Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato
Do rodziny galaretek Fresh & Fruity z Wawelu dołączyła właśnie limitowana edycja Smaki Lata. To rześka, soczyście owocowa propozycja dla całej rodziny.
Gama galaretek Fresh & Fruity - Fresh & Fruity standard, orzeźwiające Fresh & Fruity Kwaśne, wzbogacone witaminami Fresh & Fruity Multiwitamina - wzbogaca się o nowe, letnie smaki. W limitowanej edycji od lipca do września dostępny będzie miks czterech wariantów smakowych: rabarbar z nadzieniem cytrynowym, winogrono z nadzieniem truskawkowym, morela z nadzieniem truskawkowym oraz jagoda z nadzieniem cytrynowym. Fresh & Fruity Smaki Lata zawierają naturalne soki owocowe, a w ich składzie nie znajdziemy barwników, sztucznych aromatów i konserwantów. Substancją żelującą są pektyny pochodzenia roślinnego.
Pyszne doładowanie energii
Fresh & Fruity Smaki Lata dostępne są w formie luzowej, w kartonach 7 kg. Wszystkie galaretki są indywidualnie pakowane w kolorowe owijki, przez co są wygodne do konsumpcji w drodze, na wycieczce czy na plaży. Fresh & Fruity to gwarancja słodkiego zastrzyku energii i dobrego samopoczucia. To idealna propozycja na czas wakacyjnych spotkań z przyjaciółmi czy letnią wyprawę rowerową.
Mocne wsparcie marketingowe Fresh & Fruity
W okresie wakacji marce Fresh & Fruity towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media) oraz w digital OOH i prasie branżowej. Kreację przygotowała Agencja Grupa 3, a za zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy FullSix Media. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży. Fresh&Fruity jest głównym Partnerem akcji Kino na Leżakach, organizowanej przez KinAds. W ramach akcji prowadzony będzie sampling produktów w czasie trwania seansów oraz emisja spotu reklamowego. Cykl wydarzeń trwa przez całe wakacje w kurortach nadmorskich.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.