Komunikaty PR

Nowość od Nałęczowianki: NAŁ+ – źródło magnezu, cynku i potasu

2021-07-12  |  15:00
Biuro prasowe

Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o trzy napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej. By odpowiadać na różne potrzeby konsumentów, są one wzbogacone o odpowiednie, cenne składniki mineralne: cynk, potas lub magnez. Nowość nie zawiera barwników, konserwantów, cukru ani substancji słodzących oraz jest dostępna w butelkach 0,7 L wykonanych w 50% z plastiku z recyklingu.

 

Można zaobserwować, że produkty funkcjonalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Intensywny tryb życia, wymagająca praca i wzmożony stres, z jakim w ostatnim czasie się mierzymy, spowodowały, że konsumenci poszukują produktów dających im różnego rodzaju wsparcie w zakresie prawidłowego funkcjonowania organizmu. Z przeprowadzonych przez GFK badań wynika, że 64% Polaków uważa, że spożywanie większej ilości pokarmów z dodatkiem składników mineralnych to dobry sposób na zdrowszą dietę[1]. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na swoje zdrowie, a Nielsen określił to zachowanie jak „proaktywne zakupy z myślą o zdrowiu”[2].

 

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka Nałęczowianka wprowadziła nowość do swojej oferty – niegazowane napoje funkcjonalne NAŁ+ na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, z dodatkową zawartością wybranego składnika mineralnego oraz delikatnego owocowego smaku:

 

  • NAŁ+ o smaku czarnej porzeczki wzbogacone o cynk, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, a więc warto po niego sięgnąć, jeśli chcemy proaktywnie zadbać o swój organizm pod tym względem.

 

  • NAŁ+ o smaku jeżyny zawiera dodatkową dawkę potasu, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. To produkt, który sprawdzi się u osób aktywnych fizycznie.

 

  • NAŁ+ o smaku zielonego jabłka z dodatkiem magnezu, przyczyniającego się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. To propozycja dla osób, które dużo pracują, mają wiele planów i pragną wykorzystywać każdy dzień najlepiej, jak się da.

 

„Chcieliśmy zaproponować konsumentom produkty, których do tej pory nie było na rynku. NAŁ+ powstało na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, pochodzącej ze znanego ze swojego uzdrowiskowego klimatu Nałęczowa, położonego w otulinie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wierzymy, że trzy warianty, wzbogacone o różne składniki mineralne i owocowe smaki, odpowiedzą na różnorodne potrzeby konsumentów. To, co dodatkowo wyróżnia nasze funkcjonalne NAŁ+, to fakt, że nie zawierają barwników, konserwantów, cukru czy substancji słodzących” – podkreśla Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.

 

NAŁ+ dostępne jest w butelkach PET o wygodnej i poręcznej pojemności 0,7 L, które nie tylko w 100% nadają się do recyklingu, ale są też wykonane w 50% z plastiku z recyklingu. Już wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z przetworzonego PET – marka jest pod tym względem pierwsza w Polsce.

 

Napoje funkcjonalne NAŁ+ będą dostępne w szerokiej dystrybucji w całym kraju. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy szeroka kampania marketingowa „Pragnieniu trzeba pomóc!”, obejmująca telewizję i digital. Za kampanię odpowiadają agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów). Szatę graficzną opakowań NAŁ+ przygotowało studio projektowe Wyraz.

 


[1] Consumer Life, GFK 2017.

[2] Consumer during Pandemic. Symptoms, Complications and Prescriptions by Nielsen, Nielsen 2020.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność Biuro prasowe
2024-04-10 | 13:20

Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność

Niemal co dziesiąty ankietowany twierdzi, że Polacy nie pracują zbyt wiele, a co trzeci uważa, że 4-dniowy tydzień pracy w żaden sposób nie wpłynie na naszą produktywność w
Firma Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
2024-04-03 | 09:51

Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu

na zdjęciu: LabOOOratorium w przedszkolu Kropelka we Wrocławiu. Fot. fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty ​- - - - - - - - - - Jak połączyć urozmaicanie zajęć w
Firma Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
2024-03-20 | 06:00

Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy

Nawet co trzeci respondent uważa, że zmniejszenie obecnego wymiaru tygodnia pracy o jeden dzień mogłoby zwiększyć liczbę zadań służbowych, które mamy do wykonania w trakcie doby.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.