Jakie usługi wsparcia zastosować w firmie, by reagować na potrzeby biznesowe?

Usługi wsparcia, to przede wszystkim możliwość nagłego reagowania na zmieniające się potrzeby w firmie. W różnych branżach wynajem pracowniczy pozwala na szybkie pozyskanie pracowników tymczasowych w okresie wzmożonych zamówień, bądź płynną redukcję zatrudnienia w okresie spadkowym, powodując tym samym zmniejszenie kosztów i ryzyko zatrudnienia czy zwolnień pracowników etatowych.
Możliwość wynajmu pracowników do firmy daje możliwość elastycznego zatrudnienia np. podczas nagłego wzrostu zamówień, braku możliwości zatrudnienia pracowników na pełen etat, czy w okresie spadkowym przy jednoczesnej redukcji kosztów ponoszonych przez rekrutację oraz obsługę kadrowo-płacową i administrację.
BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów zdalnych pracowników z niepełnosprawnościami. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w social mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W ogólnym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt. Posiada również możliwość wsparcia danej firmy o wynajem pracowniczy.
Jakie usługi wsparcia możesz zastosować w swojej firmie?
Wirtualny asystent: Asystent dopilnuje wszystkiego, abyście mogli odpocząć. Wykona obowiązki służbowe i zadba o sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa na czas nieobecności lub natłoku zadań. W zależności od zapotrzebowania:
• Pomagamy w obsłudze korespondencji (maile, poczta, zamawianie kuriera) • Obsługa kalendarza - umawianie lub przekładanie spotkań biznesowych, wizyt, terminów
• Obsługa faktur (wystawianie, kontakt z klientami, monitorowanie płatności)
• Ogłoszenia na portalach.
Asystent dobierany jest indywidualnie w zależności od zapotrzebowania klienta.
Zespoły zdalne:
W zależności od zapotrzebowania jeden zespół składa się od 2 do 10 osób. Każdy zespół ma koordynatora odpowiedzialnego za wyniki pracy, a także za to, aby projekt był prowadzony zgodnie z wytycznymi i oczekiwaniami zlecającego zadanie. Szkolenie, opieka, koordynowanie pracą i zadaniami pracowników należących do danego zespołu, to wszystko zostaje po stronie BPO Network. Możemy stworzyć tyle zespołów, ile wymaga tego prawidłowe wykonanie zadania. W zależności od zapotrzebowania:
• Call center – infolinia przychodząca i/lub wychodząca.
Korzystamy z własnego systemu lub systemu klienta. Obsługa zgłoszeń od klientów, w tym zamówień, reklamacji czy zapytań ofertowych może pochodzić z różnych kanałów komunikacji z klientami, np. wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych czy sms. Jako numer kontaktowy w systemie możemy zamieścić Państwa numery, z których klienci korzystają do tej pory, lub udostępnić nasze.
• Budowanie baz danych.
Przeszukiwanie zasobów internetowych pod kątem szukanych danych. Klient przekazuje wytyczne, czego potrzebuje, a nasi analitycy budują bazę na podstawie danych dostępnych w Internecie. Bazy tworzone są w MS Excel.
• Wprowadzanie produktów na strony online, przyjmowanie zamówień poprzez systemy zdalne (wirtualne sklepy, hurtownie, itp.).
„Od wielu lat współpracujemy z różnorodnymi klientami, a dzięki wyspecjalizowanym i długoletnim doświadczeniu biznesowym skutecznie i szybko rekrutujemy pracowników niemal na każde stanowisko. Udowadniamy, że niemożliwe nie istnieje a w dzisiejszych czasach wsparcie dla różnorodnych firm jest niezwykle potrzebne” - mówi Monika Jura Manager ds. Projektów BPO Network.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.