Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel
„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” - pod takim hasłem ruszyła nowa, zupełnie inna niż dotychczas, kampania reklamowa marki Wawel.
Marka w nowej komunikacji postawiła nacisk na flagową w swoim portfolio kategorię czekolad. Idea kampanii skupia się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów. Aksamitna konsystencja czekolad Wawel to wynik wyjątkowo długiego i starannego mieszania składników. Marka w nowej reklamie pokazuje jak bardzo w konszowaniu ważny jest czas, który odpowiada za intensywny smak czekolady.
Nowy spot telewizyjny wyraźnie różni się od dotychczasowych. Dynamiczna, pełna kolorów komunikacja została zastąpiona takimi wartościami jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja. Tym razem konsumenci zostali zaproszeni do magicznego świata marki Wawel.
„Cieszę się, że w nowej komunikacji możemy skoncentrować się na kluczowej kompetencji marki Wawel jaką jest produkcja wyjątkowych w smaku czekolad. Udało nam się pokazać sekret, który stoi za tym smakiem, tak istotny element procesu produkcji czekolady. Liczę na to, że nowa komunikacja pokaże markę Wawel w nieco innym niż dotychczas świetle, a to dopiero pierwszy krok w kierunku większych zmian w wizerunku marki” – mówi Monika Kowalewska, dyrektor marketingu Wawel SA.
Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły telewizję, działania digitalowe, PR oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy FullSix Media (TV) oraz agencja Harbingers (digital).
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=02x7_ffGQKs

Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie
W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.