Tofflairs z Wawelu z loterią i mocnym wsparciem komunikacyjnym
Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach.
Najważniejszym elementem kampanii jest Loteria Tofflairs, która startuje 1 lipca. Zasady dla konsumentów są proste - wystarczy kupić co najmniej 120 g Tofflairsów dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej i wysłać zdjęcie paragonu korzystając ze strony www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień zestawy dla graczy. Na zwycięzcę loterii czeka telewizor 55 cali i Xbox Series X.
Mocne wsparcie marketingowe
Loterii Tofflairs towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media i serwisy streamingowe) oraz w prasie branżowej. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycje i materiały POS.
W swojej formie kampania nawiązuje do świata klasycznych gier komputerowych. Odwołuje się zatem do jednego z ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu przez młodych konsumentów - ludzi otwartych na nowe wyzwania, aktywnych w sieci, komunikujących się za pomocą obrazów i filmów.
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Creativa, natomiast za organizację loterii - Fortuna PS. Spot reklamowy przygotowała Agencja Trzask.
Tofflairs z Wawelu
Cukierki Tofflairs o smaku karmelowo-czekoladowym łączą w sobie klasyczny smak karmelu i intensywne kakaowe nadzienie o wysokiej, 70% zawartości masy kakaowej. Miłośnicy bardziej mlecznych smaków zasmakują w Tofflairs o smaku czekoladowo-mlecznym. To połączenie słodkiego czekoladowego smaku z wyrazistym mlecznym nadzieniem.
Pokolenie Z chce pracować dla inspirujących liderów – ci oczekują partnerstwa
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.