Proste zarządzanie licencjami dzięki platformie Circle od Zyxel
Zyxel Networks przedstawia Circle – platformę służącą do zarządzania licencjami i subskrypcjami Zyxel. Łączy ona w jednym miejscu zarządzanie aktywami, kontami oraz funkcje handlu elektronicznego. Dzięki zcentralizowanej platformie dostawcy usług zarządzanych, sprzedawcy VAR i resellerzy mogą teraz nie tylko oszczędzić czas, ale również zyskać nowe źródło przychodów.
Circle to rozwiązanie, które zostało zaprojektowane z myślą o optymalizacji. Umożliwia ono partnerom firmy Zyxel szybki wgląd w informacje o urządzeniach, licencjach oraz rozliczeniach, ułatwiając efektywne zarządzanie wieloma kontami.
Korzystając z platformy Circle, resellerzy mogą w prosty sposób wyszukać wszystkie dostępne licencje Zyxel w centralnym magazynie. Dodatkowo użytkownicy mogą importować, rejestrować lub synchronizować urządzenia z istniejących kont MyZyxel, grupować urządzenia klientów oraz przeglądać subskrypcje z wielu lokalizacji w jednym miejscu. Pozwala to oszczędzić czas potrzebny na obsługę wielu klientów.
Bezproblemowe odnowienia i elastyczne opcje płatności
Partnerzy firmy Zyxel za pomocą Circle mogą również „autoaktywować” usługi w sposób hurtowy. Platforma pozwala zaznaczyć kilka urządzeń do odnowienia i aktywacji oraz ujednolicić daty odnowień grupowych*, a także szybko zidentyfikować usługi wymagające odnowienia oraz dostępne licencje dla każdego konkretnego modelu.
Opcje płatności są bardziej elastyczne – użytkownicy mogą teraz płacić online bezpośrednio poprzez platformę Circle z zachowaniem istniejących cen zależnych od poziomu partnerstwa lub płacić offline zgodnie z bieżącą umową.
– Nie ulega wątpliwości, że Covid-19 przyspieszył cyfryzację oraz inwestycje w innowacje. Według Gartnera, niemal 70 proc. zarządów firm rozwinęło inicjatywy cyfrowego biznesu z powodu pandemii – powiedział Inchen Lin, p.o. wiceprezesa w Zyxel Intelligence Cloud Center.
– Stworzyliśmy Circle, aby wesprzeć naszych partnerów, którzy muszą zapanować nad wzrostem inwestycji technologicznych i chcą czerpać z niego zyski. Nasze w pełni cyfrowe podejście pozwala zarządzać licencjami i subskrypcjami szybciej i efektywniej – dodał Inchen Lin.
Circle obecnie obsługuje urządzenia i usługi zabezpieczające firmy Zyxel, w przyszłości mają zostać dodane także inne urządzenia i usługi.
Więcej informacji o Circle na stronie Zyxel.
*Funkcja dostępna w czerwcu 2021 r.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.