Komunikaty PR

Wawel: Loteria Karmelkowa z komunikacją 360

2021-06-01  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Ręcznie produkowane Karmelki nadziewane z Wawelu - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Miętowe - zachęcają do zakupu nie tylko wyjątkowym smakiem i oryginalnymi recepturami. Przez najbliższe 3 miesiące produkty te wspierać będzie Loteria Karmelkowa oraz intensywna kampania komunikacyjna.

Miłośnicy Karmelków z Wawelu mają powody do zadowolenia - każdy bowiem zakup ich ulubionych produktów będzie premiowany szansą na wygranie atrakcyjnych nagród. Loteria karmelkowa potrwa od 1 czerwca do 31 sierpnia 2021 roku.

Wawel zachęca do zakupu Karmelków ekstra nagrodami dopasowanymi do szerokiej grupy konsumentów. Co tydzień będzie można wygrać telefon Samsung Galaxy S20 FE, raz w miesiącu ekstra pensję 5 000 zł, a w finale nagroda główna to aż 50 000 zł. Zasady loterii są proste - wystarczy zakupić min. 120 g dowolnych Karmelków Wawel w opakowaniu lub na wagę, a następnie zarejestrować paragon na stronie loteriawawel.pl.

Mocne wsparcie marketingowe

Loterii Karmelkowej towarzyszyć będzie intensywna kampania 360 stopni: w największych stacjach TV, w kanale Digital (display, social media, YT) oraz w prasie handlowej i lifestyle. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Tradycja i doświadczenie

Ręcznie produkowane Karmelki z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Powstają w oparciu o sprawdzone receptury, pod okiem doświadczonych pracowników - karmelarzy. Każdy Karmelek jest indywidualnie  zapakowany i ma charakterystyczny kształt z jasnymi lub ciemnymi paseczkami - w zależności od wariantu.

W ofercie znajdziemy cztery warianty Karmelków. Raczki z Wawelu wyróżnia wnętrze o smaku orzeszków arachidowych i kakao, w którym wyczuwalna jest lekka rumowa nuta. Kukułki to delikatne nadzienie o smaku kakao połączone z kruchą warstwą karmelu. Fistaszkowe z Wawelu to aromatyczne, chrupiące cukierki z nadzieniem orzechowym. Mocne orzeźwienie zapewniają z kolei Karmelki Miętowe.  

Jak wszystkie produkty Wawelu, Karmelki powstają w oparciu o ideę Dobrych Składników. Nie zawierają aromatów, sztucznych barwników i substancji konserwujących.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.