Komunikaty PR

Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L

2021-07-20  |  14:00
Biuro prasowe

Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki, nieustannie zyskujący na popularności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Nałęczowianka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany oraz delikatnie gazowany.

 

Woda w butelkach 1 L od pewnego czasu corocznie notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a numerem 1 wśród tych formatów jest naturalna woda mineralna Nałęczowianka[1]. Do tej pory w butelce tej pojemności dostępna była tylko Nałęczowianka niegazowana. Jednak odpowiadając na potrzeby miłośników subtelnych bąbelków i mocnego orzeźwienia, marka wprowadza do oferty także dwa nowe warianty 1 L: delikatnie gazowany i gazowany.

 

Nałęczowianka 1 L cieszy się popularnością wśród konsumentów, ponieważ nie tylko wystarcza na znaczną część dnia, ale też dzięki poręcznej butelce może im towarzyszyć w każdym momencie. Dzięki temu konsumenci mogą mieć wodę zawsze przy sobie i zadbać o odpowiednie nawodnienie niezależnie od tego, czy spędzają czas w domu, w pracy, na treningu czy w podróży.

 

Woda butelkowana jest jedną z największych kategorii spożywczych i cieszy się dużą lojalnością konsumentów. Na jej sprzedaż wpływają różne czynniki – na przykład wysokie temperatury wiosną i latem mogą przekładać się na wzrost sprzedaży nawet od kilkunastu do kilkudziesięciu procent w porównaniu do miesięcy poza „sezonem”. Wiosną i latem właśnie, kiedy chętniej spędzamy czas poza domem i uprawiamy przy tym aktywność fizyczną, często sięgamy po poręczne i wygodne formaty tzw. „on the go”, czyli pojemności od 0,33 L do 1 L. Szczególnie dynamicznie rozwija się format 1 L, który teraz Nałęczowianka oferuje już w trzech wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym i gazowanym –  wyjaśnia Marcin Kwiatkowski, Szef Sprzedaży Detalicznej w Nestlé Waters.

 

Wprowadzeniu do portfolio marki Nałęczowianka nowych wariantów w formacie 1 L towarzyszy kampania marketingowa w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, obejmująca m.in. interaktywne, angażujące konsumenta kreacje. Za kampanię odpowiadają: agencja Przestrzeń (kreacja i strategia) oraz dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

 


[1] Nielsen, listopad 2020 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:28

Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach

Współczesne biura często zmagają się z problemem nadmiernego hałasu. Otwarta przestrzeń biurowa, choć sprzyja współpracy, może prowadzić do spadku produktywności
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.