Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato
Do rodziny galaretek Fresh & Fruity z Wawelu dołączyła właśnie limitowana edycja Smaki Lata. To rześka, soczyście owocowa propozycja dla całej rodziny.
Gama galaretek Fresh & Fruity - Fresh & Fruity standard, orzeźwiające Fresh & Fruity Kwaśne, wzbogacone witaminami Fresh & Fruity Multiwitamina - wzbogaca się o nowe, letnie smaki. W limitowanej edycji od lipca do września dostępny będzie miks czterech wariantów smakowych: rabarbar z nadzieniem cytrynowym, winogrono z nadzieniem truskawkowym, morela z nadzieniem truskawkowym oraz jagoda z nadzieniem cytrynowym. Fresh & Fruity Smaki Lata zawierają naturalne soki owocowe, a w ich składzie nie znajdziemy barwników, sztucznych aromatów i konserwantów. Substancją żelującą są pektyny pochodzenia roślinnego.
Pyszne doładowanie energii
Fresh & Fruity Smaki Lata dostępne są w formie luzowej, w kartonach 7 kg. Wszystkie galaretki są indywidualnie pakowane w kolorowe owijki, przez co są wygodne do konsumpcji w drodze, na wycieczce czy na plaży. Fresh & Fruity to gwarancja słodkiego zastrzyku energii i dobrego samopoczucia. To idealna propozycja na czas wakacyjnych spotkań z przyjaciółmi czy letnią wyprawę rowerową.
Mocne wsparcie marketingowe Fresh & Fruity
W okresie wakacji marce Fresh & Fruity towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media) oraz w digital OOH i prasie branżowej. Kreację przygotowała Agencja Grupa 3, a za zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy FullSix Media. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży. Fresh&Fruity jest głównym Partnerem akcji Kino na Leżakach, organizowanej przez KinAds. W ramach akcji prowadzony będzie sampling produktów w czasie trwania seansów oraz emisja spotu reklamowego. Cykl wydarzeń trwa przez całe wakacje w kurortach nadmorskich.

Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie
W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.