Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych
Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle do tych działań, Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, połączoną z ofertą unikalnych benefitów dla użytkowników sklepu. W ciągu ostatniego roku świadomość marki AppGallery w Polsce wzrosła znacząco i wynosi obecnie 48% – oznacza to, że co drugi Polak zna już sklep z aplikacjami Huawei.
- Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei. Mamy do zaoferowania nie tylko innowacyjne produkty, które mogą stać się wyjątkowym prezentem świątecznym dla bliskich, ale też kolejne, unikalne oferty dla użytkowników naszego sklepu z aplikacjami AppGallery. Polecam zaglądać na huawei.pl – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Bohaterem piewszej kampanii, startującej 21 listopada w kanałach digital i social media, będzie Mate 40 Pro, najnowszy, flagowy smartfon marki. Huawei zaprezentuje spot produktowy o możliwościach fotograficznych i wideograficznych tego najpotężniejszego smartfona w historii marki. Od 1 grudnia działania marketingowe zostaną wzmocnione emisją 30-sekundowego spotu reklamowego w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PZymmQUxA7k&feature=youtu.be
Na początku grudnia Huawei rozpocznie kampanię świąteczną „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”, która ma inspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie marki. Robert Lewandowski będzie kierował uwagę konsumentów na trzy produkty: smartfon Mate 40 Pro, najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro z funkcją monitorowania treningów i stanu zdrowia, w tym saturacji krwi, a także na bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro z funkcją aktywnej redukcji szumów. Materiały wideo w kanałach digital, a także komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach w kraju będą głównymi elementami tej kampanii. Będzie ona widoczna także w kanałach społecznościowych Huawei i w działaniach PR.
Również w grudniu Huawei będzie prowadził kampanię marketingową promującą sklep z aplikacjami AppGallery. Komunikowana będzie różnorodność i bogactwo oferty sklepu oraz obecność ważnych dla konsumentów aplikacji z czterech kategorii: zakupy, gry, muzyka i nawigacja. Jak w wielu poprzednich kampaniach promujących AppGallery, konsumenci korzystający ze sklepu otrzymają ofertę unikalnych benefitów. Szczegóły oferty zostaną ogłoszone niebawem. Obecnie w sklepie AppGallery znajduje się 96 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąc polskich.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Prawo
UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.