Komunikaty PR

Jakie usługi wsparcia zastosować w firmie, by reagować na potrzeby biznesowe?

2022-09-22  |  13:23
Biuro prasowe

Usługi wsparcia, to przede wszystkim możliwość nagłego reagowania na zmieniające się potrzeby w firmie. W różnych branżach wynajem pracowniczy pozwala na szybkie pozyskanie pracowników tymczasowych w okresie wzmożonych zamówień, bądź płynną redukcję zatrudnienia w okresie spadkowym, powodując tym samym zmniejszenie kosztów i ryzyko zatrudnienia czy zwolnień pracowników etatowych.

Możliwość wynajmu pracowników do firmy daje możliwość elastycznego zatrudnienia np. podczas nagłego wzrostu zamówień, braku możliwości zatrudnienia pracowników na pełen etat, czy w okresie spadkowym przy jednoczesnej redukcji kosztów ponoszonych przez rekrutację oraz obsługę kadrowo-płacową i administrację.

 

BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów zdalnych pracowników z niepełnosprawnościami. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w social mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W ogólnym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt. Posiada również możliwość wsparcia danej firmy o wynajem pracowniczy.

Jakie usługi wsparcia możesz zastosować w swojej firmie?

Wirtualny asystent: Asystent dopilnuje wszystkiego, abyście mogli odpocząć. Wykona obowiązki służbowe i zadba o sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa na czas nieobecności lub natłoku zadań. W zależności od zapotrzebowania:

• Pomagamy w obsłudze korespondencji (maile, poczta, zamawianie kuriera) • Obsługa kalendarza - umawianie lub przekładanie spotkań biznesowych, wizyt, terminów

• Obsługa faktur (wystawianie, kontakt z klientami, monitorowanie płatności)

• Ogłoszenia na portalach.

Asystent dobierany jest indywidualnie w zależności od zapotrzebowania klienta. 

Zespoły zdalne:

W zależności od zapotrzebowania jeden zespół składa się od 2 do 10 osób. Każdy zespół ma koordynatora odpowiedzialnego za wyniki pracy, a także za to, aby projekt był prowadzony zgodnie z wytycznymi i oczekiwaniami zlecającego zadanie. Szkolenie, opieka, koordynowanie pracą i zadaniami pracowników należących do danego zespołu, to wszystko zostaje po stronie BPO Network. Możemy stworzyć tyle zespołów, ile wymaga tego prawidłowe wykonanie zadania. W zależności od zapotrzebowania:

• Call center – infolinia przychodząca i/lub wychodząca.

Korzystamy z własnego systemu lub systemu klienta. Obsługa zgłoszeń od klientów, w tym zamówień, reklamacji czy zapytań ofertowych może pochodzić z różnych kanałów komunikacji z klientami, np. wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych czy sms. Jako numer kontaktowy w systemie możemy zamieścić Państwa numery, z których klienci korzystają do tej pory, lub udostępnić nasze.

• Budowanie baz danych.

Przeszukiwanie zasobów internetowych pod kątem szukanych danych. Klient przekazuje wytyczne, czego potrzebuje, a nasi analitycy budują bazę na podstawie danych dostępnych w Internecie. Bazy tworzone są w MS Excel.

• Wprowadzanie produktów na strony online, przyjmowanie zamówień poprzez systemy zdalne (wirtualne sklepy, hurtownie, itp.).

„Od wielu lat współpracujemy z różnorodnymi klientami, a dzięki wyspecjalizowanym i długoletnim doświadczeniu biznesowym skutecznie i szybko rekrutujemy pracowników niemal na każde stanowisko. Udowadniamy, że niemożliwe nie istnieje a w dzisiejszych czasach wsparcie dla różnorodnych firm jest niezwykle potrzebne” - mówi Monika Jura Manager ds. Projektów BPO Network.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.