McCANN Poland na 3. miejscu w LIONS Creativity Report Rankings!
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Dla McCANN Poland rok 2023 to zdecydowanie czas międzynarodowych sukcesów. Po imponującym zwycięstwie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, gdzie agencja wygrała 9 Lwów, przyszedł czas na kolejne wyróżnienia. W tegorocznym raporcie LIONS Creativity Report Rankings McCANN Poland został uznany za 3. najlepszą agencja kreatywną w Europie, potwierdzając swoją znaczącą pozycję w świecie branży kreatywnej.
McCANN Poland w LIONS Creativity Report Rankings zdobył również prestiżowe wyróżnienia w kategoriach: Top Art Directors 2023 i Top Copywriters 2023. Adam Głowacki i Barbara Olech zostali uhonorowani w pierwszej kategorii, a Anna Posuniak i Mateusz Gaca zajęli zaszczytne miejsce wśród Top Copywriters 2023. Wyróżnieni zostali docenieni za pracę przy kampanii "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle," stworzoną we współpracy z Mastercard.
Jesteśmy wdzięczni i niezmiernie dumni z tak wysokiej pozycji naszej agencji oraz zespołów kreatywnych w tegorocznym rankingu LIONS Creativity Report. Ogromnie cieszymy się, że oparta na DNA marki Mastercard kampania przyniosła tak wiele korzyści dla ponad 20% uchodźców z Ukrainy osiedlających się w polskich miastach, miasteczkach i wsiach, jednocześnie umacniając lokalne gospodarki. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
W tegorocznej edycji LIONS Creativity Report Rankings, oprócz McCANN Poland w zestawieniu znalazły się w sumie cztery agencje w ramach McCANN Worldgroup – McCANN: Tel Aviv, London i Paris, zajmując kolejno 13., 16. i 17. miejsce.
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.