Królewskie Mleczko Malinowe, czyli malinowa lekkość już w sprzedaży!
Do królewskiej rodziny z Wawelu - Królewskiego Mleczka Waniliowego
i Śmietankowego - dołączył nowy smak. Królewskie Mleczko Malinowe to aromatyczna, owocowa propozycja dla wszystkich miłośników pianek w czekoladzie.
Królewskie Mleczko Malinowe to kolejny wariant smakowy pianek z Wawelu. Łączy w sobie mocno owocowy aromat puszystego wnętrza z wyrazistym smakiem oryginalnej ciemnej czekolady Wawel, która oblewa każdą piankę. To produkt idealny dla tych, którzy w słodyczach poszukują lekkości, a równocześnie cenią sobie intensywne, charakterystyczne nuty smakowe.
Wawel po raz kolejny postawił na oryginalny, okrągły kształt pianek i indywidualne pakowanie. Na półkach sklepów Królewskie Mleczko Malinowe kusi wzrok charakterystycznym różowym opakowaniem z elementami nawiązującymi do relaksu i beztroski. Do zakupu zachęca prezentowa forma opakowania oraz nowoczesny design.
Królewskie Mleczko Malinowe, podobnie jak wszystkie słodycze z Wawelu tworzone jest zgodnie z ideą Dobrych Składników. Powstaje z najwyższej jakości surowców, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.