Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop®
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Warszawa, 15.03.2023
Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop® – spółki, w którą zainwestował Novak Djoković
Hikmet Ersek obejmuje funkcję specjalnego doradcy dyrektora generalnego i członka rady doradczej firmy waterdrop®, która zajmuje się produkcją rozpuszczalnych w wodzie kapsułek oraz ograniczaniem plastiku w branży napojów. Jego dołączenie do marki ma wesprzeć planowany szybki rozwój działu produktu i ekspansję marki na całym świecie. Firma chce zdobyć pozycję lidera w branży napojów, dzięki swoim innowacyjnym rozpuszczalnym Mikrodrinkom, promowaniu odpowiedniego nawadniania się przy jednoczesnym zachowaniem dbałości o środowisko.
Hikmet Ersek jest menadżerem z ponad 35-letnim doświadczeniem zdobywanym w globalnych koncernach w branży finansowej i technologicznej. Pod jego kierownictwem Western Union rozszerzył swój globalny zasięg na niemal wszystkie kraje i zakątki świata. Zmienił także model biznesowy Western Union, kierując firmę w stronę cyfryzacji i budując pozycję marki, jako lidera w swojej branży. Ersek pełni funkcję specjalnego doradcy Western Union, a także od lat zaangażowany jest w doradztwo publiczne oraz indywidualne.
Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu firmy waterdrop® w roli specjalnego doradcy i członka rady doradczej – komentuje Hikmet Ersek. – Jestem pod wrażeniem innowacyjnych produktów firmy oraz ich zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska. Cieszę się, że będę mógł doradzać zespołowi waterdrop®, aby przyspieszyć międzynarodową ekspansję firmy i ugruntować pozycję marki w roli lidera, docenianego przez użytkowników na całym świecie.
Globalny rozwój
Szybko rozwijająca się marka waterdrop® działa już w Europie, Singapurze, a od niedawna z sukcesem rozwija się także na rynku amerykańskim. W najbliższych miesiącach firma rozpocznie działalność w kilku kolejnych regionach świata. Waterdrop® chce przyspieszyć swoją ekspansję, żeby ugruntować pozycję globalnego lidera w dziedzinie promowania odpowiedniego nawadniania organizmu.
Jestem zaszczycony, że otrzymaliśmy wsparcie od takiego lidera biznesu, jakim jest Hikmet Ersek – powiedział Martin Murray, CEO & założyciel waterdrop®. – Dzielimy wspólne austriackie korzenie, ale łączy nas także wspólny cel, jakim jest tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska i to w skali globalnej. Doświadczenie i wiedza Hikmeta będą nieocenione na nieustannie zmieniającym się rynku napojów, na którym działamy. Cieszymy się z podjęcia współpracy z nim i mamy nadzieję, że pozwoli nam ona zrealizować ambitne cele, które przed sobą stawiamy. Chcemy, by marka waterdrop® była globalnym liderem w kreowaniu trendów w kwestii prawidłowego nawadniania się, a nasze przesłanie "Pij więcej wody", stało się powszechne na całym świecie.
Novak Djoković ambasadorem marki
W połowie stycznia 2023 roku Novak Djokowić dołączył do waterdrop® w roli inwestora i długoterminowego globalnego ambasadora. Marka dba o to, aby światowej klasy turnieje tenisowe dla mężczyzn ATP Tour – Australian Open, French Open, Wimbledon oraz US Open – stały się przestrzenią wolną od plastikowych butelek. Stąd pojawiły się na nich specjalne ławki służące do nawadniania, spełniające funkcję dystrybutora wody pitnej dla zawodników w trakcie trwania meczu. Waterdrop® od 2022 roku jest również oficjalnym partnerem legendarnych zawodów narciarskich Hahnenkamm – jednych z najbardziej wymagających i spektakularnych wyścigów w narciarstwie alpejskim na świecie. Marka podejmuje także ambitne działania na samym rynku napojów, w dziedzinie ochrony środowiska oraz edukacji na temat zdrowych nawyków.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/
Pokolenie Z chce pracować dla inspirujących liderów – ci oczekują partnerstwa
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.