HushHybrid, budka akustyczna do wideokonferencji, z nagrodą „MIAW Design”!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
To kolejna wygrana w tym roku dla najnowszej budki akustycznej z linii Hushoffice.
HushHybrid to pod biurowy przeznaczony do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Budka zapewnia użytkownikowi wszystkie niezbędne elementy do wspierania pracy hybrydowej, takie jak miejsce na zamocowanie uchwytu VESA, ergonomiczne siedzisko wspierające poprawną posturę ciała, boczne paski LED do oświetlania twarzy podczas wideorozmów oraz wydajną wentylację.
„Muuuz” to magazyn architektoniczny, skupiający wokół siebie architektów, konsultantów, kluczowych decydentów, architektów krajobrazu, projektantów wnętrz, dekoratorów czy wyspecjalizowanych producentów. We współpracy z magazynem „d'a”, tytuł organizuje „Muuuz International Awards”, którego celem jest wyróżnianie najwybitniejszych nowości w dziedzinie architektury i wystroju wnętrz.
„HushHybrid to nasza odpowiedź na nowy standard pracy hybrydowej” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Zdalne połączenia i konferencje są nieoderwalnym elementem codziennej pracy biurowej. Zobaczyliśmy, że możemy łączyć się z biura lub domu z niemal każdym zakątkiem świata. Aby jednak było to efektywne, potrzebujemy do tego odpowiedniego środowiska. Kolejne wyróżnienie dla naszego produktu, tym razem na rynku francuskim, to dla nas istotne potwierdzenie, że dostarczyliśmy użytkownikom przestrzeń zarówno do pracy i spotkań, jakiej potrzebowali. Francja to jeden z naszych priorytetowych rynków eksportowych, a więc pozytywny feedback branżowy z tego rynku jest dla nas niezwykle nobilitujący. Dzięki hushHybrid możesz zapewnić najlepsze doświadczenie podczas wideokonferencji. Możesz przeprowadzić je nawet na środku gwarnego open space, a Twój rozmówca nie będzie słyszał rozpraszających dźwięków z zewnątrz budki. Dzięki wbudowanym kółkom, pod jest w pełni mobilny, a więc wpisuje się w filozofię flexible office solution” – dodaje Mateusz Barczyk.
Więcej informacji na stronie www.hushoffice.com

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.