NOWE ROZWIĄZANIE W OBSZARZE HR

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Grupa LeasingTeam startuje z cyfrowym systemem obsługi HR - platformą TalentPoint. Jest to autorskie rozwiązanie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które zbudowane zostało w oparciu o kilkunastoletnie doświadczenie Grupy na rynku HR. Jednocześnie TalentPoint stanowi kolejny krok LeasingTeam Group w kierunku sukcesywnie realizowanej transformacji cyfrowej.
Po dokładnej analizie biznesowej, wykorzystującej metodologię customer development zdiagnozowane zostały problemy, które najczęściej towarzyszą pracownikom i klientom i są jednocześnie najbardziej czasochłonne do rozwiązania. Dzięki tym badaniom udało się stworzyć narzędzie przede wszystkim funkcjonalne i wychodzące naprzeciw tym potrzebom.
- Platformę TalentPoint budowaliśmy w oparciu o wszechstronną analizę potrzeb biznesowych, dogłębną dekonstrukcję istniejących procesów oraz wywiady z użytkownikami. Jej rozwojowi cały czas przyświeca chęć znalezienia rozwiązań realnych, dobrze rozpoznanych problemów. Na całym świecie rozwój oprogramowania HR jest bardzo dynamiczny i wierzymy, że stajemy do walki o klienta bez kompleksów, a nasze oprogramowanie może odegrać istotną rolę na wymagającym polskim rynku. Dużo uwagi poświęciliśmy na przykład kwestii user experience – tak, by platforma była jak najbardziej intuicyjna i prowadziła użytkowników „za rękę” przez jej poszczególne etapy działań i skomplikowane procesy. Chcemy konkurować również jakością i szybkością obsługi technicznej platformy oraz całościowym podejściem do digitalizacji procesów HR – mówi Marek Deręgowski, Business Development Director z IT LeasingTeam, spółki odpowiedzialnej za realizację TalentPoint.
Podstawowe funkcjonalności TalentPoint
TalentPoint to narzędzie o szerokiej użyteczności – poprzez swoją architekturę oraz stworzone API może współpracować z wieloma systemami ERP oraz kadrowo-płacowymi , obejmuje wszystkie grupy pracowników, dzięki czemu korzystanie z tej platformy jest niezwykle proste i przynosi wiele korzyści dla firmy. Dzięki TalentPoint każdy pracownik zaoszczędzi czas na formalnościach, np. podpisze umowę online a także samodzielnie rozliczy godziny pracy. Dodatkowo będzie mógł polecić znajomych do pracy i otrzymać za to adekwatne, z góry określone, wynagrodzenie. Platforma usprawnia także proces przekazywania wynagrodzeń, daje wgląd w podstawowe bieżące informacje (liczbę dni urlopowych, paski wynagrodzeń, podległości służbowe). Do końca roku twórcy chcą wdrożyć m.in. moduły związane z delegacjami, zaświadczeniami dla pracowników oraz dodatkowymi raportami analitycznymi. Planują także kolejne integracje z systemami klientów Grupy, co pozwoli na automatyzację wymiany danych.
Strategia transformacji cyfrowej
TalentPoint to kolejny krok Grupy LeasingTeam w kierunku transformacji cyfrowej. Pierwszym było wdrożenie zintegrowanej platformy administracyjnej, co pozwoliło na usprawnienie obiegu dokumentów oraz komunikacji między pracownikami.
- Zanim zdecydowaliśmy się na autorską platformę, analizowaliśmy dostępne narzędzia – każde z nich wymagałoby czaso- i pracochłonnego przekształcenia pod nasze potrzeby, a jednocześnie uniemożliwiałoby szybkie reagowanie na nowe wymagania klientów i pracowników. Wraz z rozwojem Grupy LeasingTeam pojawiła się oczywista konieczność ewolucji rozwiązań w obszarze IT. W ramach strategii transformacji cyfrowej planujemy digitalizację kolejnych procesów biznesowych i tworzenie nowych narzędzi. Oprogramowanie w firmach z każdego obszaru gospodarki odgrywa kluczową rolę, dlatego podjęliśmy decyzję o zbudowaniu własnego zespołu deweloperskiego, co pozwoli nam w dłuższej perspektywie zrealizować zakładane cele i powiększyć przewagę konkurencyjną – mówi Andżelika Majewska, wiceprezes LeasingTeam.
Co ciekawe, motorem działań LeasingTeam Group była pandemia, która nadała tempa działaniom wdrożeniowym, bo pokazała, jak ważne są nowoczesne rozwiązania online w branży HR, szczególnie jeśli mogą elastycznie odpowiadać na potrzeby konkretnych organizacji, jak to się dzieje w przypadku TalentPoint.
TalentPoint stworzony został na bazie wieloletniej praktyki LeasingTeam Group w obszarze HR, zarówno pod kątem systemów informatycznych, jak i praktycznej obsługi projektów HR. Szeroki charakter tych doświadczeń umożliwił opracowanie narzędzia dla szerokiego grona odbiorców. Rozwijana i udoskonalana od dłuższego czasu platforma pozwoli na bardziej efektywną pracę poprzez automatyzację wielu procesów i ułatwi przez to osiąganie zamierzonych celów każdej firmy. System jest i będzie cały czas rozwijany, ale TalentPoint jest już gotowy do użytku. - Po wstępnych prezentacjach systemu, mamy bardzo pozytywny feedback oraz pierwszych kilku zainteresowanych klientów kompleksową digitalizacją procesów HR – mówi Marek Deręgowski.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.