Zmiany w zarządzie Kancelarii Skarbiec
Kinga Hanna Stachowiak zrezygnowała z funkcji wspólnika zarządzającego w warszawskich kancelariach prawnych Skarbiec – liderach na polskim rynku w powoływaniu i zarządzaniu międzynarodowymi strukturami holdingowymi oraz doradztwie prawnopodatkowym, których była współzałożycielem odpowiedzialnym za rozwój biznesowy oraz zarządzanie obszarami marketingu, PR, administracji i finansów. Na dzień dzisiejszy, pozostaje w Grupie Skarbiec jako wspólnik oraz członek zarządu w spółce Skarbiec Corporate Services sp. z o.o., zajmującej się prowadzeniem finansów, księgowości, kadr i płac.
Kinga Hanna Stachowiak z Kancelarią Prawną Skarbiec była związana od samego początku, czyli od 2007 roku, jako jej współzałożycielka, udziałowiec i partner zarządzający. Stworzyła i wdrożyła unikalny model biznesowy, pozwalający na dotarcie z ofertą i pozyskiwanie klientów drogą internetową, niestandardowymi, pionierskimi metodami, na wzór rozwiązań znanych w amerykańskich, brytyjskich i australijskich kancelariach prawnych.
W chwili obecnej Kancelaria Prawna Skarbiec jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek wśród kancelarii prawnych w Polsce. Logo kancelarii oraz strona www, pojawia się na czołowych miejscach w wyszukiwarkach internetowych pod frazami związanymi z doradztwem prawnym i podatkowym. Zgodnie z przyjętą na samym początku strategią komunikacji oraz ustalonym modelem zarządczym stworzyła markę osobistą współtwórcy kancelarii r.pr. Roberta Nogackiego, która do dnia dzisiejszego kojarzona jest z ekspercką wiedzą prawną i podatkową oraz niezłomną postawą w walce z nadużyciami aparatu skarbowego i szerzej administracji państwowej.
Kancelaria Prawna Skarbiec w szczytowych okresach zatrudnia ponad 60 specjalistów i współpracuje z ponad 100: kancelariami prawnymi, bankami, audytorami i księgowymi z całego świata. Struktura organizacyjna kancelarii pozwala w sposób efektywny i naturalny czerpać z kompetencji pracujących w niej prawników, doradców podatkowych, ekonomistów, specjalistów ds. marketingu i administracji. Natomiast zagregowanie w jednym centralnym miejscu wiedzy i doświadczenia poszczególnych osób, tworzy nie tylko podstawę do wielopłaszczyznowego spojrzenia na problem, ale pozwala również określić jednoznacznie odpowiedzialność za przekazywane klientom rekomendacje.
Kinga Hanna Stachowiak, jako wspólniczka zarządzająca zbudowała wysoce wykwalifikowany zespół specjalistów, którzy potrafili odnaleźć się w obszarach praktycznie nieeksplorowanych w polskiej rzeczywistości prawnej. Dzięki temu Kancelaria Prawna Skarbiec mogła zrealizować swoją koncepcję marketingową. Na gruncie zarządczym, opracowała i wdrożyła odpowiedni podział zadań i kompetencji w kancelarii, umożliwiający zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi wspierającymi świadczenie usług doradczych. W efekcie, klienci kancelarii otrzymują usługę kompleksową i komplementarną, złożoną z wielu elementów różnych gałęzi prawa, ekonomii, zarządzania i planowania strategicznego, która jest jednocześnie zaprezentowana w sposób syntetyczny, zrozumiały i scentralizowany, jak w najlepszych butikowych kancelariach na świecie. Dla jeszcze lepszej obsługi i dbałości o interesy klientów kancelaria zrezygnowała z outsourcingu części usług firm zewnętrznych, otwierając swoje własne biura na Malcie i na Cyprze.
Dziś Kancelaria Prawna Skarbiec to rozbudowana, prężnie działająca grupa spółek: Kancelaria Prawna „Skarbiec” R. Nogacki Sp. k., Kancelaria Prawna "Skarbiec" Plus Robert Nogacki Sp.k., Kancelaria Prawna "Skarbiec" Biznes Robert Nogacki Sp.k. i Skarbiec Corporate Services Sp. z o.o., które są największym na rynku dostawcą publikacji prawniczych. W 2013 r. kancelaria opublikowała 1768 artykułów i komentarzy, które ukazały się w największych polskich tytułach – zarówno w prasie, jak i w Internecie. Dzięki konsekwentnej strategii marketingowej od 2011 r. liczba publikacji i materiałów w mediach ogólnopolskich autorstwa kancelarii wzrosła o 62 proc. W 2020 r. do kancelarii zgłosiło się ponad 2 tys. potencjalnych klientów, a obecnie Grupa obsługuje ponad 700 aktywnych podmiotów, legitymując się doświadczeniem w zarządzaniu kilkuset międzynarodowymi strukturami holdingowymi o łącznej wartości aktywów ponad 2,5 mld zł.
W 2012 r. Kinga Hanna Stachowiak dołączyła do prestiżowego klubu przedsiębiorców Business Centre Club – największej w kraju organizacji pracodawców indywidualnych. Jest laureatką licznych nagród i wyróżnień dla najbardziej przedsiębiorczych i wpływowych kobiet w Polsce: Top Polish Brands 2020, Menedżerowie Roku 2013 i 2017, 100 Kobiet Biznesu 2014, czy Perły Polskiego Biznesu 2012 i 2014. Pod jej zarządem kancelaria i r.pr. Robert Nogacki w każdym roku zostawali laureatami prestiżowych nagród i wyróżnień, przyznawanych przez kapituły konkursowe zarówno w kraju, jak i za granicą. Ogółem, na swoim koncie kancelaria ma kilkadziesiąt nagród, z których najważniejsze to:
- Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2016,
- International Tax Planning Law Firm of the Year in Poland 2017,
- International Tax Planning Law Firm of the Year in Poland 2016,
- World Tax 2015,
- Ranking The Legal 500,
- Gepardy Biznesu,
- Laur Eksperta 2019,
- Laur Klienta 2016,
- czterokrotnie Medal Europejski,
- Diament do Statuetki Lidera Polskiego Biznesu 2017 i wiele innych.
Kinga Hanna Stachowiak, równolegle z pełnieniem funkcji zarządczych w kancelarii, uczestniczy w projektach inwestycyjnych (m.in. giełdy papierów wartościowych, Forex) oraz inwestycjach w nieruchomości, realizowanych dla takich firm, jak Taurus Development Limited i Oppenheimer & Rochefoucauld Real Estate LLP, oraz rozwija biznesowo spółki Taurus Development Holding Sp. z o.o., Taurus Development Holding 2 Sp. z o.o., Beauchamp Properties Sp. z o.o., Diamdel sp. z o.o. oraz Fleming Financial Sp. z o.o. Wszystkie te przedsięwzięcia stanowią grupę spółek działających zarówno na rynku nieruchomości mieszkaniowych, jak i komercyjnych.
– Korzystając z okazji chciałabym podziękować za profesjonalizm i wysokie standardy etyki zawodowej kontrahentom, partnerom biznesowym oraz moim pracownikom i współpracownikom. Byliście dla mnie inspiracją i motywacją do nieustannego rozwoju. To dzięki wam mogłam skutecznie mierzyć się z zadaniami i wszelkimi wyzwaniami. Jeszcze raz serdecznie wszystkim dziękuję, życząc samych sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym– napisała w swoim oświadczeniu Kinga Hanna Stachowiak.
Materiał Kancelarii Prawnej Skarbiec
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.