Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki, nieustannie zyskujący na popularności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Nałęczowianka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany oraz delikatnie gazowany.
Woda w butelkach 1 L od pewnego czasu corocznie notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a numerem 1 wśród tych formatów jest naturalna woda mineralna Nałęczowianka[1]. Do tej pory w butelce tej pojemności dostępna była tylko Nałęczowianka niegazowana. Jednak odpowiadając na potrzeby miłośników subtelnych bąbelków i mocnego orzeźwienia, marka wprowadza do oferty także dwa nowe warianty 1 L: delikatnie gazowany i gazowany.
Nałęczowianka 1 L cieszy się popularnością wśród konsumentów, ponieważ nie tylko wystarcza na znaczną część dnia, ale też dzięki poręcznej butelce może im towarzyszyć w każdym momencie. Dzięki temu konsumenci mogą mieć wodę zawsze przy sobie i zadbać o odpowiednie nawodnienie niezależnie od tego, czy spędzają czas w domu, w pracy, na treningu czy w podróży.
Woda butelkowana jest jedną z największych kategorii spożywczych i cieszy się dużą lojalnością konsumentów. Na jej sprzedaż wpływają różne czynniki – na przykład wysokie temperatury wiosną i latem mogą przekładać się na wzrost sprzedaży nawet od kilkunastu do kilkudziesięciu procent w porównaniu do miesięcy poza „sezonem”. Wiosną i latem właśnie, kiedy chętniej spędzamy czas poza domem i uprawiamy przy tym aktywność fizyczną, często sięgamy po poręczne i wygodne formaty tzw. „on the go”, czyli pojemności od 0,33 L do 1 L. Szczególnie dynamicznie rozwija się format 1 L, który teraz Nałęczowianka oferuje już w trzech wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym i gazowanym – wyjaśnia Marcin Kwiatkowski, Szef Sprzedaży Detalicznej w Nestlé Waters.
Wprowadzeniu do portfolio marki Nałęczowianka nowych wariantów w formacie 1 L towarzyszy kampania marketingowa w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, obejmująca m.in. interaktywne, angażujące konsumenta kreacje. Za kampanię odpowiadają: agencja Przestrzeń (kreacja i strategia) oraz dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).
[1] Nielsen, listopad 2020 r.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.