Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop®

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Warszawa, 15.03.2023
Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop® – spółki, w którą zainwestował Novak Djoković
Hikmet Ersek obejmuje funkcję specjalnego doradcy dyrektora generalnego i członka rady doradczej firmy waterdrop®, która zajmuje się produkcją rozpuszczalnych w wodzie kapsułek oraz ograniczaniem plastiku w branży napojów. Jego dołączenie do marki ma wesprzeć planowany szybki rozwój działu produktu i ekspansję marki na całym świecie. Firma chce zdobyć pozycję lidera w branży napojów, dzięki swoim innowacyjnym rozpuszczalnym Mikrodrinkom, promowaniu odpowiedniego nawadniania się przy jednoczesnym zachowaniem dbałości o środowisko.
Hikmet Ersek jest menadżerem z ponad 35-letnim doświadczeniem zdobywanym w globalnych koncernach w branży finansowej i technologicznej. Pod jego kierownictwem Western Union rozszerzył swój globalny zasięg na niemal wszystkie kraje i zakątki świata. Zmienił także model biznesowy Western Union, kierując firmę w stronę cyfryzacji i budując pozycję marki, jako lidera w swojej branży. Ersek pełni funkcję specjalnego doradcy Western Union, a także od lat zaangażowany jest w doradztwo publiczne oraz indywidualne.
Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu firmy waterdrop® w roli specjalnego doradcy i członka rady doradczej – komentuje Hikmet Ersek. – Jestem pod wrażeniem innowacyjnych produktów firmy oraz ich zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska. Cieszę się, że będę mógł doradzać zespołowi waterdrop®, aby przyspieszyć międzynarodową ekspansję firmy i ugruntować pozycję marki w roli lidera, docenianego przez użytkowników na całym świecie.
Globalny rozwój
Szybko rozwijająca się marka waterdrop® działa już w Europie, Singapurze, a od niedawna z sukcesem rozwija się także na rynku amerykańskim. W najbliższych miesiącach firma rozpocznie działalność w kilku kolejnych regionach świata. Waterdrop® chce przyspieszyć swoją ekspansję, żeby ugruntować pozycję globalnego lidera w dziedzinie promowania odpowiedniego nawadniania organizmu.
Jestem zaszczycony, że otrzymaliśmy wsparcie od takiego lidera biznesu, jakim jest Hikmet Ersek – powiedział Martin Murray, CEO & założyciel waterdrop®. – Dzielimy wspólne austriackie korzenie, ale łączy nas także wspólny cel, jakim jest tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska i to w skali globalnej. Doświadczenie i wiedza Hikmeta będą nieocenione na nieustannie zmieniającym się rynku napojów, na którym działamy. Cieszymy się z podjęcia współpracy z nim i mamy nadzieję, że pozwoli nam ona zrealizować ambitne cele, które przed sobą stawiamy. Chcemy, by marka waterdrop® była globalnym liderem w kreowaniu trendów w kwestii prawidłowego nawadniania się, a nasze przesłanie "Pij więcej wody", stało się powszechne na całym świecie.
Novak Djoković ambasadorem marki
W połowie stycznia 2023 roku Novak Djokowić dołączył do waterdrop® w roli inwestora i długoterminowego globalnego ambasadora. Marka dba o to, aby światowej klasy turnieje tenisowe dla mężczyzn ATP Tour – Australian Open, French Open, Wimbledon oraz US Open – stały się przestrzenią wolną od plastikowych butelek. Stąd pojawiły się na nich specjalne ławki służące do nawadniania, spełniające funkcję dystrybutora wody pitnej dla zawodników w trakcie trwania meczu. Waterdrop® od 2022 roku jest również oficjalnym partnerem legendarnych zawodów narciarskich Hahnenkamm – jednych z najbardziej wymagających i spektakularnych wyścigów w narciarstwie alpejskim na świecie. Marka podejmuje także ambitne działania na samym rynku napojów, w dziedzinie ochrony środowiska oraz edukacji na temat zdrowych nawyków.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.