Komunikaty PR

SZEŚĆ PEREŁ CERAMIKI 2020 DLA GRUPY TUBĄDZIN

2021-03-03  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania COMA ( 0.21 MB )

2 marca przedstawiciel Ceramiki Tubądzin odebrał statuetki w konkursie PERŁY CERAMIKI UE 2019, który organizowany jest od 2004 r. przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” (od 2012 r. wspólnie z  firmą CAD Projekt K&A). Celem konkursu jest promocja dostępnych na polskim rynku płytek ceramicznych wyróżniających się wzornictwem oraz innowacyjnością i bardzo dobrą jakością. Ze względu na pandemię koronawirusa organizatorzy zrezygnowali z uroczystej gali siedemnastej edycji konkursu, przekazując nagrody laureatom podczas indywidualnych spotkań.

Nagrodzone kolekcje Grupy Tubądzin są efektem uważnego słuchania potrzeb klientów, śledzenia trendów i proponowania własnych rozwiązań przez firmę. Każda z kolekcji reprezentuje zupełnie inny styl i odpowiada na różne potrzeby klientów.

Kolekcja MARMO D’ORO to jedna z wielkoformatowych nowości 2020 r. marki MONOLITH. Inspirowana kintsugi, japońską techniką naprawiania pękniętej ceramiki poprzez ponowne łącznie jej kawałków sproszkowanym złotem i innymi metalami szlachetnymi, kolekcja bardzo szybko zyskała wielkie uznanie wśród klientów indywidualnych i architektów.

Płytki w tej propozycji wiernie oddają strukturę białego marmuru, a szare i złote żyłki przecinające płytkę niczym złoto i laka (żywica drzewa lakowego) wydobywają ze struktury kamienia dodatkowe atuty. Dokładnie tak, jak kintsugi podkreśla niedoskonałości rozbitej porcelany, poprzez jej pięknie i misterne ponowne połączenie.

Druga z nagrodzonych kolekcji to jedna z nowych propozycja Ceramiki Tubądzin 2020 r., w formacie 33 x 90 cm. CURIO to kolekcja niezwykle bogata pod kątem stylistyki, wzorów i barw. Przypadnie do gustu wszystkim, którzy skandynawski minimalizm uznają za zbyt monotonny i którzy pragną inspiracji i uczty dla zmysłów. To ciekawa alternatywa dla jasnych, surowych wnętrz czy wyrafinowanego i eleganckiego kamienia. Ciepłe, ziemiste kolory oraz mineralne odcienie zieleni i niebieskiego dają poczucie ukojenia i jednocześnie zapewniają zastrzyk pozytywnej energii. W kolekcji można też odnaleźć inspiracje rustykalną terakotą. I tak jak w hiszpańskim cotto, w zależności od rodzaju użytej gliny, paleta barw może zawierać w sobie od żółci, do czerwonego amarantu, tak w kolekcji CURIO odcienie przenikają się od błękitu, przez zieleń, szarość, aż do klasycznego niebieskiego. A wszystkie jakby nadszarpnięte zębem czasu, skłaniające do sentymentalnych wspomnień, nieco zabrudzone. Classic Blue to kolor, który Pantone Color Institute uczynił wiodącą barwą całego 2020 r.

Ostatnia z wyróżnionych propozycji to kolekcja COMA. Blask pereł i tajemnice onyksu były inspiracją tej propozycji, o wymiarach 33 x 90 cm.

Kamienie szlachetne od tysiącleci inspirują artystów, rzemieślników, są przedmiotem pożądania wszystkich ceniących luksus. Projektanci Ceramiki Tubądzin zainspirowali się nie tylko rysunkiem naturalnego onyksu i połyskującą bielą pereł, ale także nieregularnością struktury naturalnych kamieni. Zestawienie oryginalnych, trójwymiarowych płytek z perłowym dekorem oraz przełamanie niebieskiego - koloru roku Instytutu Pantone - modną szarością i błyskiem pereł, daje efekt nowoczesnego glamour i wiele możliwości aranżacyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:28

Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach

Współczesne biura często zmagają się z problemem nadmiernego hałasu. Otwarta przestrzeń biurowa, choć sprzyja współpracy, może prowadzić do spadku produktywności
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.