Proste zarządzanie licencjami dzięki platformie Circle od Zyxel
Zyxel Networks przedstawia Circle – platformę służącą do zarządzania licencjami i subskrypcjami Zyxel. Łączy ona w jednym miejscu zarządzanie aktywami, kontami oraz funkcje handlu elektronicznego. Dzięki zcentralizowanej platformie dostawcy usług zarządzanych, sprzedawcy VAR i resellerzy mogą teraz nie tylko oszczędzić czas, ale również zyskać nowe źródło przychodów.
Circle to rozwiązanie, które zostało zaprojektowane z myślą o optymalizacji. Umożliwia ono partnerom firmy Zyxel szybki wgląd w informacje o urządzeniach, licencjach oraz rozliczeniach, ułatwiając efektywne zarządzanie wieloma kontami.
Korzystając z platformy Circle, resellerzy mogą w prosty sposób wyszukać wszystkie dostępne licencje Zyxel w centralnym magazynie. Dodatkowo użytkownicy mogą importować, rejestrować lub synchronizować urządzenia z istniejących kont MyZyxel, grupować urządzenia klientów oraz przeglądać subskrypcje z wielu lokalizacji w jednym miejscu. Pozwala to oszczędzić czas potrzebny na obsługę wielu klientów.
Bezproblemowe odnowienia i elastyczne opcje płatności
Partnerzy firmy Zyxel za pomocą Circle mogą również „autoaktywować” usługi w sposób hurtowy. Platforma pozwala zaznaczyć kilka urządzeń do odnowienia i aktywacji oraz ujednolicić daty odnowień grupowych*, a także szybko zidentyfikować usługi wymagające odnowienia oraz dostępne licencje dla każdego konkretnego modelu.
Opcje płatności są bardziej elastyczne – użytkownicy mogą teraz płacić online bezpośrednio poprzez platformę Circle z zachowaniem istniejących cen zależnych od poziomu partnerstwa lub płacić offline zgodnie z bieżącą umową.
– Nie ulega wątpliwości, że Covid-19 przyspieszył cyfryzację oraz inwestycje w innowacje. Według Gartnera, niemal 70 proc. zarządów firm rozwinęło inicjatywy cyfrowego biznesu z powodu pandemii – powiedział Inchen Lin, p.o. wiceprezesa w Zyxel Intelligence Cloud Center.
– Stworzyliśmy Circle, aby wesprzeć naszych partnerów, którzy muszą zapanować nad wzrostem inwestycji technologicznych i chcą czerpać z niego zyski. Nasze w pełni cyfrowe podejście pozwala zarządzać licencjami i subskrypcjami szybciej i efektywniej – dodał Inchen Lin.
Circle obecnie obsługuje urządzenia i usługi zabezpieczające firmy Zyxel, w przyszłości mają zostać dodane także inne urządzenia i usługi.
Więcej informacji o Circle na stronie Zyxel.
*Funkcja dostępna w czerwcu 2021 r.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.
Edukacja
Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]
Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.