Proste zarządzanie licencjami dzięki platformie Circle od Zyxel
Zyxel Networks przedstawia Circle – platformę służącą do zarządzania licencjami i subskrypcjami Zyxel. Łączy ona w jednym miejscu zarządzanie aktywami, kontami oraz funkcje handlu elektronicznego. Dzięki zcentralizowanej platformie dostawcy usług zarządzanych, sprzedawcy VAR i resellerzy mogą teraz nie tylko oszczędzić czas, ale również zyskać nowe źródło przychodów.
Circle to rozwiązanie, które zostało zaprojektowane z myślą o optymalizacji. Umożliwia ono partnerom firmy Zyxel szybki wgląd w informacje o urządzeniach, licencjach oraz rozliczeniach, ułatwiając efektywne zarządzanie wieloma kontami.
Korzystając z platformy Circle, resellerzy mogą w prosty sposób wyszukać wszystkie dostępne licencje Zyxel w centralnym magazynie. Dodatkowo użytkownicy mogą importować, rejestrować lub synchronizować urządzenia z istniejących kont MyZyxel, grupować urządzenia klientów oraz przeglądać subskrypcje z wielu lokalizacji w jednym miejscu. Pozwala to oszczędzić czas potrzebny na obsługę wielu klientów.
Bezproblemowe odnowienia i elastyczne opcje płatności
Partnerzy firmy Zyxel za pomocą Circle mogą również „autoaktywować” usługi w sposób hurtowy. Platforma pozwala zaznaczyć kilka urządzeń do odnowienia i aktywacji oraz ujednolicić daty odnowień grupowych*, a także szybko zidentyfikować usługi wymagające odnowienia oraz dostępne licencje dla każdego konkretnego modelu.
Opcje płatności są bardziej elastyczne – użytkownicy mogą teraz płacić online bezpośrednio poprzez platformę Circle z zachowaniem istniejących cen zależnych od poziomu partnerstwa lub płacić offline zgodnie z bieżącą umową.
– Nie ulega wątpliwości, że Covid-19 przyspieszył cyfryzację oraz inwestycje w innowacje. Według Gartnera, niemal 70 proc. zarządów firm rozwinęło inicjatywy cyfrowego biznesu z powodu pandemii – powiedział Inchen Lin, p.o. wiceprezesa w Zyxel Intelligence Cloud Center.
– Stworzyliśmy Circle, aby wesprzeć naszych partnerów, którzy muszą zapanować nad wzrostem inwestycji technologicznych i chcą czerpać z niego zyski. Nasze w pełni cyfrowe podejście pozwala zarządzać licencjami i subskrypcjami szybciej i efektywniej – dodał Inchen Lin.
Circle obecnie obsługuje urządzenia i usługi zabezpieczające firmy Zyxel, w przyszłości mają zostać dodane także inne urządzenia i usługi.
Więcej informacji o Circle na stronie Zyxel.
*Funkcja dostępna w czerwcu 2021 r.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.