Tofflairs z Wawelu z loterią i mocnym wsparciem komunikacyjnym
Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach.
Najważniejszym elementem kampanii jest Loteria Tofflairs, która startuje 1 lipca. Zasady dla konsumentów są proste - wystarczy kupić co najmniej 120 g Tofflairsów dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej i wysłać zdjęcie paragonu korzystając ze strony www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień zestawy dla graczy. Na zwycięzcę loterii czeka telewizor 55 cali i Xbox Series X.
Mocne wsparcie marketingowe
Loterii Tofflairs towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media i serwisy streamingowe) oraz w prasie branżowej. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycje i materiały POS.
W swojej formie kampania nawiązuje do świata klasycznych gier komputerowych. Odwołuje się zatem do jednego z ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu przez młodych konsumentów - ludzi otwartych na nowe wyzwania, aktywnych w sieci, komunikujących się za pomocą obrazów i filmów.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Creativa, natomiast za organizację loterii - Fortuna PS. Spot reklamowy przygotowała Agencja Trzask.
Tofflairs z Wawelu
Cukierki Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie klasyczny smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej, 70% zawartości masy kakaowej. Miłośnicy bardziej mlecznych smaków zasmakują w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. To połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.