Komunikaty PR

UPS Healthcare udoskonala usługę UPS® Premier

2022-07-19  |  17:08

UPS rewolucjonizuje rynek przesyłek priorytetowych. Modernizacja i globalna ekspansja usługi  UPS® Premier zapewniają dodatkową widoczność, lepszą kontrolę, proaktywność  w przypadku opóźnień i problemów oraz niezawodność dostaw produktów krytycznych, przeznaczonych dla pacjentów oraz wrażliwych na czas i temperaturę.

Warszawa, 13 lipca 2022 – Firma UPS Healthcare (NYSE: UPS) ogłosiła dziś kolejną odsłonę udoskonaleń dla usługi UPS® Premier oraz jej ekspansję rynkową. UPS® Premier to usługa ekspresowa, oparta na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych, w ramach której paczki wyposażane są w specjalne czujniki, a ich transport w sieci UPS ma charakter priorytetowy. UPS® Premier, który dostępny jest w Polsce od października 2021 r., oferuje trzy poziomy serwisowe, co tym samym pozwala optymalnie odpowiedzieć na unikatowe potrzeby konsumentów z sektora medycznego.

Usługa UPS® Premier zapewnia stały monitoring przesyłek, umożliwiając widoczność i priorytetyzację paczek. Ponadto, wykorzystywana przez UPS technologia czujników, pozwala na reagowanie w czasie rzeczywistym oraz przywrócenie sprawności przesyłek, jeśli napotkają one opóźnienia, odchylenia temperatury lub inne problemy. 

Usługa UPS® Premier jest dostępna na większości rynków globalnych, które obsługuje UPS w dwóch wersjach Silver i Gold. Jeszcze tej jesieni pojawi się kolejny wariant - UPS® Premier Platinium, który zostanie rozszerzony o dodatkowe funkcje, takie jak np. możliwość monitorowania temperatury, światła i wilgotności przesyłek znajdujących się w obrębie całej sieci UPS, jak również poza nią.

"Dzięki udoskonaleniom i ekspansji, możemy jeszcze lepiej odpowiedzieć na złożone potrzeby naszych globalnych klientów z branży laboratoryjnej, medycznej i farmaceutycznej” - powiedziała Kate Gutmann, Wiceprezes wykonawcza (EVP) i Prezes ds. rozwiązań dla sektora medycznego i łańcucha dostaw. „Nasza usługa pozwala na sprawne transportowanie i dostarczanie produktów medycznych między krajami, przy  zachowaniu niskich temperatur sięgających nawet -80 stopni Celsjusza, jak również funkcję precyzyjnego lokalizowania przesyłek zawierających produkty ratujące życie. Dzięki temu, zapewniamy jeszcze lepszą przejrzystość i kontrolę przesyłek oraz wiodącą na rynku niezawodność, na którą wpływa możliwość reakcji i przywracania sprawności przesyłek”.

Ta specjalistyczna usługa UPS® Premier jest dostępna dla głównych, globalnych szlaków handlowych i wciąż rozszerzany jest jej zasięg. Dzięki udoskonaleniom, klienci UPS otrzymają jeszcze więcej korzyści, w tym efektywną obsługę celną, monitorowanie środowiska i większą widoczność, co pozwala jeszcze lepiej odpowiedzieć na wyzwania stawiane przez globalnych liderów logistyki medycznej.

"Dzięki szerokim możliwościom monitorowania przewozu, nasi klienci mogą jeszcze lepiej priorytetyzować swoje przesyłki. To kluczowa funkcja w przypadku produktów ratujących ludzkie życie oraz tych wysoce wrażliwych na temperaturę czy terminowość dostawy”- powiedział Wes Wheeler, Prezes UPS Healthcare.

Innowacje w dziedzinie leków biologicznych, specjalistycznych farmaceutyków i medycyny spersonalizowanej powodują znaczne zapotrzebowanie na precyzyjną logistykę, która pozwoli obsłużyć więcej produktów wrażliwych na czas i temperaturę. Według danych, globalny rynek leków biologicznych ma wzrosnąć z 285,5 miliarda dolarów w 2020 roku do 421,8 miliarda dolarów do 2025 roku[1].Firma UPS Healthcare rozwija funkcjonalność usługi UPS® Premier, aby wspierać złożone potrzeby rosnącego rynku farmaceutycznego.

Usługa UPS® Premier odegrała już kluczową rolę w dostarczaniu szczepionek. Do tej pory firma UPS dostarczyła 1,5 miliarda szczepionek COVID-19 do ponad 110 krajów, przy zachowaniu 99,9% terminowości dostaw.

Więcej informacji na temat innowacji UPS Healthcare można znaleźć na stronach: Healthcare.ups.com i about.ups.com.


[1] https://www.bccresearch.com/market-research/biotechnology/biologic-therapeutic-drugs-technologies-markets-report.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.