Komunikaty PR

Włącz się do akcji Brother | Razem wspieramy walkę z Covid-19

2020-04-30  |  09:10
Biuro prasowe

Warszawa, 29.04.2020 r. – Brother uruchamia akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r. kupią dedykowane biznesowi modele Brother z dystrybucji, przyczynią się do wsparcia walki z epidemią koronawirusa.

 

Każde sprzedane, w okresie od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r., urządzenie objęte akcją to realne wsparcie w walce z pandemią koronawirusa. Za każdy egzemplarz, który trafi do partnera handlowego Brother, firma przekaże darowiznę na rzecz instytucji angażujących się w pomoc osobom zarażonym wirusem. Wartość darowizny uzależniona jest od konkretnego modelu i kształtuje się następująco:

 

  • DCPL5500DN – 160,00 zł,
  • DCPL6600DW – 300,00 zł,
  • MFCL5700DN – 200,00 zł,
  • MFCL5750DW – 220,00 zł,
  • MFCL6900DW – 420,00 zł,
  • DCPL8410CDW – 200,00 zł,
  • MFCL8690CDW – 220,00 zł,
  • MFCL8900CDW – 380,00 zł,
  • MFCL9570CDW – 500,00 zł.

Kwota darowizny jest kalkulowana na podstawie ilości sprzedanych modeli przez dystrybutora do partnera pomnożonych przez wartość wsparcia konkretnych urządzeń z wykluczeniem przetargów i cen specjalnych.

 

- Miło nam poinformować, że niespełna po dwóch tygodniach akcji „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas” udało nam się przekazać 60 740 zł do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Jesteśmy szczególnie dumni, że we współpracy z naszymi partnerami i ich klientami możemy wspierać walkę z pandemią koronawirusa w Polsce. Akcja potrwa do 15 maja, a jej postępy można śledzić na naszej stronie www.brother.pl/koronawirus, gdzie co tydzień aktualizujemy zebraną sumę – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

 

Więcej szczegółów na www.brother.pl/koronawirus

 

Informacje o firmie Brother

Firma Brother należy do grupy wiodących na świecie producentów wyspecjalizowanych w dziedzinie urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, posiadająca od dłuższego czasu pozycję światowego lidera w segmencie monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych. Swoją działalność rozpoczęła w 1908 r. w Japonii, a w 2018 r. obchodziła 60-lecie działalności w Europie. Brother zatrudnia na całym świecie 25 000 pracowników. Firma Brother zbudowała swój sukces w Europie w oparciu o wysoką jakość, wyjątkowo korzystny wskaźnik cena/wartość, marketing, lokalną sieć dystrybucji i serwisu, wysoki poziom zaangażowania na rzecz ochrony środowiska oraz dostępność dla klienta. Brother oferuje zastrzeżone technologie, opracowywane, wytwarzane i dystrybuowane w stu procentach we własnym zakresie. Firma Brother posiada certyfikat ISO140001 i otrzymała prestiżowe międzynarodowe certyfikaty „der Blaue Engel” i „Eco Mark”. Brother Polska jest częścią Brother International Ltd. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.brother.pl

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Katarzyna Idzkiewicz | Brother | + 48 22 44 16 321 | katarzyna.idzkiewicz@brother.pl

Adrianna Dzienis-Rudzińska | ITBC Communication | (+48) 512 868 998| Adrianna_dzienis@itbc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu Biuro prasowe
2024-11-15 | 14:14

Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu

Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i
Firma MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
2024-11-04 | 09:00

MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku

Rok 2024 przyniósł znaczące zmiany w ofercie MAAG Polska, jednego z wiodących producentów obrzeży meblowych na rynku. Firma zaprezentowała aż 100 nowych kolorów oraz dwa
Firma MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
2024-11-04 | 09:00

MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku

Rok 2024 przyniósł znaczące zmiany w ofercie MAAG Polska, jednego z wiodących producentów obrzeży meblowych na rynku. Firma zaprezentowała aż 100 nowych kolorów oraz dwa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.