Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych
Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle do tych działań, Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, połączoną z ofertą unikalnych benefitów dla użytkowników sklepu. W ciągu ostatniego roku świadomość marki AppGallery w Polsce wzrosła znacząco i wynosi obecnie 48% – oznacza to, że co drugi Polak zna już sklep z aplikacjami Huawei.
- Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei. Mamy do zaoferowania nie tylko innowacyjne produkty, które mogą stać się wyjątkowym prezentem świątecznym dla bliskich, ale też kolejne, unikalne oferty dla użytkowników naszego sklepu z aplikacjami AppGallery. Polecam zaglądać na huawei.pl – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Bohaterem piewszej kampanii, startującej 21 listopada w kanałach digital i social media, będzie Mate 40 Pro, najnowszy, flagowy smartfon marki. Huawei zaprezentuje spot produktowy o możliwościach fotograficznych i wideograficznych tego najpotężniejszego smartfona w historii marki. Od 1 grudnia działania marketingowe zostaną wzmocnione emisją 30-sekundowego spotu reklamowego w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PZymmQUxA7k&feature=youtu.be
Na początku grudnia Huawei rozpocznie kampanię świąteczną „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”, która ma inspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie marki. Robert Lewandowski będzie kierował uwagę konsumentów na trzy produkty: smartfon Mate 40 Pro, najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro z funkcją monitorowania treningów i stanu zdrowia, w tym saturacji krwi, a także na bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro z funkcją aktywnej redukcji szumów. Materiały wideo w kanałach digital, a także komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach w kraju będą głównymi elementami tej kampanii. Będzie ona widoczna także w kanałach społecznościowych Huawei i w działaniach PR.
Również w grudniu Huawei będzie prowadził kampanię marketingową promującą sklep z aplikacjami AppGallery. Komunikowana będzie różnorodność i bogactwo oferty sklepu oraz obecność ważnych dla konsumentów aplikacji z czterech kategorii: zakupy, gry, muzyka i nawigacja. Jak w wielu poprzednich kampaniach promujących AppGallery, konsumenci korzystający ze sklepu otrzymają ofertę unikalnych benefitów. Szczegóły oferty zostaną ogłoszone niebawem. Obecnie w sklepie AppGallery znajduje się 96 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąc polskich.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Co roku ubywa na świecie około 10 mln hektarów lasów. Walka z wylesianiem i degradacją lasów jest koniecznością
Degradacja lasów i wylesianie stanowi jeden z ważniejszych czynników przyspieszających negatywne skutki zmian klimatycznych. Powstrzymanie tego procesu i regeneracja ekosystemów leśnych to jedne z najskuteczniejszych sposobów ograniczenia emisji CO2. Niezbędne są więc rozwiązania systemowe, które powstrzymają wylesienie, jak rozporządzenie EUDR czy certyfikacja gospodarki leśnej, która potwierdza najwyższe standardy w tym zakresie.
Transport
Drony mogą odgrywać większą rolę w sektorze bezpieczeństwa. Trwają prace nad włączeniem ich w system ochrony ludności

Finansowana z Funduszy Norweskich inicjatywa CoSky ma doprowadzić do zwiększenia efektywności wykorzystywania dronów w ochronie cywilnej w Polsce i Norwegii. W Norwegii bezzałogowce są z powodzeniem wykorzystywane m.in. do mapowania miejsc akcji ratowniczych. W Polsce pracują już koordynatorzy wojewódzcy bezzałogowych statków powietrznych, a jeszcze w tym roku drony mają być wykorzystywane przez każdą miejską i powiatową komendę Państwowej Straży Pożarnej.
Firma
Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.