Komunikaty PR

Wiosenne nowości od firmy Wawel

2021-03-05  |  12:12
Biuro prasowe

Lekki zapach wiosny już unosi się w powietrzu. A wraz z nim na półkach sklepowych pojawiły się nowe słodycze od firmy Wawel - znane i lubiane produkty w wiosennej odsłonie oraz pyszne nowości. Tegoroczna Oferta Wiosenna jest bogata w przyjemnie orzeźwiające smaki, inspirowane soczystymi owocami. Odkryj nowe połączenia smaków oraz sięgnij po kultowe produkty z Wawelu - idealne na prezent i do dzielenia się z najbliższymi.

Wiosna? Na luzie!

Podróż z Ofertą Wiosenną marki Wawel rozpocznijmy od zapoznania się ze słodkimi nowościami z oferty na wagę. Wśród nich znajdziemy czekoladkę nadziewaną Mango, stworzoną na bazie wyraziście owocowych smaków mango oraz czekoladkę nadziewaną z dwiema warstwami słodkiego wnętrza o smaku Agrestu i lekko kwaśnego Czarnego Bzu. Do grona nowości dołączyły także praliny w lekkiej, wiosennej odsłonie. Fresh&Lemon w białej polewie to połączenie orzeźwiających aromatów świeżych cytryn i zielonej herbaty, otulonych białą polewą. Ten wyrazisty smak świetnie sprawdzi się w każdym momencie dnia, gdy poszukujesz zastrzyku odświeżającej energii.

Wśród produktów na wagę od marki Wawel znajdzie się też coś dla fanów tradycyjnych smaków. Wraca kultowy smak - Chrupanka Krakowska.  Mocno chrupiące wafelki, mnóstwo drobnych kawałków orzechów arachidowych i intensywna w smaku skórka pomarańczowa, a wszystko to oblane oryginalną deserową czekoladą Wawel. W wiosenny nastrój wprowadzą nas również popularne produkty z owocową nutą ze stałej oferty Wawelu. To między innymi Żelki jak SMOK w czekoladzie z Sokami czy Galaretka Malinowa i Pomarańczowa.

Czekoladowa radość w nowej odsłonie

Fani intensywnych wiosennych aromatów zachwyceni będą nową Czekoladą Poziomkową 100g, z mlecznym nadzieniem i delikatnym smakiem poziomki, zamkniętym w pysznej deserowej czekoladzie Wawel. Miłośnikom niecodziennych duetów polecamy Czekoladę Fresh&Lemon o wyrazistym smaku świeżo dojrzałych cytryn, z nutą zielonej herbaty. To zaskakujące słodko - kwaśne połączenie z pewnością świetnie sprawdzi się nie tylko w słoneczne wiosenne dni.

Więcej czekoladowej rozkoszy!

Eleganckie kartoniki w dużych formach i wyjątkowych smakach zadowolą najbardziej wyszukane gusta i podniebienia. Czekolada Tiramisu 290g z subtelnym mleczno-kawowym kremem zachęca nie tylko pysznym smakiem, ale i oryginalną formą tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy pysznego nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do deseru “Czarny Las”. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g zachwyci swym dwuwarstwowym nadzieniem o smaku truskawkowo - śmietankowym, oblanym najlepszą deserową czekoladą z Wawelu.

Słodkie upominki

W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek idealnie sprawdzających się jako prezent. W tym roku do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki dołączyła bombonierka Tiramisu z subtelnym mleczno-kawowym nadzieniem.

Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowych M!chałków oraz Trufli z Wawelu. Teraz produkty te dostępne są w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z nowoczesnymi wcięciami po bokach. Dobrym pomysłem na upominek będzie Śliwka w czekoladzie, zapakowana w elegancki prezentowy kartonik z linii Collection, teraz dostępna w opakowaniu 200g.

M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy także w sezonowych, złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek. A że za pasem Dzień Kobiet, Dzień Matki czy Dzień Dziecka - warto zawczasu przygotować się, by sprawić słodki prezent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu Biuro prasowe
2024-11-15 | 14:14

Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu

Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i
Firma MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
2024-11-04 | 09:00

MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku

Rok 2024 przyniósł znaczące zmiany w ofercie MAAG Polska, jednego z wiodących producentów obrzeży meblowych na rynku. Firma zaprezentowała aż 100 nowych kolorów oraz dwa
Firma MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
2024-11-04 | 09:00

MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku

Rok 2024 przyniósł znaczące zmiany w ofercie MAAG Polska, jednego z wiodących producentów obrzeży meblowych na rynku. Firma zaprezentowała aż 100 nowych kolorów oraz dwa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.