McCANN Poland na 3. miejscu w LIONS Creativity Report Rankings!
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Dla McCANN Poland rok 2023 to zdecydowanie czas międzynarodowych sukcesów. Po imponującym zwycięstwie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, gdzie agencja wygrała 9 Lwów, przyszedł czas na kolejne wyróżnienia. W tegorocznym raporcie LIONS Creativity Report Rankings McCANN Poland został uznany za 3. najlepszą agencja kreatywną w Europie, potwierdzając swoją znaczącą pozycję w świecie branży kreatywnej.
McCANN Poland w LIONS Creativity Report Rankings zdobył również prestiżowe wyróżnienia w kategoriach: Top Art Directors 2023 i Top Copywriters 2023. Adam Głowacki i Barbara Olech zostali uhonorowani w pierwszej kategorii, a Anna Posuniak i Mateusz Gaca zajęli zaszczytne miejsce wśród Top Copywriters 2023. Wyróżnieni zostali docenieni za pracę przy kampanii "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle," stworzoną we współpracy z Mastercard.
Jesteśmy wdzięczni i niezmiernie dumni z tak wysokiej pozycji naszej agencji oraz zespołów kreatywnych w tegorocznym rankingu LIONS Creativity Report. Ogromnie cieszymy się, że oparta na DNA marki Mastercard kampania przyniosła tak wiele korzyści dla ponad 20% uchodźców z Ukrainy osiedlających się w polskich miastach, miasteczkach i wsiach, jednocześnie umacniając lokalne gospodarki. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
W tegorocznej edycji LIONS Creativity Report Rankings, oprócz McCANN Poland w zestawieniu znalazły się w sumie cztery agencje w ramach McCANN Worldgroup – McCANN: Tel Aviv, London i Paris, zajmując kolejno 13., 16. i 17. miejsce.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.