Komunikaty PR

Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato

2021-07-12  |  13:14
Biuro prasowe

Do rodziny galaretek Fresh & Fruity z Wawelu dołączyła właśnie limitowana edycja Smaki Lata. To rześka, soczyście owocowa propozycja dla całej rodziny.

Gama galaretek Fresh & Fruity - Fresh & Fruity standard, orzeźwiające Fresh & Fruity Kwaśne, wzbogacone witaminami Fresh & Fruity Multiwitamina - wzbogaca się o nowe, letnie smaki. W limitowanej edycji od lipca do września dostępny będzie miks czterech wariantów smakowych: rabarbar z nadzieniem cytrynowym, winogrono z nadzieniem truskawkowym, morela z nadzieniem truskawkowym oraz jagoda z nadzieniem cytrynowym. Fresh & Fruity Smaki Lata zawierają naturalne soki owocowe, a w ich składzie nie znajdziemy barwników, sztucznych aromatów i konserwantów. Substancją żelującą są pektyny pochodzenia roślinnego.

Pyszne doładowanie energii

Fresh & Fruity Smaki Lata dostępne są w formie luzowej, w kartonach 7 kg. Wszystkie galaretki są indywidualnie pakowane w kolorowe owijki, przez co są wygodne do konsumpcji w drodze, na wycieczce czy na plaży. Fresh & Fruity to gwarancja słodkiego zastrzyku energii i dobrego samopoczucia. To idealna propozycja na czas wakacyjnych spotkań z przyjaciółmi czy letnią wyprawę rowerową.

Mocne wsparcie marketingowe Fresh & Fruity

W okresie wakacji marce Fresh & Fruity towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media) oraz w digital OOH i prasie branżowej. Kreację przygotowała Agencja Grupa 3, a za zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy FullSix Media. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży. Fresh&Fruity jest głównym Partnerem akcji Kino na Leżakach, organizowanej przez KinAds. W ramach akcji prowadzony będzie sampling produktów w czasie trwania seansów oraz emisja spotu reklamowego. Cykl wydarzeń trwa przez całe wakacje w kurortach nadmorskich.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.