Pierwsza polska chmurowa kontrola dostępu impero 360 – nowość w ofercie UNICAR
Marka UNICARD, lider w branży systemów bezpieczeństwa, poszerzyła asortyment o nowy autorski produkt – system kontroli dostępu impero 360 oparty o technologię chmurową. To pierwsze tego typu rozwiązanie zaprojektowane w Polsce.
impero 360 to nowoczesna, skalowalna platforma do zarządzania ruchem pracowników, która pozwala ograniczyć dostęp do budynku czy pomieszczeń wyłącznie dla osób upoważnionych. System działa w oparciu o chmurę Microsoft Azure o wysokich standardach bezpieczeństwa, z której korzystają takie marki jak Nokia, Audi czy Bosch.
impero 360 dystrybuowane jest w ramach usługi ACaaS (Access Control as a Service), dzięki czemu użytkownicy płacą comiesięczną opłatę abonamentową, uzależnioną m.in. od liczby pracowników czy wykorzystywanych modułów. Systemy chmurowej kontroli dostępu z powodzeniem działają już na całym świecie, a firmy decydują się na nie ze względu na wyższe bezpieczeństwo, zalety SaaS oraz optymalizację kosztów.
impero 360 to efekt intensywnej, ponad dwuletniej pracy wielu ekspertów. Nasz cel jest prosty – chcemy oferować klientom nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie, które spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działa impero 360, a dalsze plany rozwojowe są ambitne – w najbliższym czasie pojawią się kolejne moduły i funkcje – komentuje Tomasz Bednarski, Prezes zarządu UNICARD SA.
impero 360 umożliwia m.in.:
- szybkie i oszczędne wdrożenie – bez konieczności zakupu serwera czy środowiska IT;
- zdalne zarządzanie systemem z dowolnego miejsca i o każdej porze;
- nadawanie uprawnień pracownikom oraz gościom,
- dostęp kartowy, jak i za pomocą urządzenia mobilnego;
- tworzenie dynamicznych raportów czy spersonalizowanych profili uprawnień;
- rozbudowę o kolejne urządzenia,
- integracje z zewnętrznymi aplikacjami dzięki otwartemu API.
Rozwiązanie zostało wdrożone we wszystkich oddziałach firmy UNICARD, jak i dla klienta z branży przemysłowej, gdzie impero 360 obsługuje kilka tysięcy pracowników. Więcej informacji o aplikacji: https://www.impero360.cloud/
Firma UNICARD zaprasza także na bezpłatny webinar Kontrola dostępu w chmurze od A do Z – poznaj rozwiązanie przyszłości!, który odbędzie się 19 maja o godzinie 10:00. Podczas spotkania eksperci opowiedzą m.in. o zaletach systemów chmurowych czy najważniejszych modułach impero 360.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.