KOMPAKTOWE ROZWIĄZANIA DLA EFEKTYWNEGO PROCESU PAKOWANIA
Firma Raja, europejski lider w dziedzinie w dystrybucji opakowań i wyposażenia dla firm, oferuje nowoczesne rozwiązania z zakresu automatyzacji, które mają na celu zwiększenie efektywności i bezpieczeństwa procesów pakowania. W ramach swojej oferty, Raja prezentuje szeroką gamę zaawansowanych technologicznie maszyn i systemów opakowaniowych, dostosowanych do potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw.
Firma oferuje kompleksowe rozwiązania obejmujące m.in. systemy, które mogą być zintegrowane z linią produkcyjną, urządzenia do produkcji wypełniaczy, etykietowania, zamykania opakowań, jak również maszyny do taśm spinających, nacinarki do kartonów i owijarkę do owijania folią stretch. Innowacyjne podejście firmy pozwala na integrację różnych systemów w jednym procesie, co znacząco przyspiesza i upraszcza operacje logistyczne.
Mirosław Kaźmierczak, Specjalista ds. maszyn i systemów opakowaniowych w firmie Raja, podkreśla:
- Nasze rozwiązania z zakresu optymalizacji procesu pakowania pozwalają firmom na zwiększenie wydajności produkcji oraz redukcję kosztów operacyjnych. Cieszę się, że możemy oferować naszym klientom urządzenia dopasowane do ich potrzeb, które odpowiadają współczesnym wyzwaniom rynku, również tym ekologicznym. Dodatkowo, aby ułatwić wybór odpowiedniego systemu, oferujemy 1 miesiąc darmowych testów naszych maszyn.
- Dzięki współpracy z firmą Ranpak, wiodącym dostawcą ekologicznych i papierowych rozwiązań opakowaniowych, mamy możliwość zaoferowania najbardziej konkurencyjnych cenowo rozwiązań przy zakupie większych ilości – dodaje Kaźmierczak.
Nowym systemem w ofercie Raja jest maszyna Trident Mini, która stanowi idealne rozwiązanie dla firm poszukujących kompaktowych i efektywnych rozwiązań pakujących. Trident Mini charakteryzuje się wysoką wydajnością, łatwością obsługi oraz możliwością integracji z istniejącymi systemami pakującymi. Zapewnia zmniejszenie zużycia papieru o co najmniej 15 proc. w porównaniu z innymi maszynami do produkcji papieru, dzięki czemu jest bardziej ekonomiczny i ekologiczny.
Nowa maszyna została zaprojektowana z myślą o maksymalnej wydajności i ergonomii pracy. Wyposażona w najnowsze technologie, pozwala na szybkie i precyzyjne pakowanie, co przekłada się na oszczędność czasu i zasobów. Dodatkowo, jej kompaktowy rozmiar sprawia, że idealnie nadaje się do firm o ograniczonej przestrzeni produkcyjnej.
Raja nieustannie pracuje nad rozwojem swoich produktów, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku. Firma angażuje się w dostarczanie rozwiązań, które nie tylko zwiększają efektywność, ale również są przyjazne dla środowiska. Wszystkie oferowane przez Raja maszyny i systemy opakowaniowe spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa, co gwarantuje niezawodność i trwałość w codziennej eksploatacji.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.