Komunikaty PR

SZEŚĆ PEREŁ CERAMIKI 2020 DLA GRUPY TUBĄDZIN

2021-03-03  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania COMA ( 0.21 MB )

2 marca przedstawiciel Ceramiki Tubądzin odebrał statuetki w konkursie PERŁY CERAMIKI UE 2019, który organizowany jest od 2004 r. przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” (od 2012 r. wspólnie z  firmą CAD Projekt K&A). Celem konkursu jest promocja dostępnych na polskim rynku płytek ceramicznych wyróżniających się wzornictwem oraz innowacyjnością i bardzo dobrą jakością. Ze względu na pandemię koronawirusa organizatorzy zrezygnowali z uroczystej gali siedemnastej edycji konkursu, przekazując nagrody laureatom podczas indywidualnych spotkań.

Nagrodzone kolekcje Grupy Tubądzin są efektem uważnego słuchania potrzeb klientów, śledzenia trendów i proponowania własnych rozwiązań przez firmę. Każda z kolekcji reprezentuje zupełnie inny styl i odpowiada na różne potrzeby klientów.

Kolekcja MARMO D’ORO to jedna z wielkoformatowych nowości 2020 r. marki MONOLITH. Inspirowana kintsugi, japońską techniką naprawiania pękniętej ceramiki poprzez ponowne łącznie jej kawałków sproszkowanym złotem i innymi metalami szlachetnymi, kolekcja bardzo szybko zyskała wielkie uznanie wśród klientów indywidualnych i architektów.

Płytki w tej propozycji wiernie oddają strukturę białego marmuru, a szare i złote żyłki przecinające płytkę niczym złoto i laka (żywica drzewa lakowego) wydobywają ze struktury kamienia dodatkowe atuty. Dokładnie tak, jak kintsugi podkreśla niedoskonałości rozbitej porcelany, poprzez jej pięknie i misterne ponowne połączenie.

Druga z nagrodzonych kolekcji to jedna z nowych propozycja Ceramiki Tubądzin 2020 r., w formacie 33 x 90 cm. CURIO to kolekcja niezwykle bogata pod kątem stylistyki, wzorów i barw. Przypadnie do gustu wszystkim, którzy skandynawski minimalizm uznają za zbyt monotonny i którzy pragną inspiracji i uczty dla zmysłów. To ciekawa alternatywa dla jasnych, surowych wnętrz czy wyrafinowanego i eleganckiego kamienia. Ciepłe, ziemiste kolory oraz mineralne odcienie zieleni i niebieskiego dają poczucie ukojenia i jednocześnie zapewniają zastrzyk pozytywnej energii. W kolekcji można też odnaleźć inspiracje rustykalną terakotą. I tak jak w hiszpańskim cotto, w zależności od rodzaju użytej gliny, paleta barw może zawierać w sobie od żółci, do czerwonego amarantu, tak w kolekcji CURIO odcienie przenikają się od błękitu, przez zieleń, szarość, aż do klasycznego niebieskiego. A wszystkie jakby nadszarpnięte zębem czasu, skłaniające do sentymentalnych wspomnień, nieco zabrudzone. Classic Blue to kolor, który Pantone Color Institute uczynił wiodącą barwą całego 2020 r.

Ostatnia z wyróżnionych propozycji to kolekcja COMA. Blask pereł i tajemnice onyksu były inspiracją tej propozycji, o wymiarach 33 x 90 cm.

Kamienie szlachetne od tysiącleci inspirują artystów, rzemieślników, są przedmiotem pożądania wszystkich ceniących luksus. Projektanci Ceramiki Tubądzin zainspirowali się nie tylko rysunkiem naturalnego onyksu i połyskującą bielą pereł, ale także nieregularnością struktury naturalnych kamieni. Zestawienie oryginalnych, trójwymiarowych płytek z perłowym dekorem oraz przełamanie niebieskiego - koloru roku Instytutu Pantone - modną szarością i błyskiem pereł, daje efekt nowoczesnego glamour i wiele możliwości aranżacyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca Biuro prasowe
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową
Firma Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
2024-12-31 | 16:00

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024

Krakowska Izba Turystyczna przyznała wyróżnienie w konkursie ODYS 2024 twórcom aplikacji mobilnej Escapecity – firmie Gamescape. Uroczysta gala rozdania nagród w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.