Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki, nieustannie zyskujący na popularności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Nałęczowianka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany oraz delikatnie gazowany.
Woda w butelkach 1 L od pewnego czasu corocznie notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a numerem 1 wśród tych formatów jest naturalna woda mineralna Nałęczowianka[1]. Do tej pory w butelce tej pojemności dostępna była tylko Nałęczowianka niegazowana. Jednak odpowiadając na potrzeby miłośników subtelnych bąbelków i mocnego orzeźwienia, marka wprowadza do oferty także dwa nowe warianty 1 L: delikatnie gazowany i gazowany.
Nałęczowianka 1 L cieszy się popularnością wśród konsumentów, ponieważ nie tylko wystarcza na znaczną część dnia, ale też dzięki poręcznej butelce może im towarzyszyć w każdym momencie. Dzięki temu konsumenci mogą mieć wodę zawsze przy sobie i zadbać o odpowiednie nawodnienie niezależnie od tego, czy spędzają czas w domu, w pracy, na treningu czy w podróży.
Woda butelkowana jest jedną z największych kategorii spożywczych i cieszy się dużą lojalnością konsumentów. Na jej sprzedaż wpływają różne czynniki – na przykład wysokie temperatury wiosną i latem mogą przekładać się na wzrost sprzedaży nawet od kilkunastu do kilkudziesięciu procent w porównaniu do miesięcy poza „sezonem”. Wiosną i latem właśnie, kiedy chętniej spędzamy czas poza domem i uprawiamy przy tym aktywność fizyczną, często sięgamy po poręczne i wygodne formaty tzw. „on the go”, czyli pojemności od 0,33 L do 1 L. Szczególnie dynamicznie rozwija się format 1 L, który teraz Nałęczowianka oferuje już w trzech wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym i gazowanym – wyjaśnia Marcin Kwiatkowski, Szef Sprzedaży Detalicznej w Nestlé Waters.
Wprowadzeniu do portfolio marki Nałęczowianka nowych wariantów w formacie 1 L towarzyszy kampania marketingowa w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, obejmująca m.in. interaktywne, angażujące konsumenta kreacje. Za kampanię odpowiadają: agencja Przestrzeń (kreacja i strategia) oraz dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).
[1] Nielsen, listopad 2020 r.

Jak poprawić akustykę w nowoczesnych biurach

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie
W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.