Komunikaty PR

HushHybrid, budka akustyczna do wideokonferencji, z nagrodą „MIAW Design”!

2022-07-20  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Ścigała
Mikomax Smart Office

ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com

To kolejna wygrana w tym roku dla najnowszej budki akustycznej z linii Hushoffice.

HushHybrid to pod biurowy przeznaczony do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Budka zapewnia użytkownikowi wszystkie niezbędne elementy do wspierania pracy hybrydowej, takie jak miejsce na zamocowanie uchwytu VESA, ergonomiczne siedzisko wspierające poprawną posturę ciała, boczne paski LED do oświetlania twarzy podczas wideorozmów oraz wydajną wentylację.

„Muuuz” to magazyn architektoniczny, skupiający wokół siebie architektów, konsultantów, kluczowych decydentów, architektów krajobrazu, projektantów wnętrz, dekoratorów czy wyspecjalizowanych producentów. We współpracy z magazynem „d'a”, tytuł organizuje „Muuuz International Awards”, którego celem jest wyróżnianie najwybitniejszych nowości w dziedzinie architektury i wystroju wnętrz.

„HushHybrid to nasza odpowiedź na nowy standard pracy hybrydowej” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Zdalne połączenia i konferencje są nieoderwalnym elementem codziennej pracy biurowej. Zobaczyliśmy, że możemy łączyć się z biura lub domu z niemal każdym zakątkiem świata. Aby jednak było to efektywne, potrzebujemy do tego odpowiedniego środowiska. Kolejne wyróżnienie dla naszego produktu, tym razem na rynku francuskim, to dla nas istotne potwierdzenie, że dostarczyliśmy użytkownikom przestrzeń zarówno do pracy i spotkań, jakiej potrzebowali. Francja to jeden z naszych priorytetowych rynków eksportowych, a więc pozytywny feedback branżowy z tego rynku jest dla nas niezwykle nobilitujący. Dzięki hushHybrid możesz zapewnić najlepsze doświadczenie podczas wideokonferencji. Możesz przeprowadzić je nawet na środku gwarnego open space, a Twój rozmówca nie będzie słyszał rozpraszających dźwięków z zewnątrz budki. Dzięki wbudowanym kółkom, pod jest w pełni mobilny, a więc wpisuje się w filozofię flexible office solution” – dodaje Mateusz Barczyk.

Więcej informacji na stronie www.hushoffice.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Mikomax Smart Office
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.