Jakie usługi wsparcia zastosować w firmie, by reagować na potrzeby biznesowe?
Usługi wsparcia, to przede wszystkim możliwość nagłego reagowania na zmieniające się potrzeby w firmie. W różnych branżach wynajem pracowniczy pozwala na szybkie pozyskanie pracowników tymczasowych w okresie wzmożonych zamówień, bądź płynną redukcję zatrudnienia w okresie spadkowym, powodując tym samym zmniejszenie kosztów i ryzyko zatrudnienia czy zwolnień pracowników etatowych.
Możliwość wynajmu pracowników do firmy daje możliwość elastycznego zatrudnienia np. podczas nagłego wzrostu zamówień, braku możliwości zatrudnienia pracowników na pełen etat, czy w okresie spadkowym przy jednoczesnej redukcji kosztów ponoszonych przez rekrutację oraz obsługę kadrowo-płacową i administrację.
BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów zdalnych pracowników z niepełnosprawnościami. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w social mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W ogólnym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt. Posiada również możliwość wsparcia danej firmy o wynajem pracowniczy.
Jakie usługi wsparcia możesz zastosować w swojej firmie?
Wirtualny asystent: Asystent dopilnuje wszystkiego, abyście mogli odpocząć. Wykona obowiązki służbowe i zadba o sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa na czas nieobecności lub natłoku zadań. W zależności od zapotrzebowania:
• Pomagamy w obsłudze korespondencji (maile, poczta, zamawianie kuriera) • Obsługa kalendarza - umawianie lub przekładanie spotkań biznesowych, wizyt, terminów
• Obsługa faktur (wystawianie, kontakt z klientami, monitorowanie płatności)
• Ogłoszenia na portalach.
Asystent dobierany jest indywidualnie w zależności od zapotrzebowania klienta.
Zespoły zdalne:
W zależności od zapotrzebowania jeden zespół składa się od 2 do 10 osób. Każdy zespół ma koordynatora odpowiedzialnego za wyniki pracy, a także za to, aby projekt był prowadzony zgodnie z wytycznymi i oczekiwaniami zlecającego zadanie. Szkolenie, opieka, koordynowanie pracą i zadaniami pracowników należących do danego zespołu, to wszystko zostaje po stronie BPO Network. Możemy stworzyć tyle zespołów, ile wymaga tego prawidłowe wykonanie zadania. W zależności od zapotrzebowania:
• Call center – infolinia przychodząca i/lub wychodząca.
Korzystamy z własnego systemu lub systemu klienta. Obsługa zgłoszeń od klientów, w tym zamówień, reklamacji czy zapytań ofertowych może pochodzić z różnych kanałów komunikacji z klientami, np. wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych czy sms. Jako numer kontaktowy w systemie możemy zamieścić Państwa numery, z których klienci korzystają do tej pory, lub udostępnić nasze.
• Budowanie baz danych.
Przeszukiwanie zasobów internetowych pod kątem szukanych danych. Klient przekazuje wytyczne, czego potrzebuje, a nasi analitycy budują bazę na podstawie danych dostępnych w Internecie. Bazy tworzone są w MS Excel.
• Wprowadzanie produktów na strony online, przyjmowanie zamówień poprzez systemy zdalne (wirtualne sklepy, hurtownie, itp.).
„Od wielu lat współpracujemy z różnorodnymi klientami, a dzięki wyspecjalizowanym i długoletnim doświadczeniu biznesowym skutecznie i szybko rekrutujemy pracowników niemal na każde stanowisko. Udowadniamy, że niemożliwe nie istnieje a w dzisiejszych czasach wsparcie dla różnorodnych firm jest niezwykle potrzebne” - mówi Monika Jura Manager ds. Projektów BPO Network.
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.