Komunikaty PR

Jakie usługi wsparcia zastosować w firmie, by reagować na potrzeby biznesowe?

2022-09-22  |  13:23
Biuro prasowe

Usługi wsparcia, to przede wszystkim możliwość nagłego reagowania na zmieniające się potrzeby w firmie. W różnych branżach wynajem pracowniczy pozwala na szybkie pozyskanie pracowników tymczasowych w okresie wzmożonych zamówień, bądź płynną redukcję zatrudnienia w okresie spadkowym, powodując tym samym zmniejszenie kosztów i ryzyko zatrudnienia czy zwolnień pracowników etatowych.

Możliwość wynajmu pracowników do firmy daje możliwość elastycznego zatrudnienia np. podczas nagłego wzrostu zamówień, braku możliwości zatrudnienia pracowników na pełen etat, czy w okresie spadkowym przy jednoczesnej redukcji kosztów ponoszonych przez rekrutację oraz obsługę kadrowo-płacową i administrację.

 

BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów zdalnych pracowników z niepełnosprawnościami. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w social mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W ogólnym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt. Posiada również możliwość wsparcia danej firmy o wynajem pracowniczy.

Jakie usługi wsparcia możesz zastosować w swojej firmie?

Wirtualny asystent: Asystent dopilnuje wszystkiego, abyście mogli odpocząć. Wykona obowiązki służbowe i zadba o sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa na czas nieobecności lub natłoku zadań. W zależności od zapotrzebowania:

• Pomagamy w obsłudze korespondencji (maile, poczta, zamawianie kuriera) • Obsługa kalendarza - umawianie lub przekładanie spotkań biznesowych, wizyt, terminów

• Obsługa faktur (wystawianie, kontakt z klientami, monitorowanie płatności)

• Ogłoszenia na portalach.

Asystent dobierany jest indywidualnie w zależności od zapotrzebowania klienta. 

Zespoły zdalne:

W zależności od zapotrzebowania jeden zespół składa się od 2 do 10 osób. Każdy zespół ma koordynatora odpowiedzialnego za wyniki pracy, a także za to, aby projekt był prowadzony zgodnie z wytycznymi i oczekiwaniami zlecającego zadanie. Szkolenie, opieka, koordynowanie pracą i zadaniami pracowników należących do danego zespołu, to wszystko zostaje po stronie BPO Network. Możemy stworzyć tyle zespołów, ile wymaga tego prawidłowe wykonanie zadania. W zależności od zapotrzebowania:

• Call center – infolinia przychodząca i/lub wychodząca.

Korzystamy z własnego systemu lub systemu klienta. Obsługa zgłoszeń od klientów, w tym zamówień, reklamacji czy zapytań ofertowych może pochodzić z różnych kanałów komunikacji z klientami, np. wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych czy sms. Jako numer kontaktowy w systemie możemy zamieścić Państwa numery, z których klienci korzystają do tej pory, lub udostępnić nasze.

• Budowanie baz danych.

Przeszukiwanie zasobów internetowych pod kątem szukanych danych. Klient przekazuje wytyczne, czego potrzebuje, a nasi analitycy budują bazę na podstawie danych dostępnych w Internecie. Bazy tworzone są w MS Excel.

• Wprowadzanie produktów na strony online, przyjmowanie zamówień poprzez systemy zdalne (wirtualne sklepy, hurtownie, itp.).

„Od wielu lat współpracujemy z różnorodnymi klientami, a dzięki wyspecjalizowanym i długoletnim doświadczeniu biznesowym skutecznie i szybko rekrutujemy pracowników niemal na każde stanowisko. Udowadniamy, że niemożliwe nie istnieje a w dzisiejszych czasach wsparcie dla różnorodnych firm jest niezwykle potrzebne” - mówi Monika Jura Manager ds. Projektów BPO Network.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.