwość połączenia z aplikacją mobilną oraz po raz pierwszy w historii marki inteligentnym asystentem głosowym Rocky.
Wśród innych cech, którymi może pochwalić się rewolucyjny robot sprzątający znajdują się:
· automatycznie wysuwana szczotka boczna FlexiArm,
· udoskonalony system mopowania sonicznego VibraRise 3.0,
· dodatkowy system mopowania krawędzi,
· ulepszona wielofunkcyjna stacja bazowa, m.in. wyposażona w inteligentne ponowne mopowanie i mycie ściereczki, a także automatyczny dozownik płynu do mycia podłóg,
· nawigacja laserowa PreciSense.
Roborock S8 MaxV Ultra zadebiutuje na rynku 5 kwietnia 2024 roku w promocyjnej cenie 5999 zł. Później jego cena będzie wynosić 6449 zł. Flagowy robot marki Roborock niewątpliwie wyróżni się na światowym rynku wykorzystaniem czołowych technologii i stanie się ulubieńcem wśród zwolenników inteligentnego sprzątania.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.