SZEŚĆ PEREŁ CERAMIKI 2020 DLA GRUPY TUBĄDZIN
2 marca przedstawiciel Ceramiki Tubądzin odebrał statuetki w konkursie PERŁY CERAMIKI UE 2019, który organizowany jest od 2004 r. przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” (od 2012 r. wspólnie z firmą CAD Projekt K&A). Celem konkursu jest promocja dostępnych na polskim rynku płytek ceramicznych wyróżniających się wzornictwem oraz innowacyjnością i bardzo dobrą jakością. Ze względu na pandemię koronawirusa organizatorzy zrezygnowali z uroczystej gali siedemnastej edycji konkursu, przekazując nagrody laureatom podczas indywidualnych spotkań.
Nagrodzone kolekcje Grupy Tubądzin są efektem uważnego słuchania potrzeb klientów, śledzenia trendów i proponowania własnych rozwiązań przez firmę. Każda z kolekcji reprezentuje zupełnie inny styl i odpowiada na różne potrzeby klientów.
Kolekcja MARMO D’ORO to jedna z wielkoformatowych nowości 2020 r. marki MONOLITH. Inspirowana kintsugi, japońską techniką naprawiania pękniętej ceramiki poprzez ponowne łącznie jej kawałków sproszkowanym złotem i innymi metalami szlachetnymi, kolekcja bardzo szybko zyskała wielkie uznanie wśród klientów indywidualnych i architektów.
Płytki w tej propozycji wiernie oddają strukturę białego marmuru, a szare i złote żyłki przecinające płytkę niczym złoto i laka (żywica drzewa lakowego) wydobywają ze struktury kamienia dodatkowe atuty. Dokładnie tak, jak kintsugi podkreśla niedoskonałości rozbitej porcelany, poprzez jej pięknie i misterne ponowne połączenie.
Druga z nagrodzonych kolekcji to jedna z nowych propozycja Ceramiki Tubądzin 2020 r., w formacie 33 x 90 cm. CURIO to kolekcja niezwykle bogata pod kątem stylistyki, wzorów i barw. Przypadnie do gustu wszystkim, którzy skandynawski minimalizm uznają za zbyt monotonny i którzy pragną inspiracji i uczty dla zmysłów. To ciekawa alternatywa dla jasnych, surowych wnętrz czy wyrafinowanego i eleganckiego kamienia. Ciepłe, ziemiste kolory oraz mineralne odcienie zieleni i niebieskiego dają poczucie ukojenia i jednocześnie zapewniają zastrzyk pozytywnej energii. W kolekcji można też odnaleźć inspiracje rustykalną terakotą. I tak jak w hiszpańskim cotto, w zależności od rodzaju użytej gliny, paleta barw może zawierać w sobie od żółci, do czerwonego amarantu, tak w kolekcji CURIO odcienie przenikają się od błękitu, przez zieleń, szarość, aż do klasycznego niebieskiego. A wszystkie jakby nadszarpnięte zębem czasu, skłaniające do sentymentalnych wspomnień, nieco zabrudzone. Classic Blue to kolor, który Pantone Color Institute uczynił wiodącą barwą całego 2020 r.
Ostatnia z wyróżnionych propozycji to kolekcja COMA. Blask pereł i tajemnice onyksu były inspiracją tej propozycji, o wymiarach 33 x 90 cm.
Kamienie szlachetne od tysiącleci inspirują artystów, rzemieślników, są przedmiotem pożądania wszystkich ceniących luksus. Projektanci Ceramiki Tubądzin zainspirowali się nie tylko rysunkiem naturalnego onyksu i połyskującą bielą pereł, ale także nieregularnością struktury naturalnych kamieni. Zestawienie oryginalnych, trójwymiarowych płytek z perłowym dekorem oraz przełamanie niebieskiego - koloru roku Instytutu Pantone - modną szarością i błyskiem pereł, daje efekt nowoczesnego glamour i wiele możliwości aranżacyjnych.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.